کلینیک ویژه شماره دو البرز





 تاریخ تاسیس: ۱۳۹۰

 تلفن: ۰۲۶۳۲۲۱۰۴۸۴

 البرز، کرج، چهارراه طالقاني، به سمت ميدان شهدا، دست چپ، طبقه فوقاني داروخانه محجوب

نوبت‌دهی در این مرکز درمانی، 7 روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.

قوانین:

  • زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش می‌باشد.
  • امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
  • در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
  • مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.

 

تاریخچه:

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی مرکزی البرز در ۲۳ اردیبهشت  ماه سال ۱۳۹۱ همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه در یک طبقه‌ با مساحت تقریبی ۳۲۳ متر مربع در چهار راه طالقانی کرج با تعداد هفت پزشک متخصص و فوق تخصص و در ۷ تخصص جراحی عمومی، داخلی، نفرولوژی، اورولوژی، قلب و عروق، اعصاب و روان، خون و در یک شیفت عصر شروع بکار نمود که در پایان سال به ۱۴ پزشک در ۱۲ تخصص ارتقاء یافت. در سال ۱۳۹۲ کلینیک ویژه که با ۱۴ پزشک شروع بکار نموده بود در پایان سال به ۱۹ پزشک و ۱۶ تخصص افزایش نشان یافت.

در اوایل سال ۱۳۹۴ همزمان با طرح تحول نظام سلامت و توجه به برنامه و طرح توسعه کلینیک های ویژه، با تصمیم مسئولین محترم دانشگاه محل کلینیک تغییر و به یک ساختمان شش طبقه ۹ واحدی و یک زیرزمین با زیر بنای تقریبی ۱۴۰ متر مربع واقع در حد فاصل چهار راه طالقانی و هفت تیر کرج انتقال یافت. با توجه به تغییر مدیریت کلینیک و ابلاغ اجراء برنامه وطرح توسعه فعالیت کلینیک و حمایت و پشتیبانی مسئولین محترم دانشگاه تحول اساسی در برنامه‌ها و ساختار کلینیک ویژه ایجاد شد. این تحول در قالب برنامه کوتاه مدت و با توجه به اهداف ایجاد و توسعه فعالیت کلینیک‌های ویژه صورت گرفت. بطوریکه در پایان شش ماه اول سال ۱۳۹۴ افزایش قابل توجهی در تعداد پزشکان، تعداد تخصص‌ها (۶۷ پزشک و۳۰ تخصص)، زیرساخت‌های مورد نیاز برای دست یابی به اهداف طرح توسعه، تعداد مراجعین، تعداد ویزیت پزشکان، میزان درآمد کلینیک ایجاد شد.

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}