نوبت‌دهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.

  • مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.

 این مرکز واقع در شمال شرقی شهر کرج هست و تنها مرکز بهداشتی درمانی ویژه کودکان این شهر است.

این بیمارستان دارای بخش‌های CCU، نوزادان، تالاسمی، دیالیز، جراحی، PICU ،ICU، داخلی، ICU، جراحی، NICU، اطفال، داخلی فوق تخصصی، اورژانس، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، عفونی، آنکولوژی و خون، واحدهای اتاق عمل، بلوک زایمان، کلینیک اطفال شبانه‌روزی و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی اطفال و بزرگ‌سالان است.

بیمارستان دارای ۵۰۰ تخت فعال است.

مراجعين محترم توجه داشته باشند كه از 28 ام هر ماه ، براي ماه بعد نوبت هاتعريف مي شوند ولي  حداكثر يك هفته نوبت ها قابل رويت می‌باشد.

مراجعين محترم فعلاً امكان كنسلی نوبت و عودت وجه بصورت اينترنتی وجود ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اصلی بیمارستان به آدرس emamali.abzums.ac.ir مراجعه فرمایید.

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.
{{$select.selected.service_caption}}

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام علی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 59 از 363 (مجموع: 3624 نظر)
فاطمه | دکتر رحیم بدرفام - اعصاب و روان | 1404/07/23

بسیار پزشک مهربان و با حوصله ای هست.

captcha
= reload
شاهدخت | دکتر زهره دهقانی سریزدی - داخلی | 1404/07/22

خانم دکتر خیلی مهربان و با اخلاق و کاردان و با تخصص هستند، از خدا میخوام که بهترین ها و عالیترین ها را به ایشان عطا کنه، و همیشه سلامت و شاد باشند و هر روز از روز پیش موفقتر باشند. ❤️💚❤️💚👌👌👏👏👏🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿

captcha
= reload
نغمه | دکتر فاطمه دادرس - زنان و زایمان | 1404/07/22

من دوبار هست به ایشون مراجعه کردم و راضی بودم دکتر خوش اخلاقی هستن و تا حالا چند بار دکتر زنان رفتم ولی هیچ کدوم اهمیت ندادن به شرایطم ولی ایشون با دقت حرفام رو گوش کردن و من رو خوب راهنمایی کردن. ازشون واقعا ممنونم.

captcha
= reload
شاهدخت | دکتر زهره دهقانی سریزدی - داخلی | 1404/07/22

خانم دکتر خیلی خیلی مهربان و با اخلاق و تشخیص دقیق و کار بلد و با حوصله و دوست داشتنی هستند، الهی که از خدا هر چی میخواد بهترینها و عالیترینها بهشون عطا کنه ❤️💚💋👌👌👌👏👏👏👏🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿

captcha
= reload
محمد | دکتر رامین بزرگمهر - جراحی عمومی | 1404/07/22

سلام، دکتر بسیار بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستش، و توضیحات لازم را میده، خدا همیشه سلامتش نگهداره.

captcha
= reload
محمد | دکتر پریسا عظیمی - جراحی مغز و اعصاب | 1404/07/20

ایشان پزشکی حاذق و توانمد می باشند. از نظر اخلاق بسیار خوب می باشد و وقت کافی برای بیمارانش می گذارد. خداوند حافظ و نگهدار وی باشد.

captcha
= reload
محمدامین | دکتر جواد زبرجدی - جراحی عمومی | 1404/07/19

آقای دکتر از شما تشکر میکنم که دایی منو با هموگلوبین 3.5 عمل کردید و یک مرده رو زنده کردید واقعا کار هرکسی نبود این نشان دهنده حاذق بودن و مهارت شماست واقعا صمیمانه از شما تشکر میکنیم ما مدیون شناسیم هیچوقت لطف شمارو فراموش نمیکنیم

captcha
= reload
فاطمه | دکتر احسان کمالی یزدی - داخلی | 1404/07/19

سلام جناب آقای دکتر کمالی یزدی یک پزشک با علم و هوش بالا و خوش اخلاق و کلا بی نظیرند چه در بیمارستان امام خمینی تهران وهم در بیمارستان امام علی ع و هم در مهدیه. همه بیماران از ایشان رضایت کامل دارن امیدوارم همیشه سلامت باشند.

captcha
= reload
زهرا | دکتر روشنک جزایری - ژنتیک پزشکی | 1404/07/18

خیلی مهربون و خوش برخورد بودن، دکتر به این خوبی من تو زندگیم ندیده بودم، واقعا مدیونیم خدا حفظشون کنه.

captcha
= reload
زهرا | دکتر روشنک جزایری - ژنتیک پزشکی | 1404/07/18

سلام واقعا عالی و درجه یک هستند، اصلا نمیدونم چجوری بگم، نوبت نداشتم خارج از نوبت ویزیت می‌کردند، به خاطر ما صبح زودتر میومدن دیر تر میرفتن، به معنای واقعی کلمه انسان، ما نسبت فامیلی داشتیم و ناخواسته باردار شدم خیلی نگران بودم تا جایی که میخواستم سقط کنم ولی با راهنمایی و مشاوره های خوبشون خیلی منو آروم کردن واینکه اگه آزمایشی واقعا نیاز باشه میگن که انجام بدید و الان یه پسر سالم و باهوش دارم و اول از خدا بعد خانم دکتر خیلی ممنونم، ایشالا همیشه تنتون سالم لبتون خندون باشه.

captcha
= reload