نوبت‌دهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.

  • مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.

 این مرکز واقع در شمال شرقی شهر کرج هست و تنها مرکز بهداشتی درمانی ویژه کودکان این شهر است.

این بیمارستان دارای بخش‌های CCU، نوزادان، تالاسمی، دیالیز، جراحی، PICU ،ICU، داخلی، ICU، جراحی، NICU، اطفال، داخلی فوق تخصصی، اورژانس، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، عفونی، آنکولوژی و خون، واحدهای اتاق عمل، بلوک زایمان، کلینیک اطفال شبانه‌روزی و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی اطفال و بزرگ‌سالان است.

بیمارستان دارای ۵۰۰ تخت فعال است.

مراجعين محترم توجه داشته باشند كه از 28 ام هر ماه ، براي ماه بعد نوبت هاتعريف مي شوند ولي  حداكثر يك هفته نوبت ها قابل رويت می‌باشد.

مراجعين محترم فعلاً امكان كنسلی نوبت و عودت وجه بصورت اينترنتی وجود ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اصلی بیمارستان به آدرس emamali.abzums.ac.ir مراجعه فرمایید.

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.
{{$select.selected.service_caption}}

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام علی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 61 از 363 (مجموع: 3624 نظر)
مهسا | دکتر مینا نیک پور | 1404/07/09

بهترین دکتر

captcha
= reload
زهره | دکتر رامین بزرگمهر - جراحی عمومی | 1404/07/07

سلام و ادب. با جرات می‌تونم بگم ایشون با ادب‌ترین پزشکی هستن که تو عمرم دیدم. باحوصله و کامل راهنمایی کردند. توفیقاتتان روز افزون.

captcha
= reload
محمد هادی | دکتر رامین بزرگمهر - جراحی عمومی | 1404/07/06

دکتر جان دست به هرچی میزنی واست طلا شه، از وقتی صفراموعمل کردی راحت شدم با کمترین هزینه،ازتون خیلی سپاسگزارم

captcha
= reload
زهرا | دکتر رامین بزرگمهر - جراحی عمومی | 1405/01/24

سلام، عمل صفرا با بیمه تأمین اجتماعی انجام دادید؟هزینه اش چقدر میشه؟

captcha
= reload
فرشته | دکتر سیده رقیه میرمجیدی - زنان و زایمان | 1404/07/03

ده روز پیش عمل شدم ازعملم راضیم واقع خدابهشون سلامتی بده کارشون و تشخیصشون عالیه خیلی مهربون خوش برخورد وباحوصله کارمیکنن

captcha
= reload
ارزو | دکتر مونا اسمی - زنان و زایمان | 1404/06/31

دکتر با تجربه اخلاق خوب خلاصه عالیه

captcha
= reload
ستار | دکتر محمدرضا خیری - قلب و عروق | 1404/06/31

درود بر جناب دکتر خیری عزیز و بزرگوار که خیلی ارادت دارم به ایشان ،یکی از پزشکان حاذق و نا مبر وان کرج هستند ایشان و....... هر چه بگم کم گفتم ،اخلاق و رفتار و معرفت ، نظم و بزرگواری و تخصص در علوم جدید پزشکی و ...... بنده چندین جلسه خدمت دکتر عزیز ،جهت کنترل و درمان بیماری قلبی و فشار خون و...... مراجعه نمودم و بسیار رضایت دارم از ایشون و به شما دوستان عزیز هم توصیه می کنم که خدمت دکتر عزیز بری

captcha
= reload
مرسانا | دکتر کامران بهروزی - کودکان | 1404/06/30

باسلام آقای دکتر بهروز ی یکی از بهترین دکترای جامعه پزشکی هستند انسان شریف با اخلاق خوش برخورد صبور من توعمرم مثل دکتر بهروزی دکتر ندیدم مرسانا کوچولو را مدیون دکتر بهروزی هستیم بنده از محضر خداوند بزرگ دعا گویی خیر ایشان هستیم

captcha
= reload
ابوالفضل | دکتر کامران بهروزی - کودکان | 1404/06/29

دکتر بهروزی رو دستش نیس هم دکتر پسرمو دوس داره هم پسرم دکترو بابای ابوالفضلم

captcha
= reload
هاجر | دکتر سیده رقیه میرمجیدی - زنان و زایمان | 1404/06/26

براتون آرزو می‌کنم دستان‌ توانبخش و سینه پر از مهرتون مانا و جاویدان باشه. هرجا که هستیدسلامت باشید تاعمر دارم دعاگویتان هستم خانم دکتر پنجه طلا ومهربان و دوست داشتنی

captcha
= reload
الهام | دکتر مهدی یعقوب نژاد - ارتوپدی | 1404/06/26

علارغم جوانی بسیار با تجربه و ماهر و متخصص با اخلاق هستن. دخترم با عکس رادیولوژی نمیتونستن شکستگی رو تشخیص بدن و براش جراحی تجویز کرده بودن ولی ایشون بدون عکس سی تی اسکن و با همون عکس رادیولوژی تشخیص دادن و گفتن نه نیاز به جراحی نداره و نه حتی گچ؛ با آتل دستش خوب شد اگر ایشون نبودن بیخود و بی‌جهت با تشخیص اشتباه باید دست دخترمو جراحی میکردیم

captcha
= reload