دکتر جواد تولایی شیراز
۱۵ سال تجربه
تلفن: -
فارس، شيراز، خيابان فلسطین، چهارراه معدل، روبروی عکسبرداری تابا، ساختمان نسیم، طبقه دوم
حوزه های تخصصی
{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}
{{row.doc.doc_type_caption}}
متخصص: {{sp.sp_name}}
فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}
فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}
حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}
مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}
زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}
محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}
توضیحات مرکز
خدمات مطب:
- بیماری های داخلی، غدد، دیابت، بیماری های تیروئید، پوکی استخوان و کلیه اختلالات هورمونی ، بيماری های غدد درون ريز و متابوليسم (اندوکرينولوژی)
- گرفتن نمونه تيروئيد
- تزريقات و طب سنتی
شفاداک را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک: shafadoc
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر جواد تولایی بنویسید.
دکتر تولایی بسیار با سواد هستند، من ۶ سال هست به خاطر دیابت مراجعه میکنم، خدا را شکر دیابتم کنترل هست، از نظر رعایت حال بیمار و دلسوز بودن هم که حرف ندارن، ان شاءالله عاقبت بخیر بشن
دکتر عالی، با شخصیت، با اخلاق، متدین، صبور، استاد
من ۶سال هست که مریض آقای دکتر هستم، ایشان بسیار با اخلاق هستند و باحوصله به حرفهای مریض گوش میدهند. و بهترین تجویز دارو رو دارند. آرزوی سلامتی و طول عمر رو برای آقای دکتر دارم.
با سلام، مریض دکتر تولایی هستم، بسیار دکتر با اخلاق و دلسوزی هستن
بسیار دکتر خوبیه، به حرفهای مریض با حوصله گوش میکنه، دیابت بنده را کنترل کرد خدا را شکر
دکتر تولایی بسیار دکتر خوب و با اخلاق و در زمینه کاریش هم عالی هستند
مریض آقای دکتر تولایی هستم، بی نهایت دکترخوب وعالی هستن، خدا خیرشون بده. بخاطر تیروئید مراجعه میکنم. عالی هستن
واسه اولین بار آمدم پیشش، تمام حرف های من را به خوبی گوش میدهد
بسیار دکتر خوبی هستند و حرف های بیمار را با حوصله گوش می کند. خدا خیرشون بده
چند سال هست که به جهت غده تیرویید پیش ایشان میروم. واقعا عالی هستن از همه نظر. آرزوی سلامتی و طول عمر برای ایشان داریم.