دکتر بهزاد لطفی تبریز

 - سال تجربه

 تلفن: ۰۴۱۳۳۲۵۲۱۰۳

 آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان آزادی، سه راه گلگشت، ساختمان آزادی، طبقه اول

موقعیت روی نقشه


 {{row.like+0 | toPersianDigit}}

{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}

{{row.doc.doc_type_caption}}

متخصص: {{sp.sp_name}}

فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}

فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}

حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}

مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}

زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}

محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}

توضیحات مرکز

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر بهزاد لطفی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 2 از 2 (مجموع: 18 نظر)
رعنا | دکتر بهزاد لطفی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1400/01/17

پزشک ماهر و کار بلدی هستن همسر من رو عمل کردن واقعا عالییییییییی بود دستشون دردنکنه

captcha
= reload
سمیه | دکتر بهزاد لطفی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1399/12/19

من از تشخیص و درمان خوبشون در مطب برای پسرم راضی بودم.

captcha
= reload
صوفیا | دکتر بهزاد لطفی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1399/02/24

سلام دنبال شماره تلفن مطب هستم

captcha
= reload
سیامک | دکتر بهزاد لطفی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/12/17

سلام ببخشید می خواستم در مورد جراحی های دکتر لطفی اطلاعاتی داشته باشم می خواستم بیضه چپ پسرمو که پایین نیومده ایشون عمل کنن بیزحمت در مورد دکتر لطفی و جراحیهاشون بیشتر توضیح بدید چجور دکتری هستند

captcha
= reload
سبحان | دکتر بهزاد لطفی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1401/04/16

با خیال راحت برین پیش این دکتر کارشون عالیه حرف نداره موقع عمل پسرم یه بچه روهم بیضه چپشو عمل کرد خیلی راضی بودن من ازچند جا پرسیدم گفتن حساس ترین عمل ها رو دکتر بهزاد لطفی انجام میدن کارشون حرف نداره من همیشه براشون دعا میکنم خدا خیرشون بده

captcha
= reload
عسل | دکتر بهزاد لطفی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/12/12

خوبه

captcha
= reload
اسما | دکتر بهزاد لطفی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/12/06

با سلام خدمت دکتر محترم دختر ده ساله من در تاریخ 1398/11/26 به کلیه چپ که دو تا میزنای داشت ژل تزریق کرد خانم کاظمی راشد و قرار بود یک هفته بعد بیاوریم کنترل و در این مدت نصف قرص cefixime200 می خورد حالا به خاطر کرونا چه کار کنم بیاورم کنترل یا نه راهنمایی کنید لطفا.

captcha
= reload
راهنمای سیستم | دکتر بهزاد لطفی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/12/07

دوست عزیز، برخی از پزشکان فرصت مطالعه این بخش از نظرات ندارند، بهتره برای پیگیری مسائل پزشکی حضوری مراجعه کنید.

captcha
= reload
یاسین | دکتر بهزاد لطفی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/11/07

سلام چهارشنبه دکتر هست

captcha
= reload
سیامک | دکتر بهزاد لطفی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/11/16

سلام ببخشید میخواستم بدونم کسی در مورد دکتر لطفی اطلاعاتی داره چطور دکتری هستند

captcha
= reload
سیامک | دکتر بهزاد لطفی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1398/11/01

سلام کسی در مورد دکتر اطلاعاتی داره من ماه بعد پسرمو پیش ایشون باید عمل کنم اطلاعاتی از کار ایشون ندارم

captcha
= reload
سبحان | دکتر بهزاد لطفی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1399/03/28

سلام،بهترین دکتر هست ما پسرمون رو عمل کردیم

captcha
= reload