دکتر سپیده تهرانی قدیم تبریز
۱۵ سال تجربه
تلفن: ۰۴۱۳۳۲۵۱۸۷۰
آذربایجان شرقی، تبريز، خيابان آزادي، روبروي سه راهي گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه چهارم
حوزه های تخصصی
{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}
{{row.doc.doc_type_caption}}
متخصص: {{sp.sp_name}}
فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}
فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}
حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}
مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}
زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}
محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}
توضیحات مرکز
مطب بهاران:
آدرس: تبریز، خیابان آزادی، سهراهی گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه چهارم
تلفن: ۰۴۱۳۳۲۵۱۸۷۰
زمانهای حضور: شنبه تا چهارشنبه ۱۶ الی ۲۰
اینستاگرام: dr.sepideh.tehranigadim@
شفاداک را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک: shafadoc
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر سپیده تهرانی قدیم بنویسید.
سلام میشه بگید ویزیت چقدر میگیرن متشکرم
سلام دکتر خوب هستن و فردی با علم و فنون بالایی برخوردار ن موفق و سربلند باشن
سلام در بیمارستان اسد آبادی دکتر های زنان و زایمان دستگاه فریز کننده زخم دهانه رحم وجود دارد یا نه خواهشن هرکس میدونه زودتر بهم بگه چون الزامیه ممنون
خواهشن هرکس میدونه بگه که در اون بیمارستان دستگاه فریز کننده زخم دهانه رحم وجود دارد یا نه ممنون
توروخدا این دکتر خوبه یا دکتر عالیه قاسم زاده برا نازایی ؟؟؟ من سه بار سقط کردم لطفا تو سه ماهگیم خیلی دکتر عوض کردم مشکلممو نمیتونن پیدا کنن ایشون چجور دکتری هستش؟؟؟
دکترخوبیه برین پیشش من خودم تخت نظر ایشون تحت درمان تا حالا تشخیصشون درست بوده
برید مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی هم هزینه مناسب هم به روز
سلام من سه بار سقط کردم میخوام بدونم مشکل از چی هستش تو سه ماهگیم سقط میشه تاحالا خیلی دکتر رفتم نتیجه نگرفتم این دکتر میتونه کمکم کنه؟؟؟؟ توروخدا ثواب میشه
سلام برای سقط مکررعالیه قاسم زاده بهترهست
سلام خانمی که ۳ بار سقط کرده براش لاپاروسکوپی وهیستروسکوپی لازمه در ساختمان نازایی میلاد پشت بیمارستان الزهرا پیش خانم دکتر حمدی تشریف ببرید بعد از ۸ سقط جواب گرفتن در تلگرام با آیدی Mehrabuu @ میتونم راهنمایی اضافه هم بدم
اره
دکتر قطره سامانی بهترین دکتر تبریز هست
یکی از دوستام شرایط شما رو داشت پیش دکتر کسائیان رفت همون بار اول که حمله شد بچه رو صحیح و سالم دمیا آورد
سلام.مادرمن هم دوتا بچش بعدچهارماهگی سقط میشد.تشخیص دادن که از فیبروم هست
سلام توروخدا میشه بگید این دکتر خوبه یا دکتر عالیه قاسم زاده برا نازایی؟؟؟
دختر خاله ام با عمل آی وی اف ایشان باردار شد الان یک پسر سه ساله داره و خواهرم هم با همین شیوه جواب گرفته و الان حامله است دکتر فوق العاده ماهر و خوش اخلاقی هستند حتماً به ایشان مراجعه کنید
دکتر خوب و خوش اخلاقیه فقط هزینه سونو مطبشون خیلی گرونه ۱۳۰ هزار تومن برای یه سونو
واقعا
بسیار دکتر با اخلاقی هستن ک خیلی به بیمار ارزش میدن و وقت میزارن.....ما برای نازایی تحت درمانشون هستیم تا الان ک همه چی عالی بوده
دکتر خوب و خوش اخلاقیه فقط متاسفانه نمیدونم چرا از سونوگرافی که تومطبشونه استفاده نمیکنند و میفرستن بیرون... از این بابت یکم دلخورم
خانوم محترم برای هفت تومن سونگرافی هم نمیکنن
میتونن هزینه ی جدا بگیرن و همونجا سونو انجام بدن خیلی بهتر میشه