دکتر سپیده تهرانی قدیم تبریز

 ۱۵ سال تجربه

 تلفن: ۰۴۱۳۳۲۵۱۸۷۰

 آذربایجان شرقی، تبريز، خيابان آزادي، روبروي سه راهي گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه چهارم

حوزه های تخصصی
موقعیت روی نقشه


 {{row.like+0 | toPersianDigit}}

{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}

{{row.doc.doc_type_caption}}

متخصص: {{sp.sp_name}}

فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}

فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}

حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}

مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}

زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}

محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}

توضیحات مرکز

مطب بهاران:

آدرس: تبریز، خیابان آزادی، سه‌راهی گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه چهارم

تلفن: ۰۴۱۳۳۲۵۱۸۷۰

زمان‌های حضور: شنبه تا چهارشنبه ۱۶ الی ۲۰

 

اینستاگرام: dr.sepideh.tehranigadim@

 

 

 

 

 







شفاداک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک:
shafadoc

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر سپیده تهرانی قدیم بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 3 از 3 (مجموع: 28 نظر)
نسرین | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/11/29

سلام میشه بگید ویزیت چقدر میگیرن متشکرم

captcha
= reload
اسماعیل | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/11/29

سلام دکتر خوب هستن و فردی با علم و فنون بالایی برخوردار ن موفق و سربلند باشن

captcha
= reload
خدیجه | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1400/03/04

سلام در بیمارستان اسد آبادی دکتر های زنان و زایمان دستگاه فریز کننده زخم دهانه رحم وجود دارد یا نه خواهشن هرکس میدونه زودتر بهم بگه چون الزامیه ممنون

captcha
= reload
خدیجه | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1400/03/04

خواهشن هرکس میدونه بگه که در اون بیمارستان دستگاه فریز کننده زخم دهانه رحم وجود دارد یا نه ممنون

captcha
= reload
زینب | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/11/14

توروخدا این دکتر خوبه یا دکتر عالیه قاسم زاده برا نازایی ؟؟؟ من سه بار سقط کردم لطفا تو سه ماهگیم خیلی دکتر عوض کردم مشکلممو نمیتونن پیدا کنن ایشون چجور دکتری هستش؟؟؟

captcha
= reload
سعیده | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/11/16

دکترخوبیه برین پیشش من خودم تخت نظر ایشون تحت درمان تا حالا تشخیصشون درست بوده

captcha
= reload
حمیده | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1400/06/11

برید مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی هم هزینه مناسب هم به روز

captcha
= reload
زینب | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/11/14

سلام من سه بار سقط کردم میخوام بدونم مشکل از چی هستش تو سه ماهگیم سقط میشه تاحالا خیلی دکتر رفتم نتیجه نگرفتم این دکتر میتونه کمکم کنه؟؟؟؟ توروخدا ثواب میشه

captcha
= reload
نفیسه | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1400/05/31

سلام برای سقط مکررعالیه قاسم زاده بهترهست

captcha
= reload
عیسی | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1400/06/13

سلام خانمی که ۳ بار سقط کرده براش لاپاروسکوپی وهیستروسکوپی لازمه در ساختمان نازایی میلاد پشت بیمارستان الزهرا پیش خانم دکتر حمدی تشریف ببرید بعد از ۸ سقط جواب گرفتن در تلگرام با آیدی Mehrabuu @ میتونم راهنمایی اضافه هم بدم

captcha
= reload
سعیده | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1400/06/13

اره

captcha
= reload
آرزو | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1400/06/13

دکتر قطره سامانی بهترین دکتر تبریز هست

captcha
= reload
رستا | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1400/07/03

یکی از دوستام شرایط شما رو داشت پیش دکتر کسائیان رفت همون بار اول که حمله شد بچه رو صحیح و سالم دمیا آورد

captcha
= reload
پریا | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1401/02/11

سلام.مادرمن هم دوتا بچش بعدچهارماهگی سقط میشد.تشخیص دادن که از فیبروم هست

captcha
= reload
زینب | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/11/12

سلام توروخدا میشه بگید این دکتر خوبه یا دکتر عالیه قاسم زاده برا نازایی؟؟؟

captcha
= reload
شهلا | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/11/13

دختر خاله ام با عمل آی وی اف ایشان باردار شد الان یک پسر سه ساله داره و خواهرم هم با همین شیوه جواب گرفته و الان حامله است دکتر فوق العاده ماهر و خوش اخلاقی هستند حتماً به ایشان مراجعه کنید

captcha
= reload
عزت | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/10/24

دکتر خوب و خوش اخلاقیه فقط هزینه سونو مطبشون خیلی گرونه ۱۳۰ هزار تومن برای یه سونو

captcha
= reload
مهسا | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/12/21

واقعا

captcha
= reload
سعید | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/10/24

بسیار دکتر با اخلاقی هستن ک خیلی به بیمار ارزش میدن و وقت میزارن.....ما برای نازایی تحت درمانشون هستیم تا الان ک همه چی عالی بوده

captcha
= reload
اکرم | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/04/30

دکتر خوب و خوش اخلاقیه فقط متاسفانه نمیدونم چرا از سونوگرافی که تومطبشونه استفاده نمی‌کنند و میفرستن بیرون... از این بابت یکم دلخورم

captcha
= reload
وحید | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/09/17

خانوم محترم برای هفت تومن سونگرافی هم نمیکنن

captcha
= reload
ملیحه | دکتر سپیده تهرانی قدیم - زنان و زایمان | 1399/11/02

میتونن هزینه ی جدا بگیرن و همونجا سونو انجام بدن خیلی بهتر میشه

captcha
= reload