بیمارستان شهید بهشتی مراغه

 تلفن: ۰۴۱۳۷۲۲۸۸۸۸

 آذربايجان شرقي، مراغه، خيابان سعدي، خيابان شهيد صدوقي

موقعیت روی نقشه

معرفی بیمارستان شهید بهشتی مراغه

 این بیمارستان که در سال ۱۳۱۵ شمسی تأسیس گردیده است با ۸۰ سال قدمت، جزو قدیمی‌ترین بیمارستان‌های استان آذربایجان شرقی است. بیمارستان ابتدا به نام شیر و خورشید شناخته می‌شد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نام هلال‌احمر فعالیت می‌نمود و سپس تغییر نام داده و به نام شهید والامقام دکتر بهشتی مزین گردید. بیمارستان شهید دکتر بهشتی مراغه واقع در جنوب غربی استان آذربایجان شرقی با بخش‌های درمانی جراحی زنان، بلوک زایمان، اتاق عمل، اطفال، نوزادان، اورژانس و NICU، به‌عنوان بیمارستان مرجع برای شهرهای هم‌جوار تعریف‌شده است و به‌صورت دولتی اداره می‌گردد.

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.
{{$select.selected.service_caption}}

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید بهشتی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 17 از 48 (مجموع: 480 نظر)
مهسا | دکتر مریم نیک پور اویلق - زنان و زایمان | 1402/05/21

سلام خانم دکتر مهربان و کاربلد. انشااله همیشه سربلند و موفق باشید. هرچقدر تشکر کنم باز هم کمه🙏🙏

captcha
= reload
محمدرضا | دکتر مسعود آهنگری ملکی - داخلی | 1402/05/21

آیا ایشان آندوسکوپی میکنند یا نه؟

captcha
= reload
مریم | دکتر مسعود آهنگری ملکی - داخلی | 1402/08/25

نه

captcha
= reload
دنیا | دکتر مسعود آهنگری ملکی - داخلی | 1403/02/15

بله

captcha
= reload
سولماز | دکتر لادن کوشائیان - زنان و زایمان | 1402/05/18

یک پزشک حاذق، معنی واقعی پزشک در ایشون خلاصه شده، برای بیمار وقت کافی میذارن و تشخیصشون عالیه. من فکر نمی کردم تو مراغه بتونم درمان شم، ولی ایشون با صبوری تمام مشکل من رو حل کردن. امیدوارم همیشه سلامت باشن

captcha
= reload
رقیه | دکتر لادن کوشائیان - زنان و زایمان | 1402/05/10

سلام. به نظرمن خوش اخلاقترین وپیگیرترین دکتر شهرمون هستن، سزارین دوم من با خانم دکتر بود خیلی راضیم ازشون

captcha
= reload
رقیه | دکتر لادن کوشائیان - زنان و زایمان | 1402/05/10

سلام. به نظرمن بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر مراغه هستن، من دومین سزارینم با خانم دکتر بود، خیلی راضیم هم از جراحیشون و هم وقت گذاشتنشون برای مریض ها

captcha
= reload
گلی | دکتر مهسا اصغری - زنان و زایمان | 1402/05/06

واقعا کارشون حرف نداره، من دو بار سزارین شدم، که هر دوتاش رو خانم دکترعمل کردن

captcha
= reload
شبنم | دکتر مسعود آهنگری ملکی - داخلی | 1402/04/26

دکتر مهربان و خوش اخلاق و خوش برخورد و کار بلد هستند. به آدم روحیه می بخشه. خدا قوت آقای دکتر

captcha
= reload
زهره | دکتر نگین راد - زنان و زایمان | 1402/04/26

خدا عمر با عزت بده بهشون. خیلی خیلی خوب و با اخلاقن

captcha
= reload
امید | دکتر نگین راد - زنان و زایمان | 1402/04/15

خیلی دکتر خوب و با اخلاق هستن. خدا عمر طولانی بهش بده، من همیشه همه جا تعریفش رو میکنم، واقعا دکتر خوب و با حوصله هستن، برای بیمارشون وقت میذارن. ممنونم خانم دکتر مهربان🌹

captcha
= reload
فاطمه | دکتر نگین راد - زنان و زایمان | 1402/04/12

خانم دکتر خیلی دوستتون دارم. از زحمتی که برای من کشیدن بی نهایت متشکرم

captcha
= reload