بیمارستان شهید بهشتی مراغه
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۲۸۸۸۸
آذربايجان شرقي، مراغه، خيابان سعدي، خيابان شهيد صدوقي
معرفی بیمارستان شهید بهشتی مراغه
این بیمارستان که در سال ۱۳۱۵ شمسی تأسیس گردیده است با ۸۰ سال قدمت، جزو قدیمیترین بیمارستانهای استان آذربایجان شرقی است. بیمارستان ابتدا به نام شیر و خورشید شناخته میشد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نام هلالاحمر فعالیت مینمود و سپس تغییر نام داده و به نام شهید والامقام دکتر بهشتی مزین گردید. بیمارستان شهید دکتر بهشتی مراغه واقع در جنوب غربی استان آذربایجان شرقی با بخشهای درمانی جراحی زنان، بلوک زایمان، اتاق عمل، اطفال، نوزادان، اورژانس و NICU، بهعنوان بیمارستان مرجع برای شهرهای همجوار تعریفشده است و بهصورت دولتی اداره میگردد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید بهشتی بنویسید.
دکترخوبی هستن
دکترجوان وبا حوصله ای هست إنشالله در کارش موفق باشه و به مردم خدمت کنه
دکتر جوان و خوبی هست
دکتر بامهربان وبااخلاق
من میخواستم از خانم دکتر بابت تشخیص و برخورد خوبشون تشکر کنم شما برکت شهرمون هستید
سلام میخواستم از خانم دکتر نهایت تشکر کنم بابت تشخیص خوبشون . ایشون واقعا برا مراغه برکت هستن هم از لحاظ اخلاقی هم از لحاظ تشخیص و درمان و اینکه مریضرو هم از هر لحاظ در نظر میگیرن و مثل بقیه نیستن ان شالله همیشه سلامت باشند
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز واقعأ ار تمامی زحماتی ک برای دخترم نازنین زهرا کشیدین کمال تشکر و قدردانی رو دارم کاش حس انسان دوستی ک در وجود شما هستش تو بقیه دکترا هم وجود داشت امیدوارم زندگیتون همیشه پر از نشاط و موفقیتاتون همیشه روزافزون باشه🙏🙏🙏🙏
ریا نباشه شخصیت بالا همراه با مهربانی واقعی در وجود خانم دکتر نبئی نهفته است که دلسوزانه تمام سعی خود را در جهت درمان بچه ها انجام می دهد طول عمر با عزت برای خام دکتر آرزومندیم
سلام بهترین دکترکودکان درمراغه هستن عاااالی خدایشان بده
خانم دکتر نبئی یکی از بهترین و خوش اخلاق ترین دکترهای مراغه هست من که به خاطر مریضی دخترم به ایشون مراجعه کردم، بدون در نظر داشتن هزینه اضافی پیگیر حال دخترم بودن تا دوره درمانش کامل شد،و در تشخیص هم بهترین هستن
من میخواستم از خانم دکتر بابت عمل همسرم تشکر کنم که برخلاف عمل قبلی همسرم اصلا اذیت نشدن در طی دوران بارداری هم همیشه برای همسرم وقت میذاشتن و با اخلاقخوبشون به همه سوالات ما جواب میدادن