بیمارستان شهید بهشتی مراغه

 تلفن: ۰۴۱۳۷۲۲۸۸۸۸

 آذربايجان شرقي، مراغه، خيابان سعدي، خيابان شهيد صدوقي

موقعیت روی نقشه

معرفی بیمارستان شهید بهشتی مراغه

 این بیمارستان که در سال ۱۳۱۵ شمسی تأسیس گردیده است با ۸۰ سال قدمت، جزو قدیمی‌ترین بیمارستان‌های استان آذربایجان شرقی است. بیمارستان ابتدا به نام شیر و خورشید شناخته می‌شد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نام هلال‌احمر فعالیت می‌نمود و سپس تغییر نام داده و به نام شهید والامقام دکتر بهشتی مزین گردید. بیمارستان شهید دکتر بهشتی مراغه واقع در جنوب غربی استان آذربایجان شرقی با بخش‌های درمانی جراحی زنان، بلوک زایمان، اتاق عمل، اطفال، نوزادان، اورژانس و NICU، به‌عنوان بیمارستان مرجع برای شهرهای هم‌جوار تعریف‌شده است و به‌صورت دولتی اداره می‌گردد.

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.
{{$select.selected.service_caption}}

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید بهشتی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 41 از 48 (مجموع: 480 نظر)
مسعود | دکتر بختیار آذری - کودکان | 1398/09/11

سلام همه ما عجبشیری ها بعد از صد ها سال با اومدن این پزشک فداکار اولین بار متخصص اطفال پیدا کردیم که هم ایمان داشت، هم اخلاق، هم مهربون بود، هم بخشنده

captcha
= reload
فاطمه | دکتر بختیار آذری - کودکان | 1399/05/16

👍👍👍👍👍

captcha
= reload
آیسا | دکتر حمید اعظم پور - کودکان | 1398/09/06

با عرض سلام و خسته نباشیدجناب آقای دکتر اعظم پور.اقای دکترشماخیلی دکترخوبی هستین دخترم ۲۰روزتوnicu موندفقط شمابودین که بهم امیددادین من سلامتی دخترمواول خدابعدمدیون شماهستم

captcha
= reload
پریسا | دکتر بختیار آذری - کودکان | 1398/09/03

سلام واقعا متاسفم که اینقدر راحت میگم چون پسرم اولین بار بردم پیش دکتر اطفال اونم جناب آقای آذری . پسرم اینقدر منطقی و با درکه  که بچه های درمانگاه رو دلداری میداد که چیزی نیست ودکتر ترس نداره، اون فقط ۳ سالشه اما وقتی با دکتر روبه رو شد رفتار تند دکتر و لحن برخوردش با پسرم اونو به وحشت انداخت جوری که گریه امونشو بریده بود، پزشک اطفال باید خوش اخلاق باحوصله باشه واقعا متاسفم. همش میگه به عموپلیس میگم اونوببره.

captcha
= reload
فاطمه | دکتر بختیار آذری - کودکان | 1399/05/16

دکتر کارش درسته....‌با ایمان با وجدان و متخصص

captcha
= reload
صفا | دکتر بختیار آذری - کودکان | 1399/10/24

من از آقای دکتر پیگیر شدم قضیه چیز دیگه ای بود ایشون همراه فرزندشون نبودن و آقای دکتر ناراحت شده بودن که چرا کنارشون نیستن تا احوالات بپرسن این یعنی مسئولیت پذیر بودن ایشون

captcha
= reload
علی | دکتر بولود سلیمانی - کودکان | 1398/08/27

سلام اقای دکتر سلیمانی واقعا خیلی خوب هستنن .میتونم بگم با تجویز یک نسخه دارو اکثرا بچه ها خوب میشن.خداوند حفظش کنن..(اقای جودی از شهرک)

captcha
= reload
مریم | دکتر مریم بلادی مقدم - زنان و زایمان | 1398/08/14

سلام ببخشید خانوم دکتر سزارین میکنن .در چه شرایط میکنن

captcha
= reload
الهام | دکتر مریم بلادی مقدم - زنان و زایمان | 1398/08/26

اره بچه اول سز میکنه حدود ۳/۵ میگیره

captcha
= reload
سمیرا | دکتر مریم بلادی مقدم - زنان و زایمان | 1399/09/30

سلام میشه بگین خانم دکتر کارشون و تشخیص شون چطوره؟

captcha
= reload
محمد | دکتر حمید اعظم پور - کودکان | 1398/08/02

مرسی.ممنون از همه

captcha
= reload
صفا | دکتر مریم بلادی مقدم - زنان و زایمان | 1398/08/01

مرسی مرسی مرسی

captcha
= reload
رقیه | دکتر ژاله بهروزی - زنان و زایمان | 1398/07/29

ظرفیت تکمیله برای نشان دادن آزمایش ،چکار باید بکنیم🥴

captcha
= reload
النا | دکتر ژاله بهروزی - زنان و زایمان | 1399/07/12

سلام برای نشون دادن ازمایش بایدوقت قبلی بگیریم

captcha
= reload
پارسا | دکتر حمید اعظم پور - کودکان | 1398/07/11

سلام و عرض ادب جناب آقای دکتر اعظم پور شما نعمتی هستین که باید قدر دانش باشیم واقعا دکتری با تشخیص های عالی و صبور و انسان و وو .. هر چی بگم کمه .انشالله هر کجا هستین شاد و سلامت در کنار خانواده باآرامش و پر از انرژی باشین .

captcha
= reload
سوگل | دکتر صنم پورآزاد - زنان و زایمان | 1398/07/02

سلام من یک بار شمارو دیدم.12 هفته بودم خونریزی داشتم سونو و..دادم.ماما گفت احتمال سقط هست.اورژانسی شما معاینه کردیدو گفتی هیچی نیست. دکتر باحالی هستین.موفق باشین

captcha
= reload