بیمارستان شهید بهشتی مراغه
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۲۸۸۸۸
آذربايجان شرقي، مراغه، خيابان سعدي، خيابان شهيد صدوقي
معرفی بیمارستان شهید بهشتی مراغه
این بیمارستان که در سال ۱۳۱۵ شمسی تأسیس گردیده است با ۸۰ سال قدمت، جزو قدیمیترین بیمارستانهای استان آذربایجان شرقی است. بیمارستان ابتدا به نام شیر و خورشید شناخته میشد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نام هلالاحمر فعالیت مینمود و سپس تغییر نام داده و به نام شهید والامقام دکتر بهشتی مزین گردید. بیمارستان شهید دکتر بهشتی مراغه واقع در جنوب غربی استان آذربایجان شرقی با بخشهای درمانی جراحی زنان، بلوک زایمان، اتاق عمل، اطفال، نوزادان، اورژانس و NICU، بهعنوان بیمارستان مرجع برای شهرهای همجوار تعریفشده است و بهصورت دولتی اداره میگردد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید بهشتی بنویسید.
سلام همه ما عجبشیری ها بعد از صد ها سال با اومدن این پزشک فداکار اولین بار متخصص اطفال پیدا کردیم که هم ایمان داشت، هم اخلاق، هم مهربون بود، هم بخشنده
👍👍👍👍👍
با عرض سلام و خسته نباشیدجناب آقای دکتر اعظم پور.اقای دکترشماخیلی دکترخوبی هستین دخترم ۲۰روزتوnicu موندفقط شمابودین که بهم امیددادین من سلامتی دخترمواول خدابعدمدیون شماهستم
سلام واقعا متاسفم که اینقدر راحت میگم چون پسرم اولین بار بردم پیش دکتر اطفال اونم جناب آقای آذری . پسرم اینقدر منطقی و با درکه که بچه های درمانگاه رو دلداری میداد که چیزی نیست ودکتر ترس نداره، اون فقط ۳ سالشه اما وقتی با دکتر روبه رو شد رفتار تند دکتر و لحن برخوردش با پسرم اونو به وحشت انداخت جوری که گریه امونشو بریده بود، پزشک اطفال باید خوش اخلاق باحوصله باشه واقعا متاسفم. همش میگه به عموپلیس میگم اونوببره.
دکتر کارش درسته....با ایمان با وجدان و متخصص
من از آقای دکتر پیگیر شدم قضیه چیز دیگه ای بود ایشون همراه فرزندشون نبودن و آقای دکتر ناراحت شده بودن که چرا کنارشون نیستن تا احوالات بپرسن این یعنی مسئولیت پذیر بودن ایشون
سلام اقای دکتر سلیمانی واقعا خیلی خوب هستنن .میتونم بگم با تجویز یک نسخه دارو اکثرا بچه ها خوب میشن.خداوند حفظش کنن..(اقای جودی از شهرک)
سلام ببخشید خانوم دکتر سزارین میکنن .در چه شرایط میکنن
اره بچه اول سز میکنه حدود ۳/۵ میگیره
سلام میشه بگین خانم دکتر کارشون و تشخیص شون چطوره؟
مرسی.ممنون از همه
مرسی مرسی مرسی
ظرفیت تکمیله برای نشان دادن آزمایش ،چکار باید بکنیم🥴
سلام برای نشون دادن ازمایش بایدوقت قبلی بگیریم
سلام و عرض ادب جناب آقای دکتر اعظم پور شما نعمتی هستین که باید قدر دانش باشیم واقعا دکتری با تشخیص های عالی و صبور و انسان و وو .. هر چی بگم کمه .انشالله هر کجا هستین شاد و سلامت در کنار خانواده باآرامش و پر از انرژی باشین .
سلام من یک بار شمارو دیدم.12 هفته بودم خونریزی داشتم سونو و..دادم.ماما گفت احتمال سقط هست.اورژانسی شما معاینه کردیدو گفتی هیچی نیست. دکتر باحالی هستین.موفق باشین