بیمارستان شهید مدنی تبریز

 تلفن: ۰۴۱۳۳۳۵۷۰۹۵

 آذربايجان شرقي، تبريز، خيابان دانشگاه

موقعیت روی نقشه

شفاداک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک:
shafadoc

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید مدنی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 16 از 26 (مجموع: 253 نظر)
حسین | دکتر مریم چناقلو - قلب و عروق | 1401/01/29

دکتر کاردان و با اخلاق است وبه بیمار توجه زیادی دارد

captcha
= reload
اصغر | دکتر مریم چناقلو - قلب و عروق | 1401/01/29

خیلی خوب وعالی است به بیمار وقت بیشتری میگذارد ودر رشته خودش ماهر وتواناست ضمنا اخلاق نیکویی دارد

captcha
= reload
صدیقه | دکتر رضایت پرویزی - جراحی عمومی | 1401/01/09

جون پسرمو مدیونشونم همیشه دعاگوشونم بعد ده سال. ایشون بی نظیرن هم تو انسانیت هم پزشکی

captcha
= reload
آیینه | دکتر رضا اقدام ضمیری - رادیوانکولوژی (رادیوتراپی) | 1401/01/09

الحمدلله دکتر باسوادی هستن و خیلی هم خسته میشن در مسیر علمی که در برابرش مسئولن. ولی تنها مشکل اصلی و اساسی ایشان که امیدوارم به دستشون برسه این است که هر بیمار جدیدی که میاد رو پذیرش میکنه و بیمار روند درمانی پر استرس و بدون پیگیری را پشت سر میذاره و برای حل این مشکل به نظر من یه مدت ار پذیرش بیماران جدید خودداری کنن تا بیماران موجود به حدی از درمان برسن چون مریض سرطانی به وقت نیاز داره واقعا.

captcha
= reload
نازخانم | دکتر محسن عباس نژاد - داخلی | 1400/12/22

خداحفظشون کنه دکتر حاذق و خوش اخلاق و کار درستی هستن موفق و موید باشن

captcha
= reload
زینب | دکتر علی زلفی - کودکان | 1400/12/18

دکتر خوبی هستن از هر لحاظ

captcha
= reload
علی | دکتر علی زلفی - کودکان | 1400/11/22

باسلام بهترین دکتر هست

captcha
= reload
منیژه | دکتر شهلا مشگی - قلب و عروق | 1400/11/21

خانم دکتر تست ورزش هم میکنه

captcha
= reload
رضا | دکتر علیرضا استادرحیمی - تغذیه | 1400/11/11

دکتر واقعا عالی هستن

captcha
= reload
نوروز | دکتر محمد محمدزاده - رادیوانکولوژی (رادیوتراپی) | 1400/10/27

سلام من پدرخانمم سرطان معده داشت مراجعه کردیم بهشون چندماهی الان کاملا خوب شده دکتر خیلی فوق العاده ای هستن پول خور و پول دوست نیستن

captcha
= reload