بیمارستان امام رضا تبریز
تلفن: ۰۴۱۳۳۳۴۷۰۵۴
آذربايجان شرقي، تبريز، جنب دانشگاه
درمانگاه
درمانگاه توراکس
درمانگاه جراحی عمومی
درمانگاه ریه
درمانگاه طب فیزیکی
درمانگاه گوارش
درمانگاه نفرولوژی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه ارولوژی
درمانگاه اعصاب
درمانگاه بیهوشی
درمانگاه پزشکی قانونی
درمانگاه تغذیه
درمانگاه جراحی عروق
درمانگاه جراحی مغز
درمانگاه داخلی
درمانگاه درد و تسکین
درمانگاه دندانپزشکی
درمانگاه رادیوتراپی
درمانگاه روان درمانی
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه زنان و زایمان
درمانگاه طب سنتی
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه فک و صورت
درمانگاه قلب
درمانگاه گوش حلق بینی
درمانگاه طب سالمندی و طب پیشگیری
درمانگاه کبد چرب
توجه:
- در این مرکز درمانی پذیرش برای افراد زیر ۱۴ سال انجام نمیگیرد. (صرفا برای درمانگاه جراحی پذیرش زیر ۱۴ سال انجام میپذیرد)
- با توجه به آموزشی بودن مرکز ویزیت همراه دستیار صورت میگیرد. همچنین در موارد اورژانسی ویزیت شاید توسط دستیار صورت گیرد.
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
- نوبتدهی در این مرکز درمانی صرفا به صورت اینترنتی مقدور است لذا از مراجعه بدون نوبت خودداری نمایید.
- استفاده از ماسک الزامی است.
دریافت فایلهای راهنمای بیمارستان:
- دانلود فایل معرفی درمانگاه بیمارستان
- دانلود فایل معرفی درمانگاههای بیمارستان
- دانلود فایل شماره تماس درمانگاهها
- دانلود فایل چارت نوبت گیری
- دانلود فایل فرآیند نوبت گیری
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام رضا بنویسید.
دوشنبه ۱۱ / ۱۱ / 1400 تازه واسه گوش و حلقم میخام برم پیشش . بعدش میگم چه جور پزشکیه 😂😂😂
سلام، مطب شون کجاست؟
آدرس دقیق مطبشون کجاس
کلینیک سلامت تو کمربندی نیایش ساعت دو به بعد هستن تا ده شب
يك پزشك با وجدان و يك انسان به تمام معنا ،هرجاكه باشن آرزوي سلامتي براشون دارم و هميشه دعاگويشان هستم.برادرزاده ام كمردرد داشت و هيچ كسي سر درنمي آورد آقاي دكتر تشخيص دادند يه ميكروبي تو ستون مهره اش از كودكي مانده و با صبر وحوصله واخلاق خوب كاملا درمانش كردند وحالا برادرزاده ام بهبود كامل يافته
دکتر بسیار عالی ومهربان
سلام.، آقای دکتر واقعا انسان با شرف با انصاف خداشناس وبسیار بسیار مهربان و درکارشان هم فوق العاده ماهرهستند
سلام من پدرخانمم سرطان معده داشت مراجعه کردیم بهشون چندماهی الان کاملا خوب شده دکتر خیلی فوق العاده ای هستن پول خور و پول دوست نیستن
ایشون توبیمارستان چندشنبه هاهستن؟
پنج شنبه هستن
آدرس دکتر قویمی دندانپزشک؟
دکتر قویمی از هر لحاظ فوق العاده عالی و بی نظیر هستند. من خودم عمل سختی داشتم، به بهترین نحو احسن انجام داد.
سلام دکتر خوبی هستن خواهرمن سرطان داره براش گفته که تو سیستم آزمایش نوشتم بعد سه ماه جوابشو بیارین ولی الان ما هرجا میبریم میگن تو سیستم نیست راهمون هم دور است از تبریز نمدونیم چیکارکنیم
با سلام. دو سال پیش مچ منو پیوند زدن تو بیمارستان شهدا من بهشون خیلی مدیونم کارش عالی هست تو تخصص پیوند دست لنگه نداره خدا حفظشون کنه