بیمارستان امام رضا تبریز
تلفن: ۰۴۱۳۳۳۴۷۰۵۴
آذربايجان شرقي، تبريز، جنب دانشگاه
درمانگاه
درمانگاه توراکس
درمانگاه جراحی عمومی
درمانگاه ریه
درمانگاه طب فیزیکی
درمانگاه گوارش
درمانگاه نفرولوژی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه ارولوژی
درمانگاه اعصاب
درمانگاه بیهوشی
درمانگاه پزشکی قانونی
درمانگاه تغذیه
درمانگاه جراحی عروق
درمانگاه جراحی مغز
درمانگاه داخلی
درمانگاه درد و تسکین
درمانگاه دندانپزشکی
درمانگاه رادیوتراپی
درمانگاه روان درمانی
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه زنان و زایمان
درمانگاه طب سنتی
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه فک و صورت
درمانگاه قلب
درمانگاه گوش حلق بینی
درمانگاه طب سالمندی و طب پیشگیری
درمانگاه کبد چرب
توجه:
- در این مرکز درمانی پذیرش برای افراد زیر ۱۴ سال انجام نمیگیرد. (صرفا برای درمانگاه جراحی پذیرش زیر ۱۴ سال انجام میپذیرد)
- با توجه به آموزشی بودن مرکز ویزیت همراه دستیار صورت میگیرد. همچنین در موارد اورژانسی ویزیت شاید توسط دستیار صورت گیرد.
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
- نوبتدهی در این مرکز درمانی صرفا به صورت اینترنتی مقدور است لذا از مراجعه بدون نوبت خودداری نمایید.
- استفاده از ماسک الزامی است.
دریافت فایلهای راهنمای بیمارستان:
- دانلود فایل معرفی درمانگاه بیمارستان
- دانلود فایل معرفی درمانگاههای بیمارستان
- دانلود فایل شماره تماس درمانگاهها
- دانلود فایل چارت نوبت گیری
- دانلود فایل فرآیند نوبت گیری
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام رضا بنویسید.
سلام خسته نباشید نمیدونم آقای دکتر اینارو میخونن یا نه ترو خدا یه وقت به بابای من بدین حالش زیاد خوب نیس.مریض خودتون هستن آقای دکتر مطبتون اومدن حالا برا بیمارستان وقت میخوان نمیتونیم بگیریم رزرو نمیشه کرد .ممنونم.
ما نمی تونیم وقت بگیریم زنگ زدیم گفتن فردا ساعت ۷ سایت باز میشه اینترنتی وقت بگیرین از ۷نشستیم سایت باز نشده
سلام اقای دکتر من بیمار دیابت ۲۵ سال هستم پام دیابت زاده قرار بود قط کن اما با داروهای که دکتر بهم داد من الان خوبم شکر خدا
سلام برای واریکوسل با بیمه سلامت کدوم بیمارستان عمل انجام میدهند وهزینه چقدر میسه
فکر کنم فقط بیمارستان امام رضا و سینا عمل میکنن
دکتر پیروی پزشکی فوق العاده دلسوز و خوش اخلاق و صبورهستند و به بیماران توجه خاصی دارند، ان شاالله خداوند مهربان بهترین اجر دنیوی و اخروی نصیب شان کند.
ایشون ماساژ هم میدن؟
اخلاق ایشون اصلا جالب نیست شوخی های خیلی نابجایی میکنن اصلا به بیمار ارزش و شخصیت قایل نیستن ،به من که تازه ازدواج کردم به شوهرم برگشت گفت خانومتون چرا اینقدر زیاد ازشما چاقتره!خود بنده هم مدرک دکترای مدیریت دارم برای خودم هم کلی اعتبار و شخصیت قایلم،به بیمار به چشم یک انسان بی مصرف آیا باید نگاه کرد؟؟؟اصلا این مسایل به فردی که اسمشو تحصیل کرده گزاشته و باید به مسایل روانشناختی هم کاملا اشنا باشه،چه مربوطه؟اصلا خوشم نیومد و واقعا ازشون بدم اومد ویک خاطره تلخ ازین مطب و کلینیک برام شد.
ما برای اصلاح مزاج و لاغری رفتیم پیش ایشون فوق العاده دقیق،با حوصله ،کاربلد هستند مثل بقیه دکترای طب سنتی از همون دفعه اول یه عالمه عرق و گیاه دم کردنی نمیدن دکتر شما فوق العاده اید متشکرم
در یک کلام عالی
دکتر گرگانی بسیار با تجربه هستند و به بیمار ارزش می دهند .سپاسگزارم
عالی وبسیار دانا سلامت باشید اقای دکتر