بیمارستان امام رضا تبریز
تلفن: ۰۴۱۳۳۳۴۷۰۵۴
آذربايجان شرقي، تبريز، جنب دانشگاه
درمانگاه
درمانگاه توراکس
درمانگاه جراحی عمومی
درمانگاه ریه
درمانگاه طب فیزیکی
درمانگاه گوارش
درمانگاه نفرولوژی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه ارولوژی
درمانگاه اعصاب
درمانگاه بیهوشی
درمانگاه پزشکی قانونی
درمانگاه تغذیه
درمانگاه جراحی عروق
درمانگاه جراحی مغز
درمانگاه داخلی
درمانگاه درد و تسکین
درمانگاه دندانپزشکی
درمانگاه رادیوتراپی
درمانگاه روان درمانی
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه زنان و زایمان
درمانگاه طب سنتی
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه فک و صورت
درمانگاه قلب
درمانگاه گوش حلق بینی
درمانگاه طب سالمندی و طب پیشگیری
درمانگاه کبد چرب
توجه:
- در این مرکز درمانی پذیرش برای افراد زیر ۱۴ سال انجام نمیگیرد. (صرفا برای درمانگاه جراحی پذیرش زیر ۱۴ سال انجام میپذیرد)
- با توجه به آموزشی بودن مرکز ویزیت همراه دستیار صورت میگیرد. همچنین در موارد اورژانسی ویزیت شاید توسط دستیار صورت گیرد.
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
- نوبتدهی در این مرکز درمانی صرفا به صورت اینترنتی مقدور است لذا از مراجعه بدون نوبت خودداری نمایید.
- استفاده از ماسک الزامی است.
دریافت فایلهای راهنمای بیمارستان:
- دانلود فایل معرفی درمانگاه بیمارستان
- دانلود فایل معرفی درمانگاههای بیمارستان
- دانلود فایل شماره تماس درمانگاهها
- دانلود فایل چارت نوبت گیری
- دانلود فایل فرآیند نوبت گیری
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام رضا بنویسید.
باسلام و عرض ارادات.. پدرم حدود دو سال بخاطر دیالیز شدن تحت نظر آقای دکتر راثی هستن.. ایشان دکتری حاذق ود عین حال باحوصله و شنونده خوب به حرف های بیمار هستند از نظر منش و اخلاق استاد به تمام معنا هستند . آرزوی طول عمر با عزت برای دکتر عزیزمان هستم
منم با نظرات شما واقعا موافقم.
سلام مطب دکتر ورشوچی کجاست ؟ اگه کسی میدونه لطفا اطلاع بده
سلام،ساختمان شیخ الرئیس وزیزیت میکنه
با سلام، خدا رو شاکرم که با خانم دکتر آشنا شدیم. ایشون پزشکی ماهر و بسیار عالم هستن و ضمن ارتباط خوبی که با بیمار دارن، بسیار خوش قلب و در کارشونم بسیار جدی هستند. بمدت 4 ماهه که مادرم بدلیل بیماری خود ایمنی کبد، تحت درمان ایشون هست که خدا رو شکر نتایج بسیار عالی گرفتیم.
با عرض سلام وقتتون بخیر ممنون میشم بگین ما کی می تونیم نوبت رزو کنیم باتشکر
سلام دکتر خوبی هست؟ تشخیص خوبی داره یا نه؟
چند روزه میخوام نوبت بگیرم ولی در سیستم زمانی برای حضور دکتر مودب در بیمارستان تعریف نشده
تو تعطیلات هستن خب
استاد واقعا عالی درد چندین سالمه و بایک دارو حل کرد
با سلام خدمت همشهریان عزیز، ما از دکتر آژوغ بسیار بسیار راضی هستیم، فوق العاده با سواد و جراح خیلی خوبی هستن، ممنون دکتر آژوغ بزرگوار
همشه ساغ و سلامت اولاسیز انشاء الله
خاموشی هستم آقای دکتر خدا از شما راضی بشه منو عمل کردی خیلی خوب هستم هیچ دردی ندارم قربون دستت همیشه سلامت عاقبت بخیر بشی انشاء الله
باسلام وعرض ادب بنده به مدت یکسال است که تحت نظر خانم دکتر هستم که بحمدالله تشخیص وداروهای خانم دکتر درروند بهبودبیماری بنده وبالاآمدن پمپاژ قلب بنده خیلی موثر قرارگرفته وازایزدیکتا برای ایشون سلامتی روحی وجسمانی خواستاریم ..پژاوند ازپیرانشهر
آقای دکتر درمان مزاج هم میکنن؟
بلی
سلام خوبین شما؟ ببخشید کسی خبر داره چرا خانم دکتر چن وقتیه به بیمارستان نمیان؟ نه بیمارستان اسد آبادی هستن نه ۲۹ بهمن