توجه:

  • در این مرکز درمانی پذیرش برای افراد زیر ۱۴ سال انجام نمی‌گیرد. (صرفا برای درمانگاه جراحی پذیرش زیر ۱۴ سال انجام می‌پذیرد)
  • با توجه به آموزشی بودن مرکز ویزیت همراه دستیار صورت می‌گیرد. همچنین در موارد اورژانسی ویزیت شاید توسط دستیار صورت گیرد.
  • زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش می‌باشد.
  • امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
  • در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
  • نوبت‌دهی در این مرکز درمانی صرفا به صورت اینترنتی مقدور است لذا از مراجعه بدون نوبت خودداری نمایید.
  • استفاده از ماسک الزامی است.

دریافت فایل‌های راهنمای بیمارستان:

 

 

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.
{{$select.selected.service_caption}}

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام رضا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 78 از 103 (مجموع: 1022 نظر)
طیبه | دکتر سید صدرالدین راثی هاشمی | 1399/10/28

باسلام و عرض ارادات.. پدرم حدود دو سال بخاطر دیالیز شدن تحت نظر آقای دکتر راثی هستن.. ایشان دکتری حاذق ود عین حال باحوصله و شنونده خوب به حرف های بیمار هستند از نظر منش و اخلاق استاد به تمام معنا هستند ‌‌ . آرزوی طول عمر با عزت برای دکتر عزیزمان هستم

captcha
= reload
سعید | دکتر سید صدرالدین راثی هاشمی | 1400/03/24

منم با نظرات شما واقعا موافقم.

captcha
= reload
کبری | دکتر مجتبی ورشوچی - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1399/10/26

سلام مطب دکتر ورشوچی کجاست ؟ اگه کسی میدونه لطفا اطلاع بده

captcha
= reload
کریم | دکتر مجتبی ورشوچی - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1400/08/25

سلام،ساختمان شیخ الرئیس وزیزیت میکنه

captcha
= reload
معصومه | دکتر لیلا علیزاده - داخلی | 1399/10/24

با سلام، خدا رو شاکرم که با خانم دکتر آشنا شدیم. ایشون پزشکی ماهر و بسیار عالم هستن و ضمن ارتباط خوبی که با بیمار دارن، بسیار خوش قلب و در کارشونم بسیار جدی هستند. بمدت 4 ماهه که مادرم بدلیل بیماری خود ایمنی کبد، تحت درمان ایشون هست که خدا رو شکر نتایج بسیار عالی گرفتیم.

captcha
= reload
مهسا | دکتر مسعود فقیه دینوری - داخلی | 1399/10/23

با عرض سلام وقتتون بخیر ممنون میشم بگین ما کی می تونیم نوبت رزو کنیم باتشکر

captcha
= reload
فرزاد | دکتر مسعود فقیه دینوری - داخلی | 1401/11/04

سلام دکتر خوبی هست؟ تشخیص خوبی داره یا نه؟

captcha
= reload
فاطمه | دکتر سیدیعقوب مودب | 1399/10/23

چند روزه میخوام نوبت بگیرم ولی در سیستم زمانی برای حضور دکتر مودب در بیمارستان تعریف نشده

captcha
= reload
امیرحسین | دکتر سیدیعقوب مودب | 1400/01/01

تو تعطیلات هستن خب

captcha
= reload
محسن | دکتر حامد ولی زاده - داخلی | 1399/10/17

استاد واقعا عالی درد چندین سالمه و بایک دارو حل کرد

captcha
= reload
فرید | دکتر رامین آژوغ - جراحی عمومی | 1399/10/11

با سلام خدمت همشهریان عزیز، ما از دکتر آژوغ بسیار بسیار راضی هستیم، فوق العاده با سواد و جراح خیلی خوبی هستن، ممنون دکتر آژوغ بزرگوار

captcha
= reload
سریه | دکتر رامین آژوغ - جراحی عمومی | 1401/03/29

همشه ساغ و سلامت اولاسیز انشاء الله

captcha
= reload
سریه | دکتر رامین آژوغ - جراحی عمومی | 1401/03/29

خاموشی هستم آقای دکتر خدا از شما راضی بشه منو عمل کردی خیلی خوب هستم هیچ دردی ندارم قربون دستت همیشه سلامت عاقبت بخیر بشی انشاء الله

captcha
= reload
حسین | دکتر الگار انعام زاده - قلب و عروق | 1399/10/09

باسلام وعرض ادب بنده به مدت یکسال است که تحت نظر خانم دکتر هستم که بحمدالله تشخیص وداروهای خانم دکتر درروند بهبودبیماری بنده وبالاآمدن پمپاژ قلب بنده خیلی موثر قرارگرفته وازایزدیکتا برای ایشون سلامتی روحی وجسمانی خواستاریم ..پژاوند ازپیرانشهر

captcha
= reload
مهرداد | دکتر سیدمحمدباقر فضل جو - طب سنتی | 1399/09/28

آقای دکتر درمان مزاج هم میکنن؟

captcha
= reload
امیر | دکتر سیدمحمدباقر فضل جو - طب سنتی | 1399/10/06

بلی

captcha
= reload
علی | دکتر فرهنوش فرنود - داخلی | 1399/09/25

سلام خوبین شما؟ ببخشید کسی خبر داره چرا خانم دکتر چن وقتیه به بیمارستان نمیان؟ نه بیمارستان اسد آبادی هستن نه ۲۹ بهمن

captcha
= reload