بیمارستان امام خمینی ارومیه

 تلفن: ۰۴۴۳۳۴۶۹۹۳۱

 آذربايجان غربي، اروميه، بلوار ارشاد

موقعیت روی نقشه

نوبت‌دهی در این مرکز درمانی، ۱ روز قبل از سر رسید نوبت در ساعت 8:۰۰ صبح فعال می‌باشد.

  • مبلغ نوبت گیری در زمان پذیرش به صورت حضوری اخذ خواهد شد.
  • جهت دریافت راهنمای اموزش ثبت نام و نوبت گیری از وب سایت به ادرس http://nobat.umsu.ac.ir/fa/Page/help مراجعه نمایید. با مرورگر کروم آپدیت شده ثبت نام انجام گردد.
  • جهت ثبت نام با موبایل اپلکیشن شفاداک با آیکن آبی رنگ را از بازار دانلود و نصب نمایید، سپس ثبت نام کرده و نوبت بگیرید. https://cafebazaar.ir/app/ir.aftabeshafa.shafadoc/?l=fa

 

 

تاريخچه بيمارستان

مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)  ارومیه قطب پیوند کليه در شمال غرب کشور در سال ۱۳۷۴ به دست ریاست محترم جمهور وقت افتتاح و با ظرفیت اسمی ۲۹۸ تخت مورد بهره‌برداری قرار گرفت كه در طول سال‌های گذشته به‌تدریج توسعه‌یافته و هم‌اکنون با مساحتی بالغ‌بر ۶۰۰۰۰ مربع و حدود ۱۸۰۰ نفر کارکنان، ۶۸۹  تخت بستری در قالب ۳۰ بخش بستری، به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز ارائه خدمات آموزشی درمانی و پژوهشی با درجه‌یک در سطح استان بوده و آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان و کشورهای همسایه می‌باشد.

 

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 29 از 229 (مجموع: 2287 نظر)
جواهر | دکتر شعله قاسمی دربرود - داخلی | 1404/06/17

پزشک خیلی خوب

captcha
= reload
محمد | دکتر پریسا خلیلی - چشم پزشکی | 1404/06/17

بسیار عالی بهترین دکتر

captcha
= reload
علیسام | دکتر پری السادات احمدی - گوش، حلق و بینی | 1404/06/17

واقعاً دکتر بی نظیره ،با اخلاق

captcha
= reload
سحرناز | دکتر مرتضی سلیمی - چشم پزشکی | 1404/06/16

خیلی ممنون آقای دکتر هر دو چشمم رو عمل لیزیک انجام دادن کارشون خیلی خوبه

captcha
= reload
نرگس | دکتر مرتضی سلیمی - چشم پزشکی | 1405/02/26

سلام، خوبین منم عمل دارم. کار دکتر چجوریه؟ عمل من انحراف هستش.

captcha
= reload
معین | دکتر امیرسام روشنی زعفرانلو - گوش، حلق و بینی | 1404/06/16

سلام خدا ازایشون راضی باشه ما از کارشون راضی هستیم

captcha
= reload
خضر | دکتر سیدمصطفی سیدمردانی - داخلی | 1404/06/15

بهترین دکتر هم از نظر اخلاق وهم باسواد خدا حفظش کنه

captcha
= reload
افشین | دکتر سروه بیادار - گوش، حلق و بینی | 1404/06/11

واقعا دمت گرم دختر کورد بی نظیری بینیمو عمل کرد یعنی واقعا نه درد داشتم نه کبودی داشتم اصلا اذیت نشدم خیلی قشنگ بود کارش بهترین هارو برات ارزو دارم

captcha
= reload
مهدی | دکتر پریسا نورآبادی - داخلی | 1404/06/10

سلام.من از اشنویه اومدم.خیلی دکتر خوبی بود.تشخیص عالی....

captcha
= reload
عذرا | دکتر پریا عبدالعلی زاده - چشم پزشکی | 1404/06/08

سلام واقعا کارشون عالیه چشم من شیشه ترکیده بود ایشون عمل کردن نتیجه عالی بود تو تهران اونقدر از عملشون راضی بودن و اخلاق و برخوردشون خیلی عالیه از خدا براشون سلامتی می خوام

captcha
= reload
محمد | دکتر اولیائی رضائی امیر | 1404/06/06

هم واقعا دکتر خوبی هستن و هم خوش اخلاق

captcha
= reload