بیمارستان امام خمینی ارومیه

 تلفن: ۰۴۴۳۳۴۶۹۹۳۱

 آذربايجان غربي، اروميه، بلوار ارشاد

موقعیت روی نقشه

نوبت‌دهی در این مرکز درمانی، ۱ روز قبل از سر رسید نوبت در ساعت 8:۰۰ صبح فعال می‌باشد.

  • مبلغ نوبت گیری در زمان پذیرش به صورت حضوری اخذ خواهد شد.
  • جهت دریافت راهنمای اموزش ثبت نام و نوبت گیری از وب سایت به ادرس http://nobat.umsu.ac.ir/fa/Page/help مراجعه نمایید. با مرورگر کروم آپدیت شده ثبت نام انجام گردد.
  • جهت ثبت نام با موبایل اپلکیشن شفاداک با آیکن آبی رنگ را از بازار دانلود و نصب نمایید، سپس ثبت نام کرده و نوبت بگیرید. https://cafebazaar.ir/app/ir.aftabeshafa.shafadoc/?l=fa

 

 

تاريخچه بيمارستان

مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)  ارومیه قطب پیوند کليه در شمال غرب کشور در سال ۱۳۷۴ به دست ریاست محترم جمهور وقت افتتاح و با ظرفیت اسمی ۲۹۸ تخت مورد بهره‌برداری قرار گرفت كه در طول سال‌های گذشته به‌تدریج توسعه‌یافته و هم‌اکنون با مساحتی بالغ‌بر ۶۰۰۰۰ مربع و حدود ۱۸۰۰ نفر کارکنان، ۶۸۹  تخت بستری در قالب ۳۰ بخش بستری، به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز ارائه خدمات آموزشی درمانی و پژوهشی با درجه‌یک در سطح استان بوده و آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان و کشورهای همسایه می‌باشد.

 

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 66 از 229 (مجموع: 2289 نظر)
شهین | دکتر یوسف روستا - داخلی | 1403/05/14

دکتر خوش برخورد و با تجربه ای هستن. ممنونم آقای دکتر

captcha
= reload
سرور | دکتر لعیا هوشمند قره باغ - داخلی | 1403/05/12

سلام، من یگانه هستم. خانم دکتر و همکار عزیزش خانم قاسمی در تدبیر فوق العاده خوب بودند، همچنین خانم دکتر خیلی با سواد و به روز هست و درمانش عالی. ممنونم خانم دکتر و ممنونم از شما خانم قاسمی زحمتکش

captcha
= reload
آرزو | دکتر علی بنفشه افشان - چشم پزشکی | 1403/05/10

سلام. عالی، بسیار صبور و انسانی شریف

captcha
= reload
زینب | دکتر پری السادات احمدی - گوش، حلق و بینی | 1403/05/09

خیلی دکتر خوبی هست، من رو عمل کرد، خیلی راضی بودم از عملم

captcha
= reload
سیما | دکتر پری السادات احمدی - گوش، حلق و بینی | 1403/11/05

خیلی دکتر خوب، بسیار عالی. من امتیاز از 1 تا 100، صد درصد 99 بهش میدهم

captcha
= reload
حامد | دکتر شهرزاد شکوفی - داخلی | 1403/05/08

سلام، این دکتر نیست خدای دکترها هست، هم اخلاق، هم معرفت، هم خوش اخلاق، خدای من روماتیسم مفصلی دارم، پناه بردم به خانم دکتر شهزاد شگوهی. دست بوس این دکتر هستم، دکتر نیست فرشته هست، قدر اینجور آدمها را باید دانست. خدا به مقام عالی برساند

captcha
= reload
جبار | دکتر ثمین رستم زاده - جراحی عمومی | 1403/05/02

سلام، عرض ادب. به جرعت میتونم بگم دکتری هستن با دانش بالا و تجربه های عالی، به شخصه آرزوی بهترین ها رو براشون از ایزد مننان خواستارم🌹

captcha
= reload
فرشته | دکتر پریا عبدالعلی زاده - چشم پزشکی | 1403/05/02

واقعا دکتر خیلی فهمیده و مردم دارن، جدای از این تو کارشون عالی هستن، با مردم رفتارشون مهمه، واقعا لیاقتت خیلی بیشتر از این هاست. این که بلدی با مردم چطور برخورد کنی نشانه اصالت ته، سپاس از زحماتتون، خانم دکتر پدرم خیلی راضی هستن از عملتون، چشمش عالی شده، اجرتون با خدا. سپاسگذارم

captcha
= reload
خدیجه | دکتر محمدرضا حسینی آذر - داخلی | 1403/04/26

دکتر مودب، با اخلاق، افتخار شهرمون هستش

captcha
= reload
محمدعلی | دکتر ابراهیم محمدی - داخلی | 1403/04/22

یکی از خصلتهای بسیار خوب آقای دکتر ابراهیم محمدی امید دادن به مریض است که وقتی با مریض صحبت می کنه، مریض احساس خوشحالی و احساس خوب بودن می کند که این در روند درمان بسیار تاثیر دارد. وقت گذاشتن به مریض و احترام گذاشتن به او و همچنین اعتماد به نفس دادن به مریض از اخلاقهای کم نظیر آقای دکتر می باشد. از خداوند می خواهم که ایشان و خانواده اش را در پناه خودش سالم نگه دارد. با تشکر

captcha
= reload
بخشعلی | دکتر پریا عبدالعلی زاده - چشم پزشکی | 1403/04/21

عالی و بی‌نظیر

captcha
= reload