بیمارستان امام خمینی ارومیه

 تلفن: ۰۴۴۳۳۴۶۹۹۳۱

 آذربايجان غربي، اروميه، بلوار ارشاد

موقعیت روی نقشه

نوبت‌دهی در این مرکز درمانی، ۱ روز قبل از سر رسید نوبت در ساعت 8:۰۰ صبح فعال می‌باشد.

  • مبلغ نوبت گیری در زمان پذیرش به صورت حضوری اخذ خواهد شد.
  • جهت دریافت راهنمای اموزش ثبت نام و نوبت گیری از وب سایت به ادرس http://nobat.umsu.ac.ir/fa/Page/help مراجعه نمایید. با مرورگر کروم آپدیت شده ثبت نام انجام گردد.
  • جهت ثبت نام با موبایل اپلکیشن شفاداک با آیکن آبی رنگ را از بازار دانلود و نصب نمایید، سپس ثبت نام کرده و نوبت بگیرید. https://cafebazaar.ir/app/ir.aftabeshafa.shafadoc/?l=fa

 

 

تاريخچه بيمارستان

مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)  ارومیه قطب پیوند کليه در شمال غرب کشور در سال ۱۳۷۴ به دست ریاست محترم جمهور وقت افتتاح و با ظرفیت اسمی ۲۹۸ تخت مورد بهره‌برداری قرار گرفت كه در طول سال‌های گذشته به‌تدریج توسعه‌یافته و هم‌اکنون با مساحتی بالغ‌بر ۶۰۰۰۰ مربع و حدود ۱۸۰۰ نفر کارکنان، ۶۸۹  تخت بستری در قالب ۳۰ بخش بستری، به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز ارائه خدمات آموزشی درمانی و پژوهشی با درجه‌یک در سطح استان بوده و آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان و کشورهای همسایه می‌باشد.

 

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 78 از 230 (مجموع: 2292 نظر)
صلاح الدین | دکتر لعیا هوشمند قره باغ - داخلی | 1402/12/22

از بهترین دکترهای غدد هستن، همیشه ازش راضی بودم

captcha
= reload
صلاح الدین | دکتر لعیا هوشمند قره باغ - داخلی | 1402/12/22

دکتر خوبی هستن

captcha
= reload
حمیده | دکتر سید امیرحسین سیددراجی - داخلی | 1402/12/22

سلام، این دکتر خیلی مهربون و خیلی خوبه. من که ازش راضی هستم. چند ماه مریض هستم و نتیجه گرفتم

captcha
= reload
عبدالله | دکتر پریسا نورآبادی - داخلی | 1402/12/21

به خدا تا به این سن دکتر خوب و با حوصله و خستگی ناپذیر مثل ایشون ندیدم. هر چقدر هم تعریف بکنم باز هم کمه. انشالله همیشه موفق و پیروز در کنار خانواده محترمشان باشند

captcha
= reload
کاوه | دکتر سروه بیادار - گوش، حلق و بینی | 1402/12/21

سلام، دکتر کارش بیسته. موفق باشه

captcha
= reload
عزیز | دکتر محمد صدری - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1402/12/20

واقعا خیلی خیلی خوب هستش

captcha
= reload
امیر | دکتر پریا عبدالعلی زاده - چشم پزشکی | 1402/12/20

با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر محترم، دلسوز و مهربان. ممنون بابت فداکاری هایی که در درمان بیمارانتان از خود نشان می دهید، گاهی اوقات بی خوابی می کشید و مجبور می شوید برای دیدن بیمار، خانواده تان را ترک کنید. خداوند شاهد کار خوب شما هست و تنها اوست که می تواند کار خوب شما را جبران کند.

captcha
= reload
بفرین | دکتر سید امیرحسین سیددراجی - داخلی | 1402/12/20

آقای دکتر آدم با اخلاق و واردی هستند

captcha
= reload
فریده | دکتر لعیا هوشمند قره باغ - داخلی | 1402/12/17

با سلام، خانم دکتر هوشمند بسیار فرهیخته، مهربان و در نوع خود کاردان هستند و نیز بسیار زیبا؛ خداوند به ایشان عمر دراز عنایت نماید. نبوی هستم از ارومیه بخش سیلوانا

captcha
= reload
ملکه | دکتر محمدرضا حسینی آذر - داخلی | 1402/12/17

سلام. میشه کسی جواب من رو هم بده، آقای دکتر کولونوسکوپی هم تو بیمارستان انجام میدن؟ من مشکل روده دارم

captcha
= reload
بهروز | دکتر محمدرضا حسینی آذر - داخلی | 1402/12/21

سلام، بله انجام میدن

captcha
= reload
مهرناز | دکتر محمدرضا حسینی آذر - داخلی | 1403/04/04

بله، هم در بیمارستان و هم در مطب انجام میدن. با آرزوی سلامتی براتون 🌱

captcha
= reload
فرهاد | دکتر محمدرضا حسینی آذر - داخلی | 1403/06/24

بله، به بیمارستان طالقانی جهت آندواسکوپی معده رفته بودم، دیدم که اونیکه شما میگید را انجام میدادند

captcha
= reload
مجتبی | دکتر محمدرضا حسینی آذر - داخلی | 1403/07/04

سلام، بله انجام میده و برای خودمان انجام داده

captcha
= reload
فرهاد | دکتر محمدرضا حسینی آذر - داخلی | 1403/11/02

بله هم در بیمارستان طالقانی وهم در مطب خودش انجام میده

captcha
= reload