بیمارستان ثارالله کرج
تلفن: ۰۲۶۳۳۳۲۰۱۲۴
البرز، کرج، مهرشهر، بلوار ارم، حسين آباد، کوي فرهنگ، ميدان فرهنگ
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
بیمارستان ثارالله در سال ۱۳۹۰ از پلی کلینیک به بیمارستان تغییر یافت، که شامل بخشهای زنان، مردان، اطفال و ۲ اتاق عمل و از گروه تصویر برداری، سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن خدمات ارائه میدهد و به آزمایشگاه مجهز تجهیز میباشد.
همچنین دارای تخصصهایی همچون داخلی، چشم، اطفال، زنان، بارداری، قلب، مغز و اعصاب، عفونی، ارتوپدی، جراح عمومی، طب فیزیک، گوارش، روانشناسی و مشاوره تغذیه میباشد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان ثارالله بنویسید.
باسلام دکتری بسیار بسیار خوش برخورد و با ادب خیلی دکتر خوبی هستن ۹ ماه تحت نظر ایشون بودم عالی خدا قوت
پزشک حاذق ومتین صبور
سلام دکتر خیلی خوبی هستن تشخیص ایشون خیلی خوب بود من از مریض های ایشون هستم حتی چند تا از دوستام رو معرفی کردم برای بارداری و سزارین تحت نظر ایشون بودن عالی هستن خانم دکتر خدا ازشون راضی باشه
سلام.سال ۱۴۰۳ زایمان طبیعی انجام دادم باخانم دکتر بهترین و خوب ترین دکتری ک تاالان دیدم رو دستش نیست واقعا.ازتون ممنونم خدا بهترین هارو سر راهتون قرار بده❤
سلام . آقای دکتر کاهه یک دکتر عالی و دلسوز و مهربان و یک انسان خوب ، برایشان آرزوی سلامتی و عمر با عزت همراه با خوشی و شادی دارم
فاطمه علی محمدی هستم دکتر فوق العاده هستن
سلام دکتری عالی و با حوصله و حاذق ،همسرم مشکل دوستان داشت هرجا میرفت خوب درمان نمیشد پیش ایشون خیلی بهتر ، ازشون ممنونم همیشه سلامت باشید آقای دکتر
سلام ، دکتری حاذق و با حوصله و کارشون عالی ازشون تشکر میکنم
با سلام..یک بار مراجعه کردم فوق العاده خوش اخلاق و با حوصله ...خدا بهش سلامتی بده ..
دکتربه این خوبی وخوش اخلاقی ندیدم..