بیمارستان ثارالله کرج
تلفن: ۰۲۶۳۳۳۲۰۱۲۴
البرز، کرج، مهرشهر، بلوار ارم، حسين آباد، کوي فرهنگ، ميدان فرهنگ
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
بیمارستان ثارالله در سال ۱۳۹۰ از پلی کلینیک به بیمارستان تغییر یافت، که شامل بخشهای زنان، مردان، اطفال و ۲ اتاق عمل و از گروه تصویر برداری، سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن خدمات ارائه میدهد و به آزمایشگاه مجهز تجهیز میباشد.
همچنین دارای تخصصهایی همچون داخلی، چشم، اطفال، زنان، بارداری، قلب، مغز و اعصاب، عفونی، ارتوپدی، جراح عمومی، طب فیزیک، گوارش، روانشناسی و مشاوره تغذیه میباشد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان ثارالله بنویسید.
فرد شریف، متعهد به اخلاق حرفه ای و مراجع محوری هستند.
کاملا به حرفهای بیمار گوش میده. دکتر با حوصله
سلام، دکتر عبدالهی بهترین دکتر زنان هستند که تا حالا دیدم. عالی هستند. ایشون عمل سزارین من رو انجام دادند. ازشون ممنونم. خیلی مهربون و خوش اخلاق هستند. خدا حفظشون کنه.
بهترین دکتر و بهترین متخصص برای کودکان که کاملا درمان میکنن بیماری کودکان و نوزادان رو. ممنون از تشخیص خوبی که برای دخترم انجام دادید
روز ترخیص خانم عبدالهی عزیز اومدن و من گفتم که دستگاه دفع نشده، بر خلاف بقیه پزشک های کمالی حرف من رو قبول کردن و برام اسکن با کنتراست نوشتن که توی همون دستگاه داخل حفره شکمی و نزدیک روده هام دیده شده، به لطف دکتر عبدالهی لاپارسکوپی شدم و دستگاه رو خارج کردن، جونم رو مدیون ایشون هستم، الهی که زنده باشن. واقعا بعضی از کادر درمان صلاحیت پزشکی رو ندارن و با نظرات اشتباه با جون مریض بازی میکنن. کم پیدا میشه مثل دکتر عبدالهی
پزشک بسیار خوش برخوردی بودن. خدا بهشون سلامتی بده.
سلام، دکتر خیلی خوب هستش. با حوصله جواب بیمار رو میده. خدا بهتون سلامتی بده. در پناه خدا
ادب مرد به از دولت اوست. دکتر با ادب و با شخصیت که برای بیمار ارزش قائله
عالی هستند، به دقت به حرفهای بیمار گوش میدهند، سوالات رو جواب میدهند، با ادب و مهربان هستند.
با سلام، اینجانب به عنوان وکیل پایه 1 و مهندس پایه 1 این مرز و بوم، خدمت شهروندان محترم عرض می گردد، اگر بخواهم آقای دکتر نیک خواه را کوتاه توصیف نمایم، خواهم گفت: مردمی، منصف، دلسوز، خدا شناس. آرزوی صحت و سلامتی برای آقای دکتر و شهروندان گرامی دارم. 1403_07_25