بیمارستان ثارالله کرج
تلفن: ۰۲۶۳۳۳۲۰۱۲۴
البرز، کرج، مهرشهر، بلوار ارم، حسين آباد، کوي فرهنگ، ميدان فرهنگ
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
بیمارستان ثارالله در سال ۱۳۹۰ از پلی کلینیک به بیمارستان تغییر یافت، که شامل بخشهای زنان، مردان، اطفال و ۲ اتاق عمل و از گروه تصویر برداری، سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن خدمات ارائه میدهد و به آزمایشگاه مجهز تجهیز میباشد.
همچنین دارای تخصصهایی همچون داخلی، چشم، اطفال، زنان، بارداری، قلب، مغز و اعصاب، عفونی، ارتوپدی، جراح عمومی، طب فیزیک، گوارش، روانشناسی و مشاوره تغذیه میباشد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان ثارالله بنویسید.
سلام، آندومیتوز هم انجام میدن خانم دکتر؟
عالی
بر خلاف نظرات خوانده شده، من امروز رفتم دکتر خودشون بودند و همه آزمایش ها رو چک کردند
خیلی دکتر خوبی هستن. والله جاهای دیگه میری چقدر ویزیت میدی و زورشون میاد حرف بزنن، ولی خانم دکتر هم ویزیتش کم بود و هم خیلی با حوصله جواب همه سوال ها رو دادن. خیلی عالی بودن. تشکر
دکتر بسیار عالی، دقت زیاد برای معاینه و دلسوز
جناب دکتر محمد سینای بزرگوار از اینکه به شغل خودتان اینقدر متعهد هستید سپاسگذارم. سلامت و بهروزی شما آرزوی قلبی همه بیماران است. خواهان توفیق روز افزون شما هستم. با احترام مجتبی فیلی.
ضمن تشکر از آقای دکتر محمد سینا که با متانت و صبوری و ارتباط انسانی ایشان از همگی دکترها و پرسنل محترم ان بیمارستان کمال تشکر را دارم و همچنین از مدیریت بیمارستان ممنون وسپاسگذارم. با آرزوی توفیق روز افزون برای تک تک پرسنل گرامی آن بیمارستان .
سلام، آیا جراحی پولیپ هم انجام میدن خانم دکتر؟
دکتر فوق العاده خوبی هستند. امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشند.
سلام، ۳ روز پیش با خانم دکتر عبدالهی عمل فیبروم داشتم، خانم دکتر بهترین و کاربلد ترین هستن. خدا عمرشون بده و انشالله که همیشه سلامت باشن