بیمارستان ثارالله کرج
تلفن: ۰۲۶۳۳۳۲۰۱۲۴
البرز، کرج، مهرشهر، بلوار ارم، حسين آباد، کوي فرهنگ، ميدان فرهنگ
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
بیمارستان ثارالله در سال ۱۳۹۰ از پلی کلینیک به بیمارستان تغییر یافت، که شامل بخشهای زنان، مردان، اطفال و ۲ اتاق عمل و از گروه تصویر برداری، سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن خدمات ارائه میدهد و به آزمایشگاه مجهز تجهیز میباشد.
همچنین دارای تخصصهایی همچون داخلی، چشم، اطفال، زنان، بارداری، قلب، مغز و اعصاب، عفونی، ارتوپدی، جراح عمومی، طب فیزیک، گوارش، روانشناسی و مشاوره تغذیه میباشد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان ثارالله بنویسید.
انشالله همیشه موفق و شاد باشن خانم دکتر که انقدر با آرامش و اصولی راه رو نشون میدن. عالی هستن
از آقای دکتر بابت زحماتشون وتشخیص درستشون ممنونم
سلام، آقای دکتر خلیلی مطب ندارند؟ فقط تو بیمارستان ثارالله کار میکنن؟
چرا درمانگاه پاسارگاد، درمانگاه شخصی دکترهستش. روبروی بیمارستان امام علی
واقعا دکتر عالی هستن
سلام دوستان، دکتر تو کدوم بیمارستان یا کلینیکی هستن که نوبت بگیرم؟
در کلینیک البرز (مرکزی) میدان توحید، خیابان مهدیه
بیمارستان کوثر و کمالی
دکترخیلی خوبی هستن. عالی
عالی، همیشه خوش بین
با سلام، من جلسه اول بود رفتم پیشون، بسیار با اخلاق و شریف بودن. برای سنگ و عفونت کلیه، دارو دادن. به امید سلامتی برای همه مریض ها.و موفیقت جناب دکتر ملکی. الهی هیچکس سلامتیش به خطر نیفته.
سلام، دکتر الهی فر پزشکی با وجدان کاری بالا، توانمند در حوزه تخصصی، با عشق و مهربانی و دقت بالا، مشکلات بیمار رو بررسی میکنه و دارو مینویسه. عالی 👌. انشالله همیشه در پناه حق و تحت حمایت خالق، سلامت و شاد باشن
سلام. مشکل من فیبروم بزرگ بود با درد و خونریزی، که با مراجعه به خانوم دکتر عبداللهی خدا رو شکر مشکلم حل شد. بسیار ماهرانه من رو عمل کردن و بیمارستان بسیار عالی با دکتر و پرستارای کار بلد. خدا از همشون راضی باشه ان شالله. 🙏 آرزوی سلامتی دارم🙏
سلام، کدوم بیمارستان عمل شدین؟