بیمارستان ثارالله کرج
تلفن: ۰۲۶۳۳۳۲۰۱۲۴
البرز، کرج، مهرشهر، بلوار ارم، حسين آباد، کوي فرهنگ، ميدان فرهنگ
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
بیمارستان ثارالله در سال ۱۳۹۰ از پلی کلینیک به بیمارستان تغییر یافت، که شامل بخشهای زنان، مردان، اطفال و ۲ اتاق عمل و از گروه تصویر برداری، سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن خدمات ارائه میدهد و به آزمایشگاه مجهز تجهیز میباشد.
همچنین دارای تخصصهایی همچون داخلی، چشم، اطفال، زنان، بارداری، قلب، مغز و اعصاب، عفونی، ارتوپدی، جراح عمومی، طب فیزیک، گوارش، روانشناسی و مشاوره تغذیه میباشد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان ثارالله بنویسید.
سلام، آدرس مطب شخصیشون کجاست؟
مهرشهر بلوار ارم بالای بانک مسکن پلاک ۳۱ طبقه ۶ واحد ۳۱
عالی، خدا خیرش بده، یعنی دکتر با وقار و با اصول و عشق تر از این ندیدم. خدا حفظش کنه. عاشقشم
پزشک خوش اخلاق و باتجربه
من میخواهم عمل سینه انجام بدم، کارشون خوبه؟
کودکان هم ویزیت میکنن؟
بله عزیزم
کودکان چند سال به بالا رو ویزیت میکنن؟
سلام، ببخشید دکتر خوبی هستن؟ آندوسکوپی وکلونوسکپی هم انجام میدن؟
دکتر خوبیه؟؟
عالی
آدم هاي خوب از جنس آسمان هستند،از جنس لحظه هاي ناب آدم هاي خوب مهر مي بخشند بي چشم داشت، شادي مي بخشند بي دريغ آدم هاي خوب به رنگ آسمان هستند،به رنگ آبي عشق جناب آقای دکتر/ امیر الهی فر … هزاران بوسه زدند فرشتگان بر دستان مقدسي كه صداقت و مهارت را ابزار خود گرفتند تا رنگ محبتي از آسمان در پهناي زمين جلوه كند و قداست جامه سفيدتان تبلور ايثار بر بندگان خاص خود ارزاني فرموده، درد دردمندان را كاست
درمورد دکتر ذوالنوریان هر چی بگم کم گفتم، واقعا یک دکتر کاربلد و بی نظیر هستن. من تحت نظر ایشون هستم، برای آدم وقت میزارن و همه چی رو قشنگ و موبه مو برای آدم توضیح میدن. واقعا از ته دل میگم هرچی بگم از خوبی ایشون کم گفتم
سلام، ایشون مامای خیلی خوب و کاربلدی هستند