بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) کرج
تلفن: -
البرز، کرج، تقاطع بلوار شهید ناصربخت و خیابان قلم، ضلع جنوب شرقی، کلینیک ویژه رجایی، طبقه دوم
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
قوانین :
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و نشان دهنده زمان حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر نوبت به پزشک همکار جود دارد.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
تاریخچه مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی:
مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی درسال ۱۳۴۰ توسط مرحوم حاج محمد فاتح یزدی تاسیس و بعنوان درمانگاه وقف گردید و در سال ۱۳۴۳ با کمی تغییر به بیمارستان ۶۰ تختخوابی (با ۲ بخش جراحی و ارتوپدی ، یک اتاق عمل و درمانگاه عمومی) تبدیل گردید.
در سال ۱۳۵۶ حدود ۵۵۰ متر مربع به زیر بنای بیمارستان اضافه شد و ظرفیت پذیرش آن به ۷۰ بیمار بستری رسید. در سال ۱۳۶۵ با ساخت و الحاق زیربنای ۱۵۰ متری ساختمان اورژانس، درمانگاه و بخشهای بستری ۳ و ۴ ظرفیت بستری بیماران به ۱۱۰ نفر رسید. هم اکنون مرکز در فضایی به وسعت حدود ۸۰۰۰ متر مربع ، با ۲۸۲ تخت فعال و حدود ۷۸۸ نفر پرسنل (پزشک: ۱۰۸ نفر، اداری و مالی: ۱۰۲ نفر، نیروی پرستاری: ۴۷۰ نفر، منشی و خدمات: ۱۰۸ نفر) فعالیت مینماید.
واحدها و بخشهای مختلف مرکز:
بخش اورژانس با حضور۲۴ ساعته دو پزشک مقیم (متخصص طب اورژانس و پزشک عمومی) و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مصدومین تصادفات، حوادث، سوختگی و بیماران نیازمند به انواع اعمال جراحی با مجموع ۱۹ تخت
چهار بخش مراقبتهای ویژه با مجموع ۵۰ تخت، مجهز به امکانات و تجهیزات، فلوشیپ و متخصص بیهوشی مقیم
سه اتاق عمل (اتاق عمل جنرال، اتاق عمل سوختگی و اتاق عمل چشم) با مجموع ۳۵ تخت
بخش سوختگی با ۱۴ تخت و مجهز به ۳ تخت مراقبت های ویژه
هشت بخش جراحی و چشم، مجموعا" با ۲۱۴ تخت
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی
تخصصهای موجود در مرکز:
جراحی های ارتوپدی، عمومی، مغزواعصاب، چشم،ENT، فک و صورت، توراکس، ترمیمی دست، ترمیمی سوختگی، ارولوگ، جراح عروق، متخصصین بیهوشی، قلب، داخلی، طب فیزیکی، زنان، اطفال، عفونی، کلینیک چاقی، کلینیک درد، روانپزشکی، پوست
پاراکیلینیکهای موجود در درمانگاه:
داروخانه، تصویربرداری (رادیولوژی و سونوگرافی)، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، اتاق تخصصی گچ گیری و باز کردن گچ، اتاق پانسمان و بخیه ساده و سوختگی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) بنویسید.
سلام، خواستم بدونم دکتر واسه پروستات هم هستن؟
خیلی خوش برخورد و با تخصص بالا
سلام عرض میکنم به دکتر فتاحی، همشهری نمونه که با افتخار طبابت همسرم را برعهده گرفتند. انشاالله با دست توانمند ایشان گره کار ما حل بشود
دکتر بسیار خوب و خوش اخلاقی هستند. من ۹ سال پیش جراحی کردم، هیچ عارضه ای نداشتم، از روز دوم میتوانستم کارهای عادی و روزانه خودم را بدون مشکلی انجام بدم
با اخلاق و عالی هستن
سلام، دکتر مالکی خیلی پزشک خوبی هست. من به یاری خدا به واسطه ایشون از مرگ نجات پیدا کردم
دکتر خیلی خوب بود. نافم رو عمل کرد عالی بود
سلام، خانم دکتر شما عمل شقاق مزمن با لیزر انجام می دهید؟
باعرض سلام وخسته نباشید، بنده رسول کاظمی هستم. چند وقت پیش تصادف شدیدی داشتم که از صورت کلا منفجر شده بودم. وقتی دکتر قبل عمل اومد و گفت عکس های فک بالا، پایین و دماغ و گونه های چپ و راستت را ببینید. چکار کردی با خودت؟ خدا شاهده دست و پام سست شد. رازی به مرگم شدم، ولی بعد از ۸ ساعت از اتاق عمل که دراومدم، چشم هام باز نمیشد بخاطر ورم صورتم. خلاصه فردای آن روز باز هم عمل بینی برام انجام داد و الان یک هفته هستش. خلاصه بعد از یک هفته هستش که در خانه استراحت میکنم و چهره خودم را برعکس های قدیمی ترم نگاه میکنم و واقعا بعد از خداوند بزرگ آقای دکتر گوهرشناسان را باید از دستهای هنرمندش بوسه زد. و گفتش خداوند هر چی خوبی و خوشی هستش قسمت شما کنه انشاالله. فقط این را از خداوند بزرگ میخوام که همچین دکتر خوبی را هزار سال عمر بده. ممنون هستم دکتر. دوست دار شما رسول کاظمی. فقط بابت اون بی احترامی های بعد ازعمل از شما و همه پرسنل که آن روز بی احترامی کردم معذرت میخوام. به خدا که نفهمیدم اگه چیزی گفتم ازهمه شما و آقای دکتر معذرت میخوام. ببخشید من را بخاطر کستاخی که کردم. دست همه زحمتکشان را میبوسم
منم ازشون راضیم