بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) کرج
تلفن: -
البرز، کرج، تقاطع بلوار شهید ناصربخت و خیابان قلم، ضلع جنوب شرقی، کلینیک ویژه رجایی، طبقه دوم
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
قوانین :
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و نشان دهنده زمان حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر نوبت به پزشک همکار جود دارد.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
تاریخچه مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی:
مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی درسال ۱۳۴۰ توسط مرحوم حاج محمد فاتح یزدی تاسیس و بعنوان درمانگاه وقف گردید و در سال ۱۳۴۳ با کمی تغییر به بیمارستان ۶۰ تختخوابی (با ۲ بخش جراحی و ارتوپدی ، یک اتاق عمل و درمانگاه عمومی) تبدیل گردید.
در سال ۱۳۵۶ حدود ۵۵۰ متر مربع به زیر بنای بیمارستان اضافه شد و ظرفیت پذیرش آن به ۷۰ بیمار بستری رسید. در سال ۱۳۶۵ با ساخت و الحاق زیربنای ۱۵۰ متری ساختمان اورژانس، درمانگاه و بخشهای بستری ۳ و ۴ ظرفیت بستری بیماران به ۱۱۰ نفر رسید. هم اکنون مرکز در فضایی به وسعت حدود ۸۰۰۰ متر مربع ، با ۲۸۲ تخت فعال و حدود ۷۸۸ نفر پرسنل (پزشک: ۱۰۸ نفر، اداری و مالی: ۱۰۲ نفر، نیروی پرستاری: ۴۷۰ نفر، منشی و خدمات: ۱۰۸ نفر) فعالیت مینماید.
واحدها و بخشهای مختلف مرکز:
بخش اورژانس با حضور۲۴ ساعته دو پزشک مقیم (متخصص طب اورژانس و پزشک عمومی) و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مصدومین تصادفات، حوادث، سوختگی و بیماران نیازمند به انواع اعمال جراحی با مجموع ۱۹ تخت
چهار بخش مراقبتهای ویژه با مجموع ۵۰ تخت، مجهز به امکانات و تجهیزات، فلوشیپ و متخصص بیهوشی مقیم
سه اتاق عمل (اتاق عمل جنرال، اتاق عمل سوختگی و اتاق عمل چشم) با مجموع ۳۵ تخت
بخش سوختگی با ۱۴ تخت و مجهز به ۳ تخت مراقبت های ویژه
هشت بخش جراحی و چشم، مجموعا" با ۲۱۴ تخت
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی
تخصصهای موجود در مرکز:
جراحی های ارتوپدی، عمومی، مغزواعصاب، چشم،ENT، فک و صورت، توراکس، ترمیمی دست، ترمیمی سوختگی، ارولوگ، جراح عروق، متخصصین بیهوشی، قلب، داخلی، طب فیزیکی، زنان، اطفال، عفونی، کلینیک چاقی، کلینیک درد، روانپزشکی، پوست
پاراکیلینیکهای موجود در درمانگاه:
داروخانه، تصویربرداری (رادیولوژی و سونوگرافی)، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، اتاق تخصصی گچ گیری و باز کردن گچ، اتاق پانسمان و بخیه ساده و سوختگی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) بنویسید.
عالی بودن
من میخوام بارون و عمل کنم نمیدونم به ایشون اعتماد کنم یا نه شکسته دارم درد می کشم گفته پلاتین میخواد
چشم بسته تحت درمان ایشون قرار بگیرید. من هر پزشکی رفتم ۶ سال پیش، هنه نظر به جراحی دادن، ولی پیش ایشون ۶ ماه تحت نطر بودم و خوب شدم
واقعا دکتر خوبی مادرم را عمل کردن خییلی راضی بودیم
سلامو وقت بخیر خدمت دکتر خوب و عالی اقای نجفی - جسارتا من ساق پا عمل کردم و بعداز گذشت ۹ روز قرصهام تموم شده سیروفکت و اپیراکس و چرک خش کن - الان باید چه قرصی بندازیم ممنون میشیم راهنمایی کنید و پلاتین هم کار شده داخل پا ممنونم
سلام کسی شماره مطب دکترو داره ممنون میشم راهنمایی کنین
دکتر مالکی از نظر پزشکی و جراحی پنجه زرین میباشد از نظر انسانیت و نوعدوستی نظیر ندارد خداوند طول عمر با عزت همراه با سربلندی به این مردم بزرگ عنایت فرماید
کسی آدرس مطبش را میدونه؟
۷ سال پیش بر اثر تصادف مهره هام شکست که نزدیک نخاع م بود امکان داشت فلج بشم آقای دکتر عملم کرد و خداروشکر بعد یه ماه سرپا شدم خیلی کارشون عالیه وکارشونو بلدن ودکتر با اخلاق و مهربونین حتی پیشونیمم بخیه میخاست بهم گفت برات زیبایی بخیه میکنم که جاش نمونه همسرم هم کنارم بود و اشک میریخت آقای دکتر با محبتش مارو دلداری میداد. اون موقع آقای دکتر تو بیمارستان انبیاء میانه بودن .
دکتر من استخوان اضافی دارم تو پام عمل میکنید یا کار دیگه
هنوز برای سونو تشخیص نرفتم برای بار اول که اصلا نه دقت کردن نه معاینه ولی فردا میرم مشخص میشه
دوران معاینه واینها گذشته با اونواع ازمایشات وتصویربرداری راحت تشخیص ودرمان میکنند هرچند جواب اکثریت آزمایشها وتصویربرداری بعنوان نظریه پزشک آزمایشگاه به دکتر معالج بیمار ارسال میشه ودیگه اون دست بیمار داده نمیشه
دکتر پرهام خوشدانی فراهانی واقعا دکتر بسیار عالی درجه یک باسواد با دقت عالی بی نظیر هستن ان شاءالله همیشه سلامت باشن من که خیلی از ایشون راضی هستم