بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) کرج
تلفن: -
البرز، کرج، تقاطع بلوار شهید ناصربخت و خیابان قلم، ضلع جنوب شرقی، کلینیک ویژه رجایی، طبقه دوم
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
قوانین :
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و نشان دهنده زمان حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر نوبت به پزشک همکار جود دارد.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
تاریخچه مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی:
مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی درسال ۱۳۴۰ توسط مرحوم حاج محمد فاتح یزدی تاسیس و بعنوان درمانگاه وقف گردید و در سال ۱۳۴۳ با کمی تغییر به بیمارستان ۶۰ تختخوابی (با ۲ بخش جراحی و ارتوپدی ، یک اتاق عمل و درمانگاه عمومی) تبدیل گردید.
در سال ۱۳۵۶ حدود ۵۵۰ متر مربع به زیر بنای بیمارستان اضافه شد و ظرفیت پذیرش آن به ۷۰ بیمار بستری رسید. در سال ۱۳۶۵ با ساخت و الحاق زیربنای ۱۵۰ متری ساختمان اورژانس، درمانگاه و بخشهای بستری ۳ و ۴ ظرفیت بستری بیماران به ۱۱۰ نفر رسید. هم اکنون مرکز در فضایی به وسعت حدود ۸۰۰۰ متر مربع ، با ۲۸۲ تخت فعال و حدود ۷۸۸ نفر پرسنل (پزشک: ۱۰۸ نفر، اداری و مالی: ۱۰۲ نفر، نیروی پرستاری: ۴۷۰ نفر، منشی و خدمات: ۱۰۸ نفر) فعالیت مینماید.
واحدها و بخشهای مختلف مرکز:
بخش اورژانس با حضور۲۴ ساعته دو پزشک مقیم (متخصص طب اورژانس و پزشک عمومی) و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مصدومین تصادفات، حوادث، سوختگی و بیماران نیازمند به انواع اعمال جراحی با مجموع ۱۹ تخت
چهار بخش مراقبتهای ویژه با مجموع ۵۰ تخت، مجهز به امکانات و تجهیزات، فلوشیپ و متخصص بیهوشی مقیم
سه اتاق عمل (اتاق عمل جنرال، اتاق عمل سوختگی و اتاق عمل چشم) با مجموع ۳۵ تخت
بخش سوختگی با ۱۴ تخت و مجهز به ۳ تخت مراقبت های ویژه
هشت بخش جراحی و چشم، مجموعا" با ۲۱۴ تخت
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی
تخصصهای موجود در مرکز:
جراحی های ارتوپدی، عمومی، مغزواعصاب، چشم،ENT، فک و صورت، توراکس، ترمیمی دست، ترمیمی سوختگی، ارولوگ، جراح عروق، متخصصین بیهوشی، قلب، داخلی، طب فیزیکی، زنان، اطفال، عفونی، کلینیک چاقی، کلینیک درد، روانپزشکی، پوست
پاراکیلینیکهای موجود در درمانگاه:
داروخانه، تصویربرداری (رادیولوژی و سونوگرافی)، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، اتاق تخصصی گچ گیری و باز کردن گچ، اتاق پانسمان و بخیه ساده و سوختگی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) بنویسید.
بسیار متشخص بودن ممنونم از آقای دکتر
سلام وقت بخیر برای گرفتن نوبت هنوز غیر فعال هست برای شنبه بخوام نوبت بگیرم از چه ساعتی میشه اقدام کرد تشکر
۱۲شب به بعد به نوبت ها نگاه کن، جا بود زود بنویس و گرنه پر میشه
سلام ممنون میشم جواب منو بدین ایشون آیا خال گوشتی صورت برمیدارن؟
عملشون خوب بودولی بعدعمل خیلی دیراقدام کردن ونبایدآرنج دستم ۲۰روزتوگچ میموندووقتی فیزیوتراپی رفتم گفتن خیلی دیراقدام کردین بایدبعدعمل بلافاصله اقدام میکردین والان حدود۴ماه من اسیردستم شدم وآرنجم بخاطربی توجهی دکترتوفاصله ی ۲۰روزمایع جمع شده وهمون مایع باعث شده آرنجم خییییلی کم بازبشه تاحدی که دستم تاپیشونیم به زورمیرسه درصورتی که ۳۰جلسه سی پی آربافیزیوتراپی رفتم خودمم سرپرست خونوادم..اصلاراضی نبود
با سلام، این اتفاق که برای دست شما افتاده ربطی به توی گچ موندن نداره، یکی از دوستان پسرم که باهم تصادف کردن، چنین مایع ای بخاطر ظربه ای که به آرنج خورده بود افتاد و همون مایع اگر خارج نشود مثل استخوان میشود، فیزیوترابی فقط باعث تشدید درد و بزرگتر شدن ضایعه میشود. فقط با جراحی بهبود پیدا میکند و دکتر فقط قبل از گچ گرفتن باید آن مایع را با سرنگ خارج میکرد، دلیلش دیر باز کردن گچ نیست، اسم این ضایعه بوریست می باشد
سلام خسته نباشید من عمل کردم دستم ولی الان دو هفته نمیتونم وقت بگیرم کشی شماره مطب شو داره ممنون
بالاتر از میدان آزادگان برج میلاد ط پنجم هست
با سلام به نظر من اصلا دکتر خوب ووقت شناسی نیست بعد یک ساعت تاخیر که میاد تازه میره داخل برای دانشجو هاش کلاس درس بر گذار میکنه مریض بیچاره علاف و سر گردانه
دکتر بسیار با سواد توانا با اخلاق و صبوری هستن
باسواد ندیدین من سال آخر عمومی حاضرم علمم چالش بکشم با هر قیمتی
دکتر خوبی هستند اما اصلا برخوردشون با بیمار خوب نیست و خیلی عجول هستند و به سوالات هم پاسخ نمیدهند
سلام آقای دکتر من چگونه می توانم از شما نوبت بگیرم از درد مچ دست خیلی اذیت دارم می شم شما رو یکی از دوستان معرفی کرد
پزشک با اخلاق مهربان و دلسوز