بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) کرج
تلفن: -
البرز، کرج، تقاطع بلوار شهید ناصربخت و خیابان قلم، ضلع جنوب شرقی، کلینیک ویژه رجایی، طبقه دوم
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
قوانین :
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و نشان دهنده زمان حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر نوبت به پزشک همکار جود دارد.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
تاریخچه مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی:
مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی درسال ۱۳۴۰ توسط مرحوم حاج محمد فاتح یزدی تاسیس و بعنوان درمانگاه وقف گردید و در سال ۱۳۴۳ با کمی تغییر به بیمارستان ۶۰ تختخوابی (با ۲ بخش جراحی و ارتوپدی ، یک اتاق عمل و درمانگاه عمومی) تبدیل گردید.
در سال ۱۳۵۶ حدود ۵۵۰ متر مربع به زیر بنای بیمارستان اضافه شد و ظرفیت پذیرش آن به ۷۰ بیمار بستری رسید. در سال ۱۳۶۵ با ساخت و الحاق زیربنای ۱۵۰ متری ساختمان اورژانس، درمانگاه و بخشهای بستری ۳ و ۴ ظرفیت بستری بیماران به ۱۱۰ نفر رسید. هم اکنون مرکز در فضایی به وسعت حدود ۸۰۰۰ متر مربع ، با ۲۸۲ تخت فعال و حدود ۷۸۸ نفر پرسنل (پزشک: ۱۰۸ نفر، اداری و مالی: ۱۰۲ نفر، نیروی پرستاری: ۴۷۰ نفر، منشی و خدمات: ۱۰۸ نفر) فعالیت مینماید.
واحدها و بخشهای مختلف مرکز:
بخش اورژانس با حضور۲۴ ساعته دو پزشک مقیم (متخصص طب اورژانس و پزشک عمومی) و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مصدومین تصادفات، حوادث، سوختگی و بیماران نیازمند به انواع اعمال جراحی با مجموع ۱۹ تخت
چهار بخش مراقبتهای ویژه با مجموع ۵۰ تخت، مجهز به امکانات و تجهیزات، فلوشیپ و متخصص بیهوشی مقیم
سه اتاق عمل (اتاق عمل جنرال، اتاق عمل سوختگی و اتاق عمل چشم) با مجموع ۳۵ تخت
بخش سوختگی با ۱۴ تخت و مجهز به ۳ تخت مراقبت های ویژه
هشت بخش جراحی و چشم، مجموعا" با ۲۱۴ تخت
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی
تخصصهای موجود در مرکز:
جراحی های ارتوپدی، عمومی، مغزواعصاب، چشم،ENT، فک و صورت، توراکس، ترمیمی دست، ترمیمی سوختگی، ارولوگ، جراح عروق، متخصصین بیهوشی، قلب، داخلی، طب فیزیکی، زنان، اطفال، عفونی، کلینیک چاقی، کلینیک درد، روانپزشکی، پوست
پاراکیلینیکهای موجود در درمانگاه:
داروخانه، تصویربرداری (رادیولوژی و سونوگرافی)، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، اتاق تخصصی گچ گیری و باز کردن گچ، اتاق پانسمان و بخیه ساده و سوختگی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) بنویسید.
بهترین و بی نظیر ترین دکتری که تا الان دیدم بسیار مهربان و مودب.
سلام چطوری میشه شماره تلفن دکتر را پیدا کنم که بشه باهاش تماس برقرار کرد من بیمارش هستم متاسفانه نمیشه باهاش تماس گرفت درباره زخم بخیه ام سوال داشتم نمیدونم چطوری تماس بگیرم لطفا اگر کسی میدونه راهنمایی کند ممنون؟؟؟؟
خیلی خانم دکتر بی اخلاقی هستن ، با اینکه سر ساعت اونجا بودیم بدون توجه به بیمار از درمانگاه خارج شدن و انگار نه انگار پشت در اتاقشون بیمار هس و بدون توجه به بیمار محلو ترک کردن ، تازه به حرفای بیمار که گفت خانم من نوبت دارم کجا میری هم توجه نکرد
دکتر بسیار خوب و با حوصله ایی هستن و تشخیص کاملا درست و بجا و درمان عالی
از ویزیت خودم توسط ایشان بسیار خرسندم. موفق,سالم و پایدار باشند.
کسی میدونه که دکتر چه روزایی هست تا بشه نوبت گرفت . تشکر میکنم اگه کسی میدونه جواب بده .
یکشنبه ها و سه شنبه ها هم تلفنی هم اینکه از سایت شفاداک قابل رزرو شدن هستش
سلام ، سنگ صفری مادرم رو ایشون عمل کردند ، ما که تا الان راضی بودیم ، خیلی دکتر زحمتکش و مهربانی هستن ، بسیار با برنامه و گام به گام پیش میرن ، تا بتونن کم اذیت ترین روش رو برای بهبودی پیدا کنند . هرگز خارج از تخصص خودشون نظر نمیدهند ، حتما بیمار رو ارجاع میدهند به متخصص مربوط ، پس از اطمینانی که از امن بودن اون وضعیت حاصل کردند ، تصمیم به عمل میگیرند .
سلام، وقتتون بخیر. میخواستم ببینم کسی پیش پزشک بوتاکس انجام داده؟ راضیه؟ ممنون
من تصادف کردم برج ۳ و هومورس دستم شکست و پلاتین گذاشتید. نمیدونم خودتون عمل کردید یا دانشجوهاتون ولی دستم از بعد بهبودی به دشت درد میکنه و وقتی دستمو تکون میدم صدای بدی ازش میاد انگار استخون شکسته و به شدت درد میکنه دستم . حتی یه روغن ۵ کیلویی نمیتونم بردارم . بخیه هم که زدید انگار گونی برنجو بخیه زدید کوکهای کلفت و بد
عالی
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر خسروانی هستم ارنج دست راستمو عمل کردید اون هفته هفتم اومدم دستمو دیدید بعدش چیزی نگفتی گفتید برید هفته دیگه بیاید این هفته میشه چهاردهم تعطیله من چیکار کنم این اتل بستی خیلی اذیت میشم میتونم بازش کنم ممنون میشم جواب بدی