بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) کرج
تلفن: -
البرز، کرج، تقاطع بلوار شهید ناصربخت و خیابان قلم، ضلع جنوب شرقی، کلینیک ویژه رجایی، طبقه دوم
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
قوانین :
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و نشان دهنده زمان حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر نوبت به پزشک همکار جود دارد.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
تاریخچه مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی:
مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی درسال ۱۳۴۰ توسط مرحوم حاج محمد فاتح یزدی تاسیس و بعنوان درمانگاه وقف گردید و در سال ۱۳۴۳ با کمی تغییر به بیمارستان ۶۰ تختخوابی (با ۲ بخش جراحی و ارتوپدی ، یک اتاق عمل و درمانگاه عمومی) تبدیل گردید.
در سال ۱۳۵۶ حدود ۵۵۰ متر مربع به زیر بنای بیمارستان اضافه شد و ظرفیت پذیرش آن به ۷۰ بیمار بستری رسید. در سال ۱۳۶۵ با ساخت و الحاق زیربنای ۱۵۰ متری ساختمان اورژانس، درمانگاه و بخشهای بستری ۳ و ۴ ظرفیت بستری بیماران به ۱۱۰ نفر رسید. هم اکنون مرکز در فضایی به وسعت حدود ۸۰۰۰ متر مربع ، با ۲۸۲ تخت فعال و حدود ۷۸۸ نفر پرسنل (پزشک: ۱۰۸ نفر، اداری و مالی: ۱۰۲ نفر، نیروی پرستاری: ۴۷۰ نفر، منشی و خدمات: ۱۰۸ نفر) فعالیت مینماید.
واحدها و بخشهای مختلف مرکز:
بخش اورژانس با حضور۲۴ ساعته دو پزشک مقیم (متخصص طب اورژانس و پزشک عمومی) و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مصدومین تصادفات، حوادث، سوختگی و بیماران نیازمند به انواع اعمال جراحی با مجموع ۱۹ تخت
چهار بخش مراقبتهای ویژه با مجموع ۵۰ تخت، مجهز به امکانات و تجهیزات، فلوشیپ و متخصص بیهوشی مقیم
سه اتاق عمل (اتاق عمل جنرال، اتاق عمل سوختگی و اتاق عمل چشم) با مجموع ۳۵ تخت
بخش سوختگی با ۱۴ تخت و مجهز به ۳ تخت مراقبت های ویژه
هشت بخش جراحی و چشم، مجموعا" با ۲۱۴ تخت
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی
تخصصهای موجود در مرکز:
جراحی های ارتوپدی، عمومی، مغزواعصاب، چشم،ENT، فک و صورت، توراکس، ترمیمی دست، ترمیمی سوختگی، ارولوگ، جراح عروق، متخصصین بیهوشی، قلب، داخلی، طب فیزیکی، زنان، اطفال، عفونی، کلینیک چاقی، کلینیک درد، روانپزشکی، پوست
پاراکیلینیکهای موجود در درمانگاه:
داروخانه، تصویربرداری (رادیولوژی و سونوگرافی)، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، اتاق تخصصی گچ گیری و باز کردن گچ، اتاق پانسمان و بخیه ساده و سوختگی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) بنویسید.
بسیار بسیار کار بلد وکاردرست هستند واعلام رضایت میکنیم ازایشان وانشاالله سلامت وتندرست وشاد باشند
سلام و ادب. با جرات میتونم بگم ایشون با ادبترین پزشکی هستن که تو عمرم دیدم. باحوصله و کامل راهنمایی کردند. توفیقاتتان روز افزون.
باسلام دکتر نجفی خدابهت عزت بده ساختنت خوبه خوب میسازی.. باقدرت ادامه بده..خیلی ها برای ادامه به زندگی به دست های تو نیاز دارن هرکجاهستی انرژی های مثبت این مَردم به همراهت باشه به نوبه خودمم ازت ممنونم عمل خوبی داشتم این لطفتو فراموش نمیکنم اراتمند همیشگی شما کمک پرستار علی اصغری حق یارو نگهدارت🌹🌹
دکتر جان دست به هرچی میزنی واست طلا شه، از وقتی صفراموعمل کردی راحت شدم با کمترین هزینه،ازتون خیلی سپاسگزارم
سلام، عمل صفرا با بیمه تأمین اجتماعی انجام دادید؟هزینه اش چقدر میشه؟
درود بر جناب دکتر خیری عزیز و بزرگوار که خیلی ارادت دارم به ایشان ،یکی از پزشکان حاذق و نا مبر وان کرج هستند ایشان و....... هر چه بگم کم گفتم ،اخلاق و رفتار و معرفت ، نظم و بزرگواری و تخصص در علوم جدید پزشکی و ...... بنده چندین جلسه خدمت دکتر عزیز ،جهت کنترل و درمان بیماری قلبی و فشار خون و...... مراجعه نمودم و بسیار رضایت دارم از ایشون و به شما دوستان عزیز هم توصیه می کنم که خدمت دکتر عزیز بری
دکتر خوب و حرفه ای هست جراحی کیسه صفرا را بدون هیچ مشکلی واسم انجام داد با اینکه سابقه عمل قلب باز داشتم. کارش خوب و عالی هست.
با سلام دکتر خوب و با اخلاقی هست و حرفه ای. جراحی کیسه صفرا را واسم انجام داد بدون هیچ مشکلی با اینکه سابقه عمل قلب باز داشتم. کارش خوب و حرفه ای هست.
دکترعلی هستن وازهمینجا به ایشان خسته نباشید میگم
دکتر شیبانی واقعا تکرار نشدی هستند واقعا باید دورد فرستاد به این پدر و مادر که همچین فردی رو تحویل جامعه دادن تا بتونه خیییییلی ها خوب کنه خسته نباشی لایک آقای دکتر فداااآااااا
علارغم جوانی بسیار با تجربه و ماهر و متخصص با اخلاق هستن. دخترم با عکس رادیولوژی نمیتونستن شکستگی رو تشخیص بدن و براش جراحی تجویز کرده بودن ولی ایشون بدون عکس سی تی اسکن و با همون عکس رادیولوژی تشخیص دادن و گفتن نه نیاز به جراحی نداره و نه حتی گچ؛ با آتل دستش خوب شد اگر ایشون نبودن بیخود و بیجهت با تشخیص اشتباه باید دست دخترمو جراحی میکردیم