بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) کرج
تلفن: -
البرز، کرج، تقاطع بلوار شهید ناصربخت و خیابان قلم، ضلع جنوب شرقی، کلینیک ویژه رجایی، طبقه دوم
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
قوانین :
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و نشان دهنده زمان حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر نوبت به پزشک همکار جود دارد.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
تاریخچه مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی:
مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی درسال ۱۳۴۰ توسط مرحوم حاج محمد فاتح یزدی تاسیس و بعنوان درمانگاه وقف گردید و در سال ۱۳۴۳ با کمی تغییر به بیمارستان ۶۰ تختخوابی (با ۲ بخش جراحی و ارتوپدی ، یک اتاق عمل و درمانگاه عمومی) تبدیل گردید.
در سال ۱۳۵۶ حدود ۵۵۰ متر مربع به زیر بنای بیمارستان اضافه شد و ظرفیت پذیرش آن به ۷۰ بیمار بستری رسید. در سال ۱۳۶۵ با ساخت و الحاق زیربنای ۱۵۰ متری ساختمان اورژانس، درمانگاه و بخشهای بستری ۳ و ۴ ظرفیت بستری بیماران به ۱۱۰ نفر رسید. هم اکنون مرکز در فضایی به وسعت حدود ۸۰۰۰ متر مربع ، با ۲۸۲ تخت فعال و حدود ۷۸۸ نفر پرسنل (پزشک: ۱۰۸ نفر، اداری و مالی: ۱۰۲ نفر، نیروی پرستاری: ۴۷۰ نفر، منشی و خدمات: ۱۰۸ نفر) فعالیت مینماید.
واحدها و بخشهای مختلف مرکز:
بخش اورژانس با حضور۲۴ ساعته دو پزشک مقیم (متخصص طب اورژانس و پزشک عمومی) و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مصدومین تصادفات، حوادث، سوختگی و بیماران نیازمند به انواع اعمال جراحی با مجموع ۱۹ تخت
چهار بخش مراقبتهای ویژه با مجموع ۵۰ تخت، مجهز به امکانات و تجهیزات، فلوشیپ و متخصص بیهوشی مقیم
سه اتاق عمل (اتاق عمل جنرال، اتاق عمل سوختگی و اتاق عمل چشم) با مجموع ۳۵ تخت
بخش سوختگی با ۱۴ تخت و مجهز به ۳ تخت مراقبت های ویژه
هشت بخش جراحی و چشم، مجموعا" با ۲۱۴ تخت
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی
تخصصهای موجود در مرکز:
جراحی های ارتوپدی، عمومی، مغزواعصاب، چشم،ENT، فک و صورت، توراکس، ترمیمی دست، ترمیمی سوختگی، ارولوگ، جراح عروق، متخصصین بیهوشی، قلب، داخلی، طب فیزیکی، زنان، اطفال، عفونی، کلینیک چاقی، کلینیک درد، روانپزشکی، پوست
پاراکیلینیکهای موجود در درمانگاه:
داروخانه، تصویربرداری (رادیولوژی و سونوگرافی)، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، اتاق تخصصی گچ گیری و باز کردن گچ، اتاق پانسمان و بخیه ساده و سوختگی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) بنویسید.
سلام، سید الشهدا چند شنبه ها هستند؟ قراره بنده روعمل کنن، دکتر خوب و عالی هستند، غیر درمانگاه در کدام کلینیک هستند؟
آیا خانم دکتر بیمار بزرگسال برای کاتاراکت رو هم ویزیت میکنن؟
عالی. خدا پدرو مادرت بیامرزه آقای دکتر.عمرباعزتی داشته باشی.دلسوزانه کار میکنی و حسابی وقت میذاری.
دکتر خیر ی عزیز واقعآ خیلی مردی انسان با واجدان وخوش برخوردودلسوز خیلی وقت می کذاری برای مریض مریض ها خیلی شرمنده شما هستد خدا به شما عمر با عزت وتن سالم بدهد خانم گل محمدی
من عمل هموروئید انجام دادم پیش آقای دکترعلی سلطانیان در تاریخ 12خرداد 1404، واقعا کارشون حرف نداره، بهترین پزشک معالج هستن، کارشون دقیق هستش. دقت بالا، تجربه پزشکی عالی هست. خدا حفظشون کنه. امیدوارم در طول زندگیشون موفق باشن
سلام، من وزنم ۱۵۳ کیلو هست و ۳ ماهه تو نوبتم برای عمل معده و خیلی تعریف دکتر بزرگمهر رو شنیدم، دکتر با اخلاق و صبور هست و با حوصله جواب مریض ها رو میده. آرزوی قلبی منه که زودتر عمل شم، اول خدا و بعد قدرت دستهای دکتر مهربون، آقای بزرگمهر 🙏انشالله سلامت باشن
سلام من پیش ایشون عمل اسلیو کردم. با اینکه مشکل ریه داشتم هیچ کس قبولم نمیکردن.ایشون خیلی لطف کردن الان یکسال عمل شدم و کل زندگیم رو مدیون ایشان هستم. فرشته نجات من بودن.ممنونم اقای دکتر الهی هرچی ازخدا میخاد بهش بده.امین سایشون بالاسرمون باشه
عالی
سلام، من عمل خروج کیسه صفرا و عمل شقاق مقعدی رو به صورت هم زمان انجام دادم و دو روز بعد از عمل هیچ مشکل و دردی در هیچ کدوم از عمل ها نداشتم. پنجه طلای واقعی هستن، من دو ساعت بعد از عمل راحت راه می رفتم و بعد از ۴۸ ساعت اصلا انگار عملی نکردم، خدا خیرشون بده. درجه یک و مسئولیت پذیر هستن
فقط میتونم بگم عالی، کارشون حرف نداره
با آرزوی موفقیت روز افزون برای آقای دکتر. خدا شما رو برای ما و امثالهم نگهداری کنه، از همه نظر تمام و کمال هستید
با سلام، آقای دکتر سوختگی کودک را هم ویزیت میکنند؟