بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) کرج
تلفن: -
البرز، کرج، تقاطع بلوار شهید ناصربخت و خیابان قلم، ضلع جنوب شرقی، کلینیک ویژه رجایی، طبقه دوم
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
قوانین :
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و نشان دهنده زمان حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر نوبت به پزشک همکار جود دارد.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
تاریخچه مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی:
مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی درسال ۱۳۴۰ توسط مرحوم حاج محمد فاتح یزدی تاسیس و بعنوان درمانگاه وقف گردید و در سال ۱۳۴۳ با کمی تغییر به بیمارستان ۶۰ تختخوابی (با ۲ بخش جراحی و ارتوپدی ، یک اتاق عمل و درمانگاه عمومی) تبدیل گردید.
در سال ۱۳۵۶ حدود ۵۵۰ متر مربع به زیر بنای بیمارستان اضافه شد و ظرفیت پذیرش آن به ۷۰ بیمار بستری رسید. در سال ۱۳۶۵ با ساخت و الحاق زیربنای ۱۵۰ متری ساختمان اورژانس، درمانگاه و بخشهای بستری ۳ و ۴ ظرفیت بستری بیماران به ۱۱۰ نفر رسید. هم اکنون مرکز در فضایی به وسعت حدود ۸۰۰۰ متر مربع ، با ۲۸۲ تخت فعال و حدود ۷۸۸ نفر پرسنل (پزشک: ۱۰۸ نفر، اداری و مالی: ۱۰۲ نفر، نیروی پرستاری: ۴۷۰ نفر، منشی و خدمات: ۱۰۸ نفر) فعالیت مینماید.
واحدها و بخشهای مختلف مرکز:
بخش اورژانس با حضور۲۴ ساعته دو پزشک مقیم (متخصص طب اورژانس و پزشک عمومی) و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مصدومین تصادفات، حوادث، سوختگی و بیماران نیازمند به انواع اعمال جراحی با مجموع ۱۹ تخت
چهار بخش مراقبتهای ویژه با مجموع ۵۰ تخت، مجهز به امکانات و تجهیزات، فلوشیپ و متخصص بیهوشی مقیم
سه اتاق عمل (اتاق عمل جنرال، اتاق عمل سوختگی و اتاق عمل چشم) با مجموع ۳۵ تخت
بخش سوختگی با ۱۴ تخت و مجهز به ۳ تخت مراقبت های ویژه
هشت بخش جراحی و چشم، مجموعا" با ۲۱۴ تخت
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی
تخصصهای موجود در مرکز:
جراحی های ارتوپدی، عمومی، مغزواعصاب، چشم،ENT، فک و صورت، توراکس، ترمیمی دست، ترمیمی سوختگی، ارولوگ، جراح عروق، متخصصین بیهوشی، قلب، داخلی، طب فیزیکی، زنان، اطفال، عفونی، کلینیک چاقی، کلینیک درد، روانپزشکی، پوست
پاراکیلینیکهای موجود در درمانگاه:
داروخانه، تصویربرداری (رادیولوژی و سونوگرافی)، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، اتاق تخصصی گچ گیری و باز کردن گچ، اتاق پانسمان و بخیه ساده و سوختگی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) بنویسید.
خیلی دکتر خوب و دقیق و با اخلاقی هستند. بیمارستان بینا تهران عمل انجام میدهند
در یک کلمه انسان
سلام، خدا قوت به دکتر. واقعا دکتر انسان با شخصیت و کار بلدی هستند. مدیری داشتیم حرفش همیشه تو گوشمه، هر آدمی میتونه مهندس بشه ولی هر مهندسی نمیتونه آدم باشه. انسان بودن شرط موفق بودن هست
آقای دکتر چرا نیستید، تو رو خدا بیایید. خیلی دکتر خوبی هستید.
سلام، واقعا دکتر خوش اخلاق، مشتری مدار، حاذق و دلسوز هستن. خداوند طول عمر با عزت به ایشان عطا بفرماید ان شاالله
دکتر شیبانی عزیز من رو عمل کردن، واقعا از نظر اخلاق و رفتار و متخصص بودنشون و کار بلد هر چی بگم کم گفتم. خدا بهشون عمر با عزت بده🤲♥️
برام جای تعجب هست، حتی یک نظر منفی هم ندارن از مردم، همه از آقای دکتر که واقعا به معنای واقعی انسان شریفی هستن رو تایید میکنن، آخه یک آدم چقدر میتونه خوب باشه، تمام خوبی ها تو ایشون جمع شده، دست های شما رو میبوسم آقای دکتر
دکتر واقعا یک فرشته زمینیه
آقای دکتر واقعا انسان شریف و بزرگواری هستن، خدا شما را برای خانواده محترمتون و برای ما مردم البرز حفظتون کنه. عمر با عزتی داشته باشین. من مادرم عمل داشت، برای لگن به تایید ایشون نیاز داشت، ساعت ۹ شب اومدن تایید کردن، کلا بیمارستان های البرز رو فقط ایشون رو گذاشتن، یک نفر آدم دیگه چقدر توان داره، از نطرآباد، هشتگرد، فردیس، ولی با این خستگی زیاد اونقدر با احترام و مهربان برخورد میکنن با مریض و همراهان مریض
دکتر با سواد، مسلط، با حوصله، عالی
سلام، بسیار دکتر کار بلد، حرفه ای و خوش اخلاق و همه چی تمومی هستن، من جفت مچ دست هام شکسته بود، ایشون من رو عمل کردن، الان بعد از ۳ ماه عالیم شکر خدا، خدا به خودش و عزیزانش سلامتی بده و طول عمر با عزت انشاالله 🌹