بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) کرج
تلفن: -
البرز، کرج، تقاطع بلوار شهید ناصربخت و خیابان قلم، ضلع جنوب شرقی، کلینیک ویژه رجایی، طبقه دوم
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
قوانین :
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و نشان دهنده زمان حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر نوبت به پزشک همکار جود دارد.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
تاریخچه مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی:
مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی درسال ۱۳۴۰ توسط مرحوم حاج محمد فاتح یزدی تاسیس و بعنوان درمانگاه وقف گردید و در سال ۱۳۴۳ با کمی تغییر به بیمارستان ۶۰ تختخوابی (با ۲ بخش جراحی و ارتوپدی ، یک اتاق عمل و درمانگاه عمومی) تبدیل گردید.
در سال ۱۳۵۶ حدود ۵۵۰ متر مربع به زیر بنای بیمارستان اضافه شد و ظرفیت پذیرش آن به ۷۰ بیمار بستری رسید. در سال ۱۳۶۵ با ساخت و الحاق زیربنای ۱۵۰ متری ساختمان اورژانس، درمانگاه و بخشهای بستری ۳ و ۴ ظرفیت بستری بیماران به ۱۱۰ نفر رسید. هم اکنون مرکز در فضایی به وسعت حدود ۸۰۰۰ متر مربع ، با ۲۸۲ تخت فعال و حدود ۷۸۸ نفر پرسنل (پزشک: ۱۰۸ نفر، اداری و مالی: ۱۰۲ نفر، نیروی پرستاری: ۴۷۰ نفر، منشی و خدمات: ۱۰۸ نفر) فعالیت مینماید.
واحدها و بخشهای مختلف مرکز:
بخش اورژانس با حضور۲۴ ساعته دو پزشک مقیم (متخصص طب اورژانس و پزشک عمومی) و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مصدومین تصادفات، حوادث، سوختگی و بیماران نیازمند به انواع اعمال جراحی با مجموع ۱۹ تخت
چهار بخش مراقبتهای ویژه با مجموع ۵۰ تخت، مجهز به امکانات و تجهیزات، فلوشیپ و متخصص بیهوشی مقیم
سه اتاق عمل (اتاق عمل جنرال، اتاق عمل سوختگی و اتاق عمل چشم) با مجموع ۳۵ تخت
بخش سوختگی با ۱۴ تخت و مجهز به ۳ تخت مراقبت های ویژه
هشت بخش جراحی و چشم، مجموعا" با ۲۱۴ تخت
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی
تخصصهای موجود در مرکز:
جراحی های ارتوپدی، عمومی، مغزواعصاب، چشم،ENT، فک و صورت، توراکس، ترمیمی دست، ترمیمی سوختگی، ارولوگ، جراح عروق، متخصصین بیهوشی، قلب، داخلی، طب فیزیکی، زنان، اطفال، عفونی، کلینیک چاقی، کلینیک درد، روانپزشکی، پوست
پاراکیلینیکهای موجود در درمانگاه:
داروخانه، تصویربرداری (رادیولوژی و سونوگرافی)، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، اتاق تخصصی گچ گیری و باز کردن گچ، اتاق پانسمان و بخیه ساده و سوختگی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) بنویسید.
بسیار دکتر و انسان شریف و متواضع و فروتنی هستند. دکتر خدا قوت.
بسیار انسان و پزشک فروتن و متواضع و شریفی هستند. دکتر پرچمتون بالاست.
سلام، دکتر عمل فیستول انجام میدن؟
سلام به همگی، دانیال شمس یکی از بیمارهای آقای دکتر زبرجدی هستم. چند جمله در رابطه با دکتر بگم. واقعا پنجه طلا هستن. واقعا خوش برخورد و با شخصیت هستن. جدا از مهارتش که عالیه در برابر برخورد ناآگاهانه هم ایشان صبر و تحمل بالای دارن. چون خیلی بزرگوار و بخشنده هستن ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.
سلام، دانیال شمس هستم یکی از بیمارهای دکتر زبرجدی که مشکل سینوس داشتم. سی سال درد تحمل کردم. سالی دو بار عفونت میکرد ولی چهار ماه پیش زمین گیرم کرد. برای درمانش تهران. البرز پیش یازده متخصص جراحی رفتم هیچکدام قبول نکردن گفتن دردسر داره، فقط این آقای دکتر درمانم کردن. باید فاش کنم این بزرگوار از نظر دستمزد، از نظر ادب و شخصیت و مهمتر اینکه از نظر تحمل برخورد و رفتار بیسوادانه من چقدر خوب برخورد کردن و منو تا قیامت مدیون خودش کردن.
سلام، وقت بخیر. دوستان عزیز کسی به تازگی پیش آقای بزرگمهر عمل اسلیو معده انجام داده؟ هزینه اش چقدره؟ با چه بیمه ای میشه عمل کرد؟
من پیش دکتر زبرجردی عمل اسلیو کردم، ۱۰۷ کیلو بودم و سایزم ۵۲ بود. بعد یکسال و دو ماه الان ۵۷ کیلو باسایز ۳۸ شدم. فوق العاده است کارش، من خیلی راضیم.
دکتر فوق العاده عالی و باعلم بالا و کارکشته. هر چی از این دکتر بگم کمه. پنجه طلاست. عمل انجام دادم پیششون، فوق العاده عالی بود عملم. خیلی راضیم. خدا راضی باشه.
سلام، چه زمانی میشه نوبت گرفت؟
دکتر بسیار متشخص و کاردان هستند و سوادشون از خیلی دکتر ها که پیششون رفتم بالاتر هستش. بیماری که خیلی از دکترها نتونستن درمان کنن ایشون با یک نسخه درمان کردن. انشالله همیشه شاد و موفق باشند.