بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) کرج
تلفن: -
البرز، کرج، تقاطع بلوار شهید ناصربخت و خیابان قلم، ضلع جنوب شرقی، کلینیک ویژه رجایی، طبقه دوم
نوبتدهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.
قوانین :
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و نشان دهنده زمان حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر نوبت به پزشک همکار جود دارد.
- مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.
تاریخچه مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی:
مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی درسال ۱۳۴۰ توسط مرحوم حاج محمد فاتح یزدی تاسیس و بعنوان درمانگاه وقف گردید و در سال ۱۳۴۳ با کمی تغییر به بیمارستان ۶۰ تختخوابی (با ۲ بخش جراحی و ارتوپدی ، یک اتاق عمل و درمانگاه عمومی) تبدیل گردید.
در سال ۱۳۵۶ حدود ۵۵۰ متر مربع به زیر بنای بیمارستان اضافه شد و ظرفیت پذیرش آن به ۷۰ بیمار بستری رسید. در سال ۱۳۶۵ با ساخت و الحاق زیربنای ۱۵۰ متری ساختمان اورژانس، درمانگاه و بخشهای بستری ۳ و ۴ ظرفیت بستری بیماران به ۱۱۰ نفر رسید. هم اکنون مرکز در فضایی به وسعت حدود ۸۰۰۰ متر مربع ، با ۲۸۲ تخت فعال و حدود ۷۸۸ نفر پرسنل (پزشک: ۱۰۸ نفر، اداری و مالی: ۱۰۲ نفر، نیروی پرستاری: ۴۷۰ نفر، منشی و خدمات: ۱۰۸ نفر) فعالیت مینماید.
واحدها و بخشهای مختلف مرکز:
بخش اورژانس با حضور۲۴ ساعته دو پزشک مقیم (متخصص طب اورژانس و پزشک عمومی) و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مصدومین تصادفات، حوادث، سوختگی و بیماران نیازمند به انواع اعمال جراحی با مجموع ۱۹ تخت
چهار بخش مراقبتهای ویژه با مجموع ۵۰ تخت، مجهز به امکانات و تجهیزات، فلوشیپ و متخصص بیهوشی مقیم
سه اتاق عمل (اتاق عمل جنرال، اتاق عمل سوختگی و اتاق عمل چشم) با مجموع ۳۵ تخت
بخش سوختگی با ۱۴ تخت و مجهز به ۳ تخت مراقبت های ویژه
هشت بخش جراحی و چشم، مجموعا" با ۲۱۴ تخت
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی
تخصصهای موجود در مرکز:
جراحی های ارتوپدی، عمومی، مغزواعصاب، چشم،ENT، فک و صورت، توراکس، ترمیمی دست، ترمیمی سوختگی، ارولوگ، جراح عروق، متخصصین بیهوشی، قلب، داخلی، طب فیزیکی، زنان، اطفال، عفونی، کلینیک چاقی، کلینیک درد، روانپزشکی، پوست
پاراکیلینیکهای موجود در درمانگاه:
داروخانه، تصویربرداری (رادیولوژی و سونوگرافی)، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، اتاق تخصصی گچ گیری و باز کردن گچ، اتاق پانسمان و بخیه ساده و سوختگی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان شهید مدنی (درمانگاه) بنویسید.
دکتر پسرم رو از مرگ نجات داد، خدا نجاتش بده، پسرم چاقو خورده بود تو گلوش، تو کما بود
سلام و عرض ادب. هفته گذشته عمل لاپاراسکوپی هرنی اینگوینال توسط دکتر زبرجدی داشتم و ترس از عمل فراوان. خاطرم هست ایشان هنگام ورود به اتاق عمل دست روی شانه من گذاشتند و از استرس من کاسته شد. قبل عمل و بعد از عمل هم در بخش بستری حضور داشتند و قوت قلبی برای من بود. فعلا دوره نقاهت میگذرانم، انشالله نتیجه خوبی از عمل حاصل بشه. پرسنل بیمارستان از ایشان تمجید و تعریف میکردند. آرزوی بهروزی دارم براشون
سلام، آدرس مطب دکتر مالکی رو میخوام
من پیش اقای دکترعمل کردم دستم رو، اصلا جاش مشخش نیست، یعنی عالی. خدا خیرش بده
دکتر بسیار مهربان و دلسوز، من ۴ ماهه که زیر نظر آقای دکتر تحت درمان هستم، بسیار بسیار ازشون راضی هستم. انشالله همیشه سلامت باشند
سلام، دوستان من ۵ روزه که عمل کردم، واقعا وضعیت جسمی و روحیم عالیه. بهترین دکتری که میتونم برای اسلیو پیشنهاد بدم بهتون آقای دکتر زبرجدی هستن
بهترین و کار بلدترین. دست طلا و استاد جراحی دکتر جواد زبرجدی هستن، من مدیون ایشون هستم، عمل اسلیو خودم و همسرم پیش ایشون بود، واقعا بی نظیر و کار بلدترین پزشکی که میشه نام برد ایشون هستن. از خداوند عمر با عزت و موفقیت های پی در پی برای ایشون خواستارم
درود بر خانم دکتر مقصودی که در روز تعطیل مادر بنده را جراحی کردند. اجر و پاداش زحماتتون رو خداوند عنایت کنه. تشکر
بسیار خوش اخلاق، با تجربه و با حوصله هستن. خدا خیرشون بده
.سلام، خانم دکتر واقعا پزشک حاذقی هستن و برای بیمارشون وقت میزارند، بسیار هم با بیمار محترمانه برخورد میکننند، واقعا بعد از مراجعه به چندین چشم پزشک این نظر رو دارم