بیمارستان حضرت رسول اكرم تهران

 تلفن: ۰۲۱۶۴۳۵۱

 تهران، ستارخان، خیابان نیایش، نبش خیابان منصوری


درمانگاه

آزمایشگاه مرکزی درمانگاه روماتولوژی درمانگاه غدد اطفال درمانگاه خون و آنکولوژی درمانگاه روان پزشکی درمانگاه روانشناسی و مشاوره درمانگاه بیهوشی درمانگاه توراکس و قفسه صدری درمانگاه اورولوژی درمانگاه نوزادان درمانگاه زنان درمانگاه ریه درمانگاه گوارش درمانگاه جراحی اعصاب درمانگاه جراحی عمومی درمانگاه ارتوپدی درمانگاه تغذیه درمانگاه گلوکوم درمانگاه قرنیه درمانگاه پلاستیک و ترمیمی چشم درمانگاه استرابیسم درمانگاه جنرال چشم اپتومتری درمانگاه رتین درمانگاه نروافتالمولوژی درمانگاه اعصاب اطفال درمانگاه روماتولوژی اطفال درمانگاه غدد درمانگاه داخلی اعصاب درمانگاه قلب درمانگاه پوست درمانگاه نفرولوژی درمانگاه عفونی درمانگاه داخلی پاتولوژی مرکزی درمانگاه گوش و حلق و بینی درمانگاه عفونی اطفال درمانگاه نفرولوژی اطفال درمانگاه اطفال عمومی درمانگاه جراحی عروق درمانگاه دیابت درمانگاه تالاسمی کلینیک درد درمانگاه قلب اطفال درمانگاه طب کار درمانگاه گوارش اطفال درمانگاه ‍ژنتیک کلینیک چاقی درمانگاه سنجش پزشکی ورزشی درمانگاه طب فیزیکی درمانگاه طب سنتی کلینیک چاقی کودک و نوجوان درمانگاه ریه کودکان درمانگاه آلرژی جراحی اعصاب -قاعده جمجمه
موقعیت روی نقشه

 

تاریخچه:
مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت رسول اکرم (ص) از موقوفات مرحوم باتمانقلیچ  می باشد کـه در سال ۱۳۴۵ ه.ش  پنجاه هزار متر از اراضی  منطقه طرشـت (شهرآرای کنونی ) را وقف احداث بیمارستان نمود.
در سال ۱۳۵۰ اولین ساختمان از این مجموعه بیمارستانی تکمیل و بمنظور تربیت پزشک در اختیار سازمان شیر و خورشید  وقت قرار گرفت . تا سال ۱۳۸۴ بعنوان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران مشغول بکار بوده است. در حال حاضر این ساختمان به عنوان بخشی از واحدهای اداری و پاویون مورد استفاده قرار می گیرد.
با پیروزی اتقلاب اسلامی ایران و تحولات بعد از آن، مجموعه بیمارستانی در اختیار وزارت بهداری وقت قرارگرفت و پس از واگذاری امر آموزش پزشکی به وزارتخانه، دانشکده پزشکی و دیگر مجموعه های  بیمارستانی، تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول فعالیت گردید، با شروع جنگ تحمیلی و ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر مراکز درمانی یکی دیگر از ساختمانها بنام حضرت امیرالمومنین (ع) راه اندازی و با تعطیلی بیمارستان دربار، پس از فاجعه انفجار دفتر نخست وزیری، مجموعه پرسنل آن بیمارستان به این مرکز منتقل گردیدند و تا مدتها مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) بنام بیمارستان امیرالمومنین (ع) به فعالیت درمانی مشغول بود .
در فروردین ماه ۱۳۷۱رسما" به دست ریاست جمهوری وقت آقای هاشمی رفسنجانی  به نام مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص) افتتاح گردید.
این مجموعه درمانی با ظرفیت نهایی ۸۶۰ تخت مصوب در حال حاضر با سرعت در راه رشد و توسعه کمی وکیفی گام برداشته و با ضریب اشغا ل تخت حدود ۸۰%  امید آن دارد  تا  در آینده ای نزدیک  به قطب درمانی کشور تبدیل گردد.

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان حضرت رسول اكرم بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 18 از 41 (مجموع: 408 نظر)
فاطمه | دکتر فاطمه سرو - داخلی | 1402/05/16

بسیار دکتر عالی و خوش برخوردی بودند و برای مریض زمان کافی میذارن.

captcha
= reload
زهرا | دکتر مسعود ناصری پور - چشم پزشکی | 1402/05/13

بهترین و با اخلاق ترین دکتر

captcha
= reload
اسماعیل | دکتر فرناز اعتماد رضائی - داخلی | 1402/05/09

خیلی دکتر خوبی هستن، وقت برای بیمار میزارن. عالیه

captcha
= reload
فاطمه | دکتر علی یگانه - ارتوپدی | 1402/05/09

استاد و خوش اخلاق هستند

captcha
= reload
فاطمه | دکتر علی یگانه - ارتوپدی | 1402/05/09

بسیار حاذق و خوش اخلاق

captcha
= reload
سکینه | دکتر فرناز اعتماد رضائی - داخلی | 1402/05/04

خیلی عالیه، دلسوز و کار بلد

captcha
= reload
بختیار | دکتر سیدعلی بنی فاطمه - قلب و عروق | 1402/05/03

از زحمات ایشان به جامعه پزشکی بسیار سپاسگزارم. پدرم سکته قلبی کرده بود، اورژانسی بردن به بیمارستان رسول اکرم، رگهای قلبش مسدود شده بود. ایشان با درایت کامل عمل آنژیو انجام دادن. با اخلاق و برخورد خوبشان پدرم نجات پیدا کرد از ایشان بسیار سپاسگزارم. و از مدیر بیمارستان رسول اکرم درخواست تقدیر و قدردانی نسبت به ایشان را داشته باشند. با آرزوی موفقیت، سربلندی و شادکامی برای آقای دکتر و دستیارانش را از خداوند متعال خواستارم

captcha
= reload
امین | دکتر عبدالرضا پازوکی - جراحی عمومی | 1402/04/29

سلام، وقت بخیر. با معاینات انجام شده، بی ام آی من بالای 40 می‌باشد و بیمه تامین اجتماعی دارم. آیا میتونم بصورت رایگان عمل اسلیو معده انجام بدم؟

captcha
= reload
محرمعلی | دکتر امیرحسین قانونی - داخلی | 1402/04/23

فوق العاده پزشک ماهر و با حوصله و دقیق هستش

captcha
= reload
احمد | دکتر بابک اتوکش - ارتوپدی | 1402/04/18

سلام، من دو سال پیش تصادف کردم و آقای اتوکش دو تا پاهای من رو عمل کرد، هم پلاتین هم پین کاملا خوب بود و من راضی هستم از جراحی ایشون و چند روز دیگه باید عمل کنم و پلاتین رو دربیارم. نظرم رو نوشتم شاید به درد دوستان بخوره. ممنون

captcha
= reload
امیر مهدی | دکتر بابک اتوکش - ارتوپدی | 1403/05/01

سلام دکتر اوتوکش، ممنون که من رو دوباره به دنیا برگردوندین

captcha
= reload