بیمارستان حضرت رسول اكرم تهران

 تلفن: ۰۲۱۶۴۳۵۱

 تهران، ستارخان، خیابان نیایش، نبش خیابان منصوری


درمانگاه

آزمایشگاه مرکزی درمانگاه روماتولوژی درمانگاه غدد اطفال درمانگاه خون و آنکولوژی درمانگاه روان پزشکی درمانگاه روانشناسی و مشاوره درمانگاه بیهوشی درمانگاه توراکس و قفسه صدری درمانگاه اورولوژی درمانگاه نوزادان درمانگاه زنان درمانگاه ریه درمانگاه گوارش درمانگاه جراحی اعصاب درمانگاه جراحی عمومی درمانگاه ارتوپدی درمانگاه تغذیه درمانگاه گلوکوم درمانگاه قرنیه درمانگاه پلاستیک و ترمیمی چشم درمانگاه استرابیسم درمانگاه جنرال چشم اپتومتری درمانگاه رتین درمانگاه نروافتالمولوژی درمانگاه اعصاب اطفال درمانگاه روماتولوژی اطفال درمانگاه غدد درمانگاه داخلی اعصاب درمانگاه قلب درمانگاه پوست درمانگاه نفرولوژی درمانگاه عفونی درمانگاه داخلی پاتولوژی مرکزی درمانگاه گوش و حلق و بینی درمانگاه عفونی اطفال درمانگاه نفرولوژی اطفال درمانگاه اطفال عمومی درمانگاه جراحی عروق درمانگاه دیابت درمانگاه تالاسمی کلینیک درد درمانگاه قلب اطفال درمانگاه طب کار درمانگاه گوارش اطفال درمانگاه ‍ژنتیک کلینیک چاقی درمانگاه سنجش پزشکی ورزشی درمانگاه طب فیزیکی درمانگاه طب سنتی کلینیک چاقی کودک و نوجوان درمانگاه ریه کودکان درمانگاه آلرژی جراحی اعصاب -قاعده جمجمه
موقعیت روی نقشه

 

تاریخچه:
مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت رسول اکرم (ص) از موقوفات مرحوم باتمانقلیچ  می باشد کـه در سال ۱۳۴۵ ه.ش  پنجاه هزار متر از اراضی  منطقه طرشـت (شهرآرای کنونی ) را وقف احداث بیمارستان نمود.
در سال ۱۳۵۰ اولین ساختمان از این مجموعه بیمارستانی تکمیل و بمنظور تربیت پزشک در اختیار سازمان شیر و خورشید  وقت قرار گرفت . تا سال ۱۳۸۴ بعنوان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران مشغول بکار بوده است. در حال حاضر این ساختمان به عنوان بخشی از واحدهای اداری و پاویون مورد استفاده قرار می گیرد.
با پیروزی اتقلاب اسلامی ایران و تحولات بعد از آن، مجموعه بیمارستانی در اختیار وزارت بهداری وقت قرارگرفت و پس از واگذاری امر آموزش پزشکی به وزارتخانه، دانشکده پزشکی و دیگر مجموعه های  بیمارستانی، تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول فعالیت گردید، با شروع جنگ تحمیلی و ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر مراکز درمانی یکی دیگر از ساختمانها بنام حضرت امیرالمومنین (ع) راه اندازی و با تعطیلی بیمارستان دربار، پس از فاجعه انفجار دفتر نخست وزیری، مجموعه پرسنل آن بیمارستان به این مرکز منتقل گردیدند و تا مدتها مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) بنام بیمارستان امیرالمومنین (ع) به فعالیت درمانی مشغول بود .
در فروردین ماه ۱۳۷۱رسما" به دست ریاست جمهوری وقت آقای هاشمی رفسنجانی  به نام مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص) افتتاح گردید.
این مجموعه درمانی با ظرفیت نهایی ۸۶۰ تخت مصوب در حال حاضر با سرعت در راه رشد و توسعه کمی وکیفی گام برداشته و با ضریب اشغا ل تخت حدود ۸۰%  امید آن دارد  تا  در آینده ای نزدیک  به قطب درمانی کشور تبدیل گردد.

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان حضرت رسول اكرم بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 23 از 41 (مجموع: 408 نظر)
ارسلان | دکتر احد صداقت - چشم پزشکی | 1402/02/18

عالی هست. در ایران باید رتبه 1 رو بهش داد

captcha
= reload
مونس | دکتر امین جهانبخشی - جراحی مغز و اعصاب | 1402/02/17

سلام. بسیار دکتر خوش اخلاق و در کارش هم بهترینه. من بعد از ۱۳ سال که پیش دکترهای دیگه میرفتم، ولی هر بار برای اینکه عملم نکنند بهانه هایی مثل پوکی استخوان و کهولت سن میگرفتن، کارم به جایی رسیده بود که اگه عمل نمیکردم قطع نخایی میشدم. آقای دکتر امین جهانبخش ۲ تا عمل در یک روز برام انجام داد، یکی تنگی کانال و دیگری دیسگ بود که پلاتین گذاشت

captcha
= reload
زهرا | دکتر کاوه ابری اقدم - چشم پزشکی | 1402/02/13

دکتر ماهری هستند و بسیار خوش اخلاق و مهربان

captcha
= reload
هانیه | دکتر برزويه ملازم سنندجی - ارتوپدی | 1402/02/12

فوق العاده، بی نظیر

captcha
= reload
سارينا | دکتر نوید نیلفروشان - چشم پزشکی | 1402/02/12

دکتر بسیار عالی

captcha
= reload
روح الله | دکتر سیدعلی بنی فاطمه - قلب و عروق | 1402/02/11

خدمت ایشان و جامعه دلسوز پزشکی درود می فرستم. سکته قلبی داشتم، اورژانسی بودم، رگهای قلبم مسدود شده بود. ایشان با درایت عمل آنژیو انجام دادن. از اخلاق و برخورد و شخصیت ایشان بسیار سپاسگزارم. کتبآ از مدیر بیمارستان رسول اکرم درخواست تشویق ایشان را داشتم. آرزوی موفقیت و شادکامی جناب دکتر و دستیارانش را از ایزد منان خواستارم. با سپاس: بیمار فرهنگی روح الله جادریان

captcha
= reload
محمد کیان | دکتر صدیقه یوسف زادگان - کودکان | 1402/02/11

سلام. واقعا ایشان دکتر بسیار عالی و با اخلاق و پیگیر و با وجدانی هستند که واقعا برای بیماران وقت میزارن. اینجانب از ایشان تقدیر و تشکر ویژه ای دارم.

captcha
= reload
سامی | دکتر فاطمه السادات میرفاضلی - اعصاب و روان | 1402/02/09

بهترین پزشک، خدا ازشون راضی باشه ایشالله

captcha
= reload
آیدا | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1402/02/09

سلام به همگی، آقای دکتر در بیمارستان کودکان علی اصغر عمل جراحی لوزه انجام میدن؟

captcha
= reload
زهرا | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1402/12/09

بله. دختر من قراره عمل لوزه انجام بده  توسط  آقای دکتر

captcha
= reload
محمدطاها | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1403/06/25

بله

captcha
= reload
محمدحسین | دکتر مرجان حاج احمدی - قلب و عروق | 1402/02/08

با سلام، خانم دکتر حاج احمدی واقعا دکتری صبور، با سواد، توانمند، نترس، خوش اخلاق و خوش برخورد. رسیدگی به بیماران، برطرف کردن مشکل بیمار تاجایی که بتواند به سلامت اول برگرداند، من خودم ۴ سال پیش خودم را جز رفتگان در نظر گرفتم، ولی با تلاش خانم دکتر و دستیاران خوبش مرا بستری و آنژیو کردند، الان با مصرف دارو سلامتیم ر ادارم. از ایشان صمیمانه تشکر میکنم. امیدوارم هر جا که باشد همیشه براش خوش باشد. محمدحسین برناد، خوزستان، شهرستان رامهرمز

captcha
= reload