بیمارستان حضرت رسول اكرم تهران

 تلفن: ۰۲۱۶۴۳۵۱

 تهران، ستارخان، خیابان نیایش، نبش خیابان منصوری


درمانگاه

آزمایشگاه مرکزی درمانگاه روماتولوژی درمانگاه غدد اطفال درمانگاه خون و آنکولوژی درمانگاه روان پزشکی درمانگاه روانشناسی و مشاوره درمانگاه بیهوشی درمانگاه توراکس و قفسه صدری درمانگاه اورولوژی درمانگاه نوزادان درمانگاه زنان درمانگاه ریه درمانگاه گوارش درمانگاه جراحی اعصاب درمانگاه جراحی عمومی درمانگاه ارتوپدی درمانگاه تغذیه درمانگاه گلوکوم درمانگاه قرنیه درمانگاه پلاستیک و ترمیمی چشم درمانگاه استرابیسم درمانگاه جنرال چشم اپتومتری درمانگاه رتین درمانگاه نروافتالمولوژی درمانگاه اعصاب اطفال درمانگاه روماتولوژی اطفال درمانگاه غدد درمانگاه داخلی اعصاب درمانگاه قلب درمانگاه پوست درمانگاه نفرولوژی درمانگاه عفونی درمانگاه داخلی پاتولوژی مرکزی درمانگاه گوش و حلق و بینی درمانگاه عفونی اطفال درمانگاه نفرولوژی اطفال درمانگاه اطفال عمومی درمانگاه جراحی عروق درمانگاه دیابت درمانگاه تالاسمی کلینیک درد درمانگاه قلب اطفال درمانگاه طب کار درمانگاه گوارش اطفال درمانگاه ‍ژنتیک کلینیک چاقی درمانگاه سنجش پزشکی ورزشی درمانگاه طب فیزیکی درمانگاه طب سنتی کلینیک چاقی کودک و نوجوان درمانگاه ریه کودکان درمانگاه آلرژی جراحی اعصاب -قاعده جمجمه
موقعیت روی نقشه

 

تاریخچه:
مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت رسول اکرم (ص) از موقوفات مرحوم باتمانقلیچ  می باشد کـه در سال ۱۳۴۵ ه.ش  پنجاه هزار متر از اراضی  منطقه طرشـت (شهرآرای کنونی ) را وقف احداث بیمارستان نمود.
در سال ۱۳۵۰ اولین ساختمان از این مجموعه بیمارستانی تکمیل و بمنظور تربیت پزشک در اختیار سازمان شیر و خورشید  وقت قرار گرفت . تا سال ۱۳۸۴ بعنوان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران مشغول بکار بوده است. در حال حاضر این ساختمان به عنوان بخشی از واحدهای اداری و پاویون مورد استفاده قرار می گیرد.
با پیروزی اتقلاب اسلامی ایران و تحولات بعد از آن، مجموعه بیمارستانی در اختیار وزارت بهداری وقت قرارگرفت و پس از واگذاری امر آموزش پزشکی به وزارتخانه، دانشکده پزشکی و دیگر مجموعه های  بیمارستانی، تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول فعالیت گردید، با شروع جنگ تحمیلی و ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر مراکز درمانی یکی دیگر از ساختمانها بنام حضرت امیرالمومنین (ع) راه اندازی و با تعطیلی بیمارستان دربار، پس از فاجعه انفجار دفتر نخست وزیری، مجموعه پرسنل آن بیمارستان به این مرکز منتقل گردیدند و تا مدتها مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) بنام بیمارستان امیرالمومنین (ع) به فعالیت درمانی مشغول بود .
در فروردین ماه ۱۳۷۱رسما" به دست ریاست جمهوری وقت آقای هاشمی رفسنجانی  به نام مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص) افتتاح گردید.
این مجموعه درمانی با ظرفیت نهایی ۸۶۰ تخت مصوب در حال حاضر با سرعت در راه رشد و توسعه کمی وکیفی گام برداشته و با ضریب اشغا ل تخت حدود ۸۰%  امید آن دارد  تا  در آینده ای نزدیک  به قطب درمانی کشور تبدیل گردد.

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان حضرت رسول اكرم بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 37 از 41 (مجموع: 408 نظر)
فاطمه | دکتر علی صادقی - چشم پزشکی | 1401/06/22

سلام، ایشون بسیاردکترخوب وباحوصله وکاربلدی هستند. خداحفظشون کنه

captcha
= reload
فرامرز | دکتر سعید محمودیان - شنوایی شناسی | 1401/06/21

بسیار با اخلاق، صبور و عالم هستند. به اندازه کافی به بیمار اهمیت ميدهند و وقت کافی میذارند. خداخیرشون بده.

captcha
= reload
رقیه | دکتر ستاره نصیری - زنان و زایمان | 1401/06/18

سلام، من توسط دکتر ستاره نصیری عزیز جراحی تخلیه رحم و تخمدان در شرایط سخت شدم. ایشان هم از لحاظ تخصص بسیار مهارت داشته هم از لحاظ اخلاق و شخصیت بسیار مهربان و دلسوز هستن. خدا به ایشان سلامتی و توفیق عنایت کنه.از این طریق صمیمانه از خانم دکتر نصیری تشکر و قدردانی می کنم. بسیار سپاسگزارم.

captcha
= reload
علی نقی | دکتر صالح محبی - گوش، حلق و بینی | 1401/06/15

دکتر کار بلد، خوش رو ، بااخلاق ، متدین ، محترم و صبور . مطمئنا نمیشه زحمات و محبتهای ایشان رو جبران کرد . بنده رو عمل کرد زمان ده ساعته عمل یک طرف برخورد و اخلاق قبل و بد عمل یک طرف . دکتر عزیر دست و پا هاتو میبوسم انشالله همیشه سالم سلامت طول عمر با عزت داشته و در کنار خانواده محترم شاد باشی

captcha
= reload
اکبر | دکتر محمد وفایی شاهی - کودکان | 1401/06/12

دکتر برا اطفال، دکتری بسیار با تجربه و خوش اخلاق

captcha
= reload
جعفر | دکتر بهنام شریعتی - اعصاب و روان | 1401/06/11

بسمه تعالی، آقای دکتر بهنام شریعتی پزشکی است: دانشمند ، حاذق ، متعهد ، قدرت تشخیص عالی ،مهربان ، متواضع ، دانشیار دانشگاه، که مریض ایشان با کمال رضایت می باشم [ مهندس عامری ] ۱۴۰۱/۰۶/۱۱

captcha
= reload
حسین | دکتر رامک قوام - داخلی | 1401/06/08

باسلام، بسیار متخصص وعالی و مهربان و با درایت. برای بیمار وقت زیاد می گذارند وبا صبر وحوصله به صحبت های بیمار گوش می دهند و با بیماران به خصوص شهرستانی ها مهربان و دلسوز هستند وهر کار که از دستشان بر می آید با خوشروئی ومهربانی انجام می دهند شاد و سلامت باشند

captcha
= reload
نوشین | دکتر ستاره نصیری - زنان و زایمان | 1401/06/02

دکتر مهربون و با حوصله

captcha
= reload
سیدمسعود | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1401/05/28

دستش درد نکنه بچه مو عمل کرده کارش خیلی خوبه خدا نگهدارش

captcha
= reload
حبیب الله | دکتر امیرحسن حبیبی - مغز و اعصاب | 1401/05/17

آقای دکترحبیبی ازهرجهت قابل تقدیر است وبرخورد ایشان با بیماران قابل تقدیراست

captcha
= reload