بیمارستان حضرت رسول اكرم تهران

 تلفن: ۰۲۱۶۴۳۵۱

 تهران، ستارخان، خیابان نیایش، نبش خیابان منصوری


درمانگاه

آزمایشگاه مرکزی درمانگاه روماتولوژی درمانگاه غدد اطفال درمانگاه خون و آنکولوژی درمانگاه روان پزشکی درمانگاه روانشناسی و مشاوره درمانگاه بیهوشی درمانگاه توراکس و قفسه صدری درمانگاه اورولوژی درمانگاه نوزادان درمانگاه زنان درمانگاه ریه درمانگاه گوارش درمانگاه جراحی اعصاب درمانگاه جراحی عمومی درمانگاه ارتوپدی درمانگاه تغذیه درمانگاه گلوکوم درمانگاه قرنیه درمانگاه پلاستیک و ترمیمی چشم درمانگاه استرابیسم درمانگاه جنرال چشم اپتومتری درمانگاه رتین درمانگاه نروافتالمولوژی درمانگاه اعصاب اطفال درمانگاه روماتولوژی اطفال درمانگاه غدد درمانگاه داخلی اعصاب درمانگاه قلب درمانگاه پوست درمانگاه نفرولوژی درمانگاه عفونی درمانگاه داخلی پاتولوژی مرکزی درمانگاه گوش و حلق و بینی درمانگاه عفونی اطفال درمانگاه نفرولوژی اطفال درمانگاه اطفال عمومی درمانگاه جراحی عروق درمانگاه دیابت درمانگاه تالاسمی کلینیک درد درمانگاه قلب اطفال درمانگاه طب کار درمانگاه گوارش اطفال درمانگاه ‍ژنتیک کلینیک چاقی درمانگاه سنجش پزشکی ورزشی درمانگاه طب فیزیکی درمانگاه طب سنتی کلینیک چاقی کودک و نوجوان درمانگاه ریه کودکان درمانگاه آلرژی جراحی اعصاب -قاعده جمجمه
موقعیت روی نقشه

 

تاریخچه:
مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت رسول اکرم (ص) از موقوفات مرحوم باتمانقلیچ  می باشد کـه در سال ۱۳۴۵ ه.ش  پنجاه هزار متر از اراضی  منطقه طرشـت (شهرآرای کنونی ) را وقف احداث بیمارستان نمود.
در سال ۱۳۵۰ اولین ساختمان از این مجموعه بیمارستانی تکمیل و بمنظور تربیت پزشک در اختیار سازمان شیر و خورشید  وقت قرار گرفت . تا سال ۱۳۸۴ بعنوان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران مشغول بکار بوده است. در حال حاضر این ساختمان به عنوان بخشی از واحدهای اداری و پاویون مورد استفاده قرار می گیرد.
با پیروزی اتقلاب اسلامی ایران و تحولات بعد از آن، مجموعه بیمارستانی در اختیار وزارت بهداری وقت قرارگرفت و پس از واگذاری امر آموزش پزشکی به وزارتخانه، دانشکده پزشکی و دیگر مجموعه های  بیمارستانی، تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول فعالیت گردید، با شروع جنگ تحمیلی و ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر مراکز درمانی یکی دیگر از ساختمانها بنام حضرت امیرالمومنین (ع) راه اندازی و با تعطیلی بیمارستان دربار، پس از فاجعه انفجار دفتر نخست وزیری، مجموعه پرسنل آن بیمارستان به این مرکز منتقل گردیدند و تا مدتها مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) بنام بیمارستان امیرالمومنین (ع) به فعالیت درمانی مشغول بود .
در فروردین ماه ۱۳۷۱رسما" به دست ریاست جمهوری وقت آقای هاشمی رفسنجانی  به نام مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص) افتتاح گردید.
این مجموعه درمانی با ظرفیت نهایی ۸۶۰ تخت مصوب در حال حاضر با سرعت در راه رشد و توسعه کمی وکیفی گام برداشته و با ضریب اشغا ل تخت حدود ۸۰%  امید آن دارد  تا  در آینده ای نزدیک  به قطب درمانی کشور تبدیل گردد.

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان حضرت رسول اكرم بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 7 از 41 (مجموع: 408 نظر)
علیرضا | دکتر پاشا انوری - چشم پزشکی | 1402/11/28

عالی

captcha
= reload
شیلا | دکتر محمد فرهادی - گوش، حلق و بینی | 1402/11/23

ایشان همان وزیر اسبق بهداشت هستند؟

captcha
= reload
اسدالله | دکتر محسن تقوی شوازی - قلب و عروق | 1402/11/12

بسیار پزشک توانمند و با سواد و دقیقی هستن.

captcha
= reload
جاوید | دکتر لیلا کمال زاده - اعصاب و روان | 1402/11/07

باسلام و آرزوی سلامتی و موفقیت در کلیه شعون زندگی, دکتر بسیار فهیم و با اخلاقی هستند و امیدوارم خداوند طول عمر با عزت و سربلندی به ایشان عطا کند.

captcha
= reload
جاوید | دکتر لیلا کمال زاده - اعصاب و روان | 1402/11/07

با سلام و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت؛ بسیار دکتر خوب و با اخلاق هستند و امیدوارم در کلیه امور موفق و پیروز باشند.

captcha
= reload
زهرا | دکتر الهام پیشگر - داخلی | 1402/11/07

با حوصله و دقیق

captcha
= reload
شهین | دکتر ستاره نصیری - زنان و زایمان | 1402/11/03

خانم دکتر نصیری بهترین دکتر این کشوره، هم از نظر اخلاق و هم کارشون بی نظره. خدا خیرشون بده، من همیشه تا عمر دارم دعاشون میکنم. یک دنیا ممنونم ازشون

captcha
= reload
نیهان | دکتر غلامرضا بیاضیان - گوش، حلق و بینی | 1402/11/03

سلام. لطفا  اگر کسی شماره مطب دکتر رو داره، برام بفرسته ممنون میشم

captcha
= reload
معصومه | دکتر ستاره نصیری - زنان و زایمان | 1402/11/01

سلام، خانم دکتر برای دختر عموم جراحی تخلیه رحم و تخمدان داشتن، واقعا عالی بوده کارشون. ایشون که خیلی راضی بودن، فقط خدا کنه سایه این افراد از سر ما زنان ایرانی کم نشه، واقعا حیفه🙏

captcha
= reload
مریم | دکتر نرگس یزدی - مغز و اعصاب | 1402/10/29

پزشکی بسیار حاذق و با حوصله

captcha
= reload