کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) مراغه
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۵
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۳۱۶۱۸
آذربايجان شرقی، مراغه، انتهای خيابان سعدی، خيابان شهيد دستغيب، جنب سازمان تامين اجتماعی
درمانگاه
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه ریه
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
بیناییسنجی
اعصاب و روان
روانشناسی بالینی و سلامت روان
درمانگاه خون و شیمی درمانی
مغز و اعصاب (نورولوژی)
کلیه و فشارخون
نورولوژی اطفال
نفرولوژی بزرگسالان
خدمات
قوانین:
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.
این دکتر باوقار افتخار کوی و محله ما هستند❤️
خانم دکتر حاذق و دلسوز ومهربان و کاربلدی هستن...افتخار شهرمون...لطفا تعداد ویزت های کلینیک خواجه نصیر رو افزایش بدهید
باسلام واقعا دکترعالییی هستن ازهرنظر بیسته بیستن
سلام دکتر جوانی خیلی 🌙
سلام دکتر خوش اخلاق و ماهری هستند همزمان عمل بازمثانه وپروستات لیزری انجام دادند حالاکاملا خوب شده ام ممنون از زحمات ایشان
باسلام و احترام آقای دکتر مظلومی واقعا دکتر بااخلاق و باسواد و کاربلدی هستند و دانش آموزانم رو برای درمان پیش ایشان فرستادم ونتیجه خوبی هم گرفتند. باتشکر لامکانی
بسیار دکتر خوبی هستند و مشخصه که روند درمان بیمار براشون مهمه. به علوم روز و روشهای جدید درمانی کاملا آشنایی دارند و اهمیت میدن.
بی نهایت خانم بااخلاق وخوش برخوردارودرپزشگی واقعا بی نظیر میباشد انشاالله همیشه موفق باشد
خانم دیدار واقعا عالی هستن
عالییی،یه داروهایی برای همسر بنده ایشون تجویز کردن از تمام جهت عالییییی بود،داروهای کم و گیاهی و عالی،چندماه بود از بس مورفین زده بودن، این دکتر اون دکتر رفته بودیم،هر دکتری هزینه های زیاد میخواست برا جراحی،اما خانم دکتر خدا خیرشون بده با چند دوره مصرف دارو،سنگ برطرف شد،فقط مبگم امیدوارم تا آخر عمرشون همچنان با انسانیت طبابت کنند و خدا عوض خیر بهشون بده.امیددارم از مراغه نرن.خداروشکربابت وجودایشون