کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) مراغه
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۵
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۳۱۶۱۸
آذربايجان شرقی، مراغه، انتهای خيابان سعدی، خيابان شهيد دستغيب، جنب سازمان تامين اجتماعی
درمانگاه
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه ریه
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
بیناییسنجی
اعصاب و روان
روانشناسی بالینی و سلامت روان
درمانگاه خون و شیمی درمانی
مغز و اعصاب (نورولوژی)
کلیه و فشارخون
نورولوژی اطفال
نفرولوژی بزرگسالان
خدمات
قوانین:
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.
با سلام، وقت بخیر. من از دکتر سیروس جوانی که برای کلیه چپم عمل بازکرده بود و به اندازه تقریبا ۳ سانتی سنگ درآورده بود و واقعا برام خیلی زحمت کشیده، بی نهایت سپاسگزارم. انشالله همیشه سایه اش در شهرمان مستدام باشد وهمیشه خدا پشت و پناهت باشد.
با انصراف ترین، خوش اخلاق ترین، کار بلد ترین دکتر دنیا هست
فوق العاده، خوش اخلاق، با حوصله، با علم و ادب، دکتر بومی و افتخار مراغه
دکتر خیلی خوب و مهربونی هستن
باسلام به تمامی دوستان عزیز، آقای دکتر واقعا آدم خوبی هستن، فکر نکنم دکتری به این خوبی پیدا بشه. ممنون از دکتر مظلومی که با یک نسخه درمان میشه مریض هاش
سلام، ما هم راضی هستیم. خدا عمرش بده، خیلی دکتر خوش اخلاقی هست
دکتری حاذق و ماهر می باشند. کیسه صفرای همسرم را عمل کردند. تشکر میکنم. برای مراغه و شهرهای همجوار نعمت است
واقعاً از لحاظ شخصیت، تخصص، مردم داری، اخلاق، سواد و منش دکتری عالی هستن. تبریک میگم بهشون. دستمریزاد ویژه. انشالا که ایشونم رهسپار تبریز نشن
خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد
خیلی دکتر خوب، با اخلاق وبا تجربه ای هستش
سلام، رفتار بسیار خوبی دارند وهم دکتر بسیار خوبی هستند. من خودم سر گیجه داشتم که با مراجعه به این پزشک لایق درمان شدم. خیلی ممنونم 😙😊
خدا قوت، عمرشون طولانی، دکتر مهربان، کار بلد و اخلاق بیست. به آدم روحیه می بخشه، هرچی بگم کم گفتم