کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) مراغه
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۵
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۳۱۶۱۸
آذربايجان شرقی، مراغه، انتهای خيابان سعدی، خيابان شهيد دستغيب، جنب سازمان تامين اجتماعی
درمانگاه
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه ریه
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
بیناییسنجی
اعصاب و روان
روانشناسی بالینی و سلامت روان
درمانگاه خون و شیمی درمانی
مغز و اعصاب (نورولوژی)
کلیه و فشارخون
نورولوژی اطفال
نفرولوژی بزرگسالان
خدمات
قوانین:
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.
سلام، بهترین دکتر هستن که برای مریضشون وقت میزارن و دقیق معاینه میکنن، خیلی هم مهربون هستن. براشون بهترین ها رو از خدا میخوام
سلام، دکتر نظامیه واقعا خوبن و کار بلد هستن. خدا طول عمر بده بهتون. سپاس
جناب آقای دکتراسدی عزیز، هر چقدر از شما تقدیر و تشکر و قدردانی شود باز هم نمیتواند خدماتی که دراین شهر به بیمارانی که امید را در دل فرزندان بیماران کاشته اید را توصیف کند. آقای دکتر بیماران زیادی دراین شهر به شما نیاز دارند، خواهش میکنم ما به شما نیاز داریم.
سلام، آیا دکتر اسدی هنوز درمانگاه خواجه نصیر تشریف دارن؟
بله
سلام خانم دکتر برای رهایی از مصرف قرض LD چه راهکاری دارید؟
سلام، آنچه همه خوبان دارند، شما یک جا دارید. همیشه سر بلند و پیروز باشید 🌺🌺🌺
پزشک بسیار با سواد، با حوصله، مهربان و اخلاق مدار
سلام.آقای دکتر بسیار خوش برخورد و مودب و متشخصی هستند و من از عمل زیبایی بینیم راضی ام.دستشون درد نکنه. تمام جوانب رو در نظر میگیرن.واقعاً ممنونم ازشون
بینی تونو آقای دکتر عمل کردن؟ راضی هستین؟ مشکلی ندارید؟
با سلام، خانم دکتر دیدار، یک ناجی از طرف خداست، این رو فقط من نمیگم کادر بیمارستان ومریض های دیگه هم این نظر رو دارن
بهترین دکتر چشم