قوانین:

  • زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش می‌باشد.
  • امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
  • در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.

 

 

{{$select.selected.name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 45 از 51 (مجموع: 504 نظر)
زهرا | دکتر نغمه احدی - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1400/02/20

سلام برای بیماری کرونا هم کسی مراجعه کرده یا میتونیم از ایشون کمک بگیریم ؟

captcha
= reload
مریم | دکتر نغمه احدی - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1400/06/23

بله کرونای شدید منو درمان کردن.خیلی دکتر خوبی هستن و بسیار وظیفه شناس.

captcha
= reload
محمدرضا | دکتر نغمه احدی - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1400/02/14

سرکار خانوم دکتر احدی بسیار دقیق و وظیفه شناس هستند و بنده نهایت تشکر را از ایشان دارم، پاینده و برقرار باشند

captcha
= reload
جعفر | دکتر سعید پیروی - داخلی | 1400/01/23

پزشکی حاذق خوش برخورد متین وامید دهنده

captcha
= reload
هانیه | دکتر جمشید اسدی - قلب و عروق | 1400/01/13

خیلی خوب دقیق هستن ممنونم

captcha
= reload
مهدیه | دکتر مهدی حامدی - اعصاب و روان | 1399/11/12

آقای دکتر بسیار بسیار خوبن و واقعا خیلی در تشخیصشان خبره هستن دکتر هایی مثل دکتر حامدی برا جامعه لازمند وضروری مادر من الان 4ساله بیمار ایشون هستن و آقای دکتر تو هر زمینه ایی واقعا کمک بزرگی بودن من و خانواده ام همیشه برا ایشون دعا گو هستیم

captcha
= reload
ا | دکتر فرید قاضی وکیلی - گوش، حلق و بینی | 1399/10/23

با سلام اقای دکتر بسیار خوبن ولی تنها ایرادی که دارند هیچ تلفن تماسی یا مکان مشخصی برای پرسش سوالات به وجود آمده بعد از ویزیت یا مصرف دارو ندارند با تشکر افسانه محمدزاده

captcha
= reload
ربابه | دکتر فرید قاضی وکیلی - گوش، حلق و بینی | 1401/02/13

خیلی دکتر خوب با اخلاق خوش برخورد و مهربون خیلی تو کارشون ماهرن

captcha
= reload
مسلم | دکتر سعید پیروی - داخلی | 1399/09/10

چوخ قشح دوهتوردی

captcha
= reload
علی رضا | دکتر سارا ایلایی - داخلی | 1399/07/09

بسیار دکتر خوش برخورد و با معلوماتی هستن. معاینه مریض رو با دقت و حساسیت زیاد انجام میدن. تشکر میکنم از زحماتشون.

captcha
= reload
سوسن | دکتر سعید پیروی - داخلی | 1399/03/18

سلام دکتربا اخلاقی هستش خدا طول عمر بده

captcha
= reload
احمد | دکتر نغمه احدی - بیماری‌های عفونی و گرمسیری | 1399/01/29

با سلام ، خانوم دکتر بواسیر رو هم میتونن درمان کنن

captcha
= reload