کلینیک چشم پزشکی مهر تبریز
تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹
تلفن: ۰۴۱۳۵۱۰۸۱۱۱۱
آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور
حوزه های تخصصی
خدمات
تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹
تلفن: ۰۴۱51081500
ساعات کاری: ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ الی ۲۱
آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور
اینستاگرام: mehreyecenter@
خدمات پاراکلینیکی:
*عکس برداری چشم
*oct
*آنژیوگرافی
*توپوگرافی
*پریمتری
*بیومتری
*بی اسکن
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک چشم پزشکی مهر بنویسید.
اولین بارام انشاالله خوب میشه
داروهاش برای بیماری چشمم خوب بود اما حتی زحمت ندادن بفرمایند مشکل چشمم دقیقا چیه
خودت باید میپرسیدی😂
سلام وقت بخیر.چشمم مگس پران داره،آقای دکتر شما بیماران مگس پران درمان میکنید؟
دوست عزیز، برخی از پزشکان فرصت مطالعه این بخش از نظرات ندارند، بهتره برای پیگیری مسائل پزشکی حضورا مراجعه کنید.
سلام آقا دکتر میخوام واسه پدرم شماره بگیرم کی میشه گرفت ممنون
شما خودتون باید اقدام به اخذ نوبت نمایید.
سلام بنده عمل تخلیه شالازیون برا هر دو چشم داشتم متاسفانه خود خانم دکتر عندلیب حضور نداشتن یه چشمم از یه جای دیگه ورم کرده متاسفم برای کل مجموعه بیمارستان نیکوکاری که کارشون رو درست انجام ندادن!رزیدنتی که عمل کردن خیلی عجله داشتن اینم شد نتیجه کارش
به نظرم قبل از تخصص اخلاق پزشک مهمه بعد تخصص . متاسفانه دکتر لطفی فقط مرک و تخصص دارند و اخلاقشون در بیمارستان عمومی اصلا قابل قبول نیست. دکتر فلاحی مطلق از نظر تخصص و اخلاق و تعهد انسانی عالی عالی هستند خدا عمرشون بده
سلام. آقای دکتر فلاح نمونه هستند، هم از نظر اخلاق و هم از نظر تجربه
سلام . دکتر خوبی هم که باشی دکتر نامنظمی هستی خیلی وقتمان برای دریافت نوبت هدر می ره لطفا رسیدگی شود
سلام آقای دکتر موید خواستم از شما سوال کنم که آیا پف بالای چشم رو عمل کنیم خطری برای چشم داره یا نه و اینکه شما در این زمینه عمل میکنید یا نه؟اگر متخصص دیگری رو توصیه میکنید لطفا معرفی کنید.
دوست عزیز اینجا فقط در مورد پزشکان نظر میدین
یک فرشته روی زمین هستند...
مراجعه کردیم،پول ویزیت متخصص میدیم،ولی در واقع یک دانشجوی دستیار چشم ویزیت و معاینه رو انجام میده و دکتری در کار نیست،کلاهبرداری جدید هست،دکتر هم قرار هست که بیاد،ولی نمیاد
در مراکز آموزشی و درمانی گاها رزیدنت ها بیمار را تحت نظر اساتید خود ویزیت می کنند و در صورت نیاز با اساتید در خصوص تجویز دارو مشورت می کنند. این امر کاملا طبیعی است.