کلینیک چشم پزشکی مهر تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱۳۵۱۰۸۱۱۱۱

 آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

خدمات

موقعیت روی نقشه

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱51081500

ساعات کاری: ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ الی ۲۱

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

اینستاگرام: mehreyecenter@

 

خدمات پاراکلینیکی:

*عکس برداری چشم

*oct

*آنژیوگرافی 

*توپوگرافی 

*پریمتری 

*بیومتری 

*بی اسکن

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک چشم پزشکی مهر بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 71 از 90 (مجموع: 892 نظر)
علی | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/06/03

سلام دکتر جان چشمانم همیشه قرمز میشه ناخنک داشتم عمل کردند ولی قرمزی مونده ؟؟؟

captcha
= reload
یاسین | دکتر رضا نبیی - چشم پزشکی | 1398/06/02

سلام آقای دکتر خسته نباشید من از ارومیه مزاحم میشم پسرم چهار سالو پنج ماهه هستش چشماش ضعیفه و واسه تنبلیش دکتری که قبلا میبردمش میگه باید با سنجش بینایی همکاری کنه ولی پسرم نمیتونه بگه شمارو به ما معرفی کردن ولی متاسفانه هنوز نتونستم وقت بگیرم میخواستم بدونم تنبلیش با دستگاه مشخص میشه یا نه ممنون میشم جواب بدید

captcha
= reload
یونس | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/06/01

سلام آقای دکتر شما عمل لیزیک انجام میدید برای برداشتن عینک در ضمن بیمه هزینه ای بابت عمل قبول میکنه ؟ودر همون بیمارستان علوی عمل انجام میشه یاجای دیگه؟

captcha
= reload
مهدیه | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/06/14

سلام ..اقای دکتر جراحی لیزیک انجام میدن در کلینیک مهر..بنده هم چهارماه پیش عمل کردن و نمره چشمم صفره و واقعا راضیم

captcha
= reload
مهدیه | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/06/14

بیمه هیچ هزینه ای متقبل نمیکنه آزاد هست .. عمل من دو میلیون و ششصد شد هر دو چشمم..

captcha
= reload
جمشید | دکتر سیدحسن سیدی - چشم پزشکی | 1398/05/30

واقعا پزشک کاربرد و متخصصی هست

captcha
= reload
سمیه | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1398/05/27

سلام هرهفته چهارشنبه صبح میتونین وقت بگیرین ولی از اونجایی ک نوبت گیری محدوده زود ت میشه

captcha
= reload
محمد | دکتر نادر اکرمی افشار - چشم پزشکی | 1398/05/26

سلام من نوبت رزرو کردم برای ضعیفی چشم ولی ازامشو نیاورد تا بعد رزرو..ایا هزینه ویزیت و توبیمارستان میگیرن؟

captcha
= reload
پریسا | دکتر نادر اکرمی افشار - چشم پزشکی | 1399/06/29

اگه دفترچه تامین اجتماعی داشته باشین هزینه ای دریافت نمیکنن

captcha
= reload
محمود | دکتر رضا نبیی - چشم پزشکی | 1398/05/26

سلام آقای دکتر من پنج ماهه نتونستم نوبت بگیرم اگر بیرون از بیمارستان مطب دارین شماره مطب را لطف فرمائید. متشکر

captcha
= reload
مه لقاء | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1398/05/24

سلام کسی میدونه واسه این دکتر چجوری میشه نوبت گرفت؟لطفا راهنمایی کنید

captcha
= reload
اکرم | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1399/03/20

سلام عزیزمن امروزرفتم نوبت بگیرم باآیفون تصویری نوبت داد نگفت واس کی گفت زنگ می زنیم

captcha
= reload
سکینه | دکتر رعنا دائی سرخابی - چشم پزشکی | 1398/05/22

0/400

captcha
= reload
طاهره | دکتر علی اصغر حقیقت - چشم پزشکی | 1398/05/20

واقعا دکتر خوبیه به حرف مریض خوب گوش میده ممنونم ازشون

captcha
= reload