کلینیک چشم پزشکی مهر تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱۳۵۱۰۸۱۱۱۱

 آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

خدمات

موقعیت روی نقشه

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱51081500

ساعات کاری: ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ الی ۲۱

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

اینستاگرام: mehreyecenter@

 

خدمات پاراکلینیکی:

*عکس برداری چشم

*oct

*آنژیوگرافی 

*توپوگرافی 

*پریمتری 

*بیومتری 

*بی اسکن

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک چشم پزشکی مهر بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 75 از 90 (مجموع: 892 نظر)
اکبر | دکتر کمال نصیری پرتوی - چشم پزشکی | 1398/03/28

چرا نوبت داده نمیشود

captcha
= reload
آروین | دکتر منوچهر اسماعیلی - چشم پزشکی | 1398/03/25

سلام چرا چن وقته رزرو نیست

captcha
= reload
لیلی | دکتر کمال نصیری پرتوی - چشم پزشکی | 1398/03/18

سلام ما هفته قبل رزرو کردیم اقا دکتر نیومدن این هفته هم انگارنمیشه رزرو کرد

captcha
= reload
طیبه | دکتر افشین لطفی - چشم پزشکی | 1398/03/16

خوب

captcha
= reload
صمد | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/03/15

بهتراست

captcha
= reload
صمد | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/03/15

پزشک خوب است

captcha
= reload
مسعود | دکتر رضا نبیی - چشم پزشکی | 1398/03/09

سلام آقای دکتر من از ارومیه مزاحم میشم پسرم مجرای اشکی چشم چپش بسته است و34ماهه می باشد خواهش میکنم بگید چطوری میتونم نوبت بگیرم خیلی متشکرم میشوم راهنمایی کنید.

captcha
= reload
آمنه | دکتر رضا نبیی - چشم پزشکی | 1400/01/10

منم همینطوربودم رفتم نیکوکاری چندبار عمل کردن درست نشد ک هیچ بدترم شد آخرسرم خانم دکتر علیزاده ازم مبلغ هنگفتی خواستن 8 سال پیشخودشم گفتن خوب شدنش پنجاه پنجاهه.. ولی دکتر غلامرضا سلیمانی با مبلغ ناچیز عمل کرد خودشم 100درصد خوب شدم الان 8 سال روشمیگذره هروقت یادم میفته دعاشون میکنم با اخلاقترییییییییییییتن و مهربونتریننننن دکتر قرن

captcha
= reload
مسعود | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1398/03/09

سلام پسرم مجرای اشکی چشم چپش بسته است و34ماهه است به بیمارستان نیکوکاری معرفی کردن خواهش می کنم خانم دکترکی تشریف دارندومیتونم نوبت بگیرم.

captcha
= reload
مهدیه | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/03/09

تو اخلاق و کارشون نمونه هستن .جراحی لیزیک من رو دکتر غفارزاده انجام داد و بلافاصله بعد جراحی تغییر احساس کردم و واقعااا راضیم.خدا قوت دکتر جان خدا بهتون سلامتی و طول عمر بده

captcha
= reload
ميلاد | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1398/03/08

دست دکتر درد نکنه واقعا دکتری هست که کامل با حوصله به سوالات جواب میده و خودش رو نمیگیره واقعا کارش هم عالیه عالی هست

captcha
= reload