کلینیک چشم پزشکی مهر تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱۳۵۱۰۸۱۱۱۱

 آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

خدمات

موقعیت روی نقشه

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱51081500

ساعات کاری: ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ الی ۲۱

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

اینستاگرام: mehreyecenter@

 

خدمات پاراکلینیکی:

*عکس برداری چشم

*oct

*آنژیوگرافی 

*توپوگرافی 

*پریمتری 

*بیومتری 

*بی اسکن

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک چشم پزشکی مهر بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 81 از 90 (مجموع: 892 نظر)
رقیه | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1397/11/28

سلام وقت بخیر چطوری میتوانم برای خواهرمم وقت بگیرم راستی چرا وقت خانوم دکتر مشخص نیست

captcha
= reload
عبدالرحمان | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1397/11/27

سلام والله من از شهرستان مهاباد رفتم منشی اش خیلی خوب بود و خیلی به گرمی استقبال کرد

captcha
= reload
رسول | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1397/11/26

چرا نوبت گیری واس دکتر عندلیب امکان نیست یکی راهنمایی کنه خواهشا

captcha
= reload
حسین | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1399/04/12

سلام سه شنبه ساعت12بامداد شب برو،نوبت بگیر،از برنامه شفاداک

captcha
= reload
صدرا | دکتر علی اصغر حقیقت - چشم پزشکی | 1397/11/25

واقعا دکتر خوب با حوصله و دقیقی هستش من ازشون تشکر میکنم بابت دقتشون در ویزیت من پسرم رو پیشش بردم واقعا با حوصله ویزیت کردن . ازش.ن ممنونم صدرا اسماعیل زاده

captcha
= reload
رقیه | دکتر نادر اکرمی افشار - چشم پزشکی | 1397/11/23

سلام چگونه واسه اپوتو متریست ففط بگیرنم

captcha
= reload
قاسم | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1397/11/22

سلام چرا برای دکتر دیما عندلیب زمان مشخصی نشده است

captcha
= reload
طاها | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1398/01/09

نمیدونم

captcha
= reload
ندا | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1399/09/03

اره به خدا

captcha
= reload
محدثه | دکتر افشین لطفی - چشم پزشکی | 1397/11/22

سلام.وقتی تو بیمارستان نیکوکاری خودتون نمیاین و یه دانشجو رو میارین نباید اسمتون تو این لیست باشه.من بخاطر شما رزرو کردم اومدم دیدم یه نفر دیگه جای شما نشسته میگه اقای دکتر اینجا نگاه نمیکنن .میگنن ارزش من از ۵ تومن پول ویزیت بیشتره.اگه ارزشتون بیشتر بود ارزش قائل میشدید برای مردم و خودتون میومدید بیمارستان!

captcha
= reload
وحیده | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1397/11/21

سلام خسته نباشید عمل لیزیک چن میگیرن ممنونم

captcha
= reload
مه لقاء | دکتر منوچهر اسماعیلی - چشم پزشکی | 1397/11/13

با سلام و خسته نباشید آقای دکتر میخام بدونم برا انحراف تنبلی چشم هم عمل میکتیدیا نه ؟

captcha
= reload
محمد | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1397/11/13

با سلام . لطفا تاریخ حضور خانم دکتر را مشخص نمایید ‌. با تشکر

captcha
= reload