کلینیک چشم پزشکی مهر تبریز
تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹
تلفن: ۰۴۱۳۵۱۰۸۱۱۱۱
آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور
حوزه های تخصصی
خدمات
تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹
تلفن: ۰۴۱51081500
ساعات کاری: ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ الی ۲۱
آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور
اینستاگرام: mehreyecenter@
خدمات پاراکلینیکی:
*عکس برداری چشم
*oct
*آنژیوگرافی
*توپوگرافی
*پریمتری
*بیومتری
*بی اسکن
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک چشم پزشکی مهر بنویسید.
حضوریم میریم نوبت تموم شده منکه وضعیت چشم مادرم وخیمه دیگران ایشونو معرفی کردن نمیدونم چرانمیشه رزرو کرد لطفا رسیدگی کنید آقای دکتر، متشکرم
سلام جناب لطفی مدت زمان طولانیه میام شفادا؛ ولی نوبت رزروندارید لطفا فعال کنید رزروتونو که دیگرانم استفاده کنن شمارومعرفی کردن که مادرمو بیارم ویزیت کنید ممنون خسته نباشید
الکی منتظر نمون بری اونجا هم یک دستیار مادرتو معاینه میکنه
نوبت دهی اینترنتی ایشون کی فعال میشه یا باید حضورا بیایم چجوریه ؟
از هر لحاظ ی متخصص عالی هم اخلاق هم وجدان کاری هم احترام ب مریض یک الگوی خوب از یه دکتر خوب
ی دکتر خوب ک بر خلاف اکثر دکترا که حرفای مریض نشنیده تشخیص میدن به حرف مریضا گوش میده و واقعا احترام میزاره در کل ی دکتر عالی عالی
خودش خیلی دکتر خوب هستش واقعا ولی منشیش بدرد نمیخوره اخلاقش با مردم خیلی بده
سلام کی میدونه علامت اطلاع رسانی رو که میزنیم به چه نحوی به ما پیام اطلاع رسانی میاد؟
ای خدا چطور میتونیم نوبت بگیرم یه خدا شناس نیست مارو راهنماییی کنه
سلام ممنون اقای دکتر یک هفته هست عمل prk کردن خیلی خیلی راضی ام هم ازنظر عمل هم ازنظر اخلاق دکتر عالی هستن
سلام خانوم میبخشین که مزاحم شدم من رفتم یه دکتر دیگه میگه قرنیه چشمات نازک هستش نمیشه عمل لیزیک کرد بعد هر چی میپرسم آیا قرنیه چشمام برا عمل لازک و prk هم جواب نمیده چیزی نمیگه انگار چیزی به اسم لازک نشنیده میشه راهنمایی کنی منو ممنون میشم
از نظر بنده در مورد چشم پزشک میتونم بگم که فوف العاده هستند وکاملا به حرفهای مریض گوش میدهند وبه همه توصیه میکنم که دکتر حقیقت رو انتخاب کنند.
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر سبحانی من مهدی پوراحمد فرزند زهرا کرباسی القلندیس هستم ، شما دو چشم مادرم را عمل کردید، خواستم از این طریق ، از زحمات شما و همکاران محترمتان کمال تشکر را داشته باشم و از خداوند متعال برای همه شما بهترینها را آرزومندم
سلام باتشکرازاقای دکتربابت عمل جشم والده محترم بنده خداشماوخانواده محترمتان رادرپناه خودحفظ نماید۰ویک سوال ازخدمت حضرتعالی جناب اقای دکترجنابعالی عمل لیزرجشم راصلاح میدانیدیاخیر؟سن بیمار۳۴وشماره جشم نیز۵/۲و۵/۴است باتشکروسپاس
سلام می خواستم بدانم آقای دکتر افشار چشمهایم که آستیت ماهیت داره عمل جراحی بکنه خوب بشه متشکرم