کلینیک چشم پزشکی مهر تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱۳۵۱۰۸۱۱۱۱

 آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

خدمات

موقعیت روی نقشه

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱51081500

ساعات کاری: ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ الی ۲۱

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

اینستاگرام: mehreyecenter@

 

خدمات پاراکلینیکی:

*عکس برداری چشم

*oct

*آنژیوگرافی 

*توپوگرافی 

*پریمتری 

*بیومتری 

*بی اسکن

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک چشم پزشکی مهر بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 84 از 90 (مجموع: 892 نظر)
شقایق | دکتر افشین لطفی - چشم پزشکی | 1397/09/12

حضوریم میریم نوبت تموم شده منکه وضعیت چشم مادرم وخیمه دیگران ایشونو معرفی کردن نمیدونم چرانمیشه رزرو کرد لطفا رسیدگی کنید آقای دکتر، متشکرم

captcha
= reload
شقایق | دکتر افشین لطفی - چشم پزشکی | 1397/09/11

سلام جناب لطفی مدت زمان طولانیه میام شفادا؛ ولی نوبت رزروندارید لطفا فعال کنید رزروتونو که دیگرانم استفاده کنن شمارومعرفی کردن که مادرمو بیارم ویزیت کنید ممنون خسته نباشید

captcha
= reload
امیر | دکتر افشین لطفی - چشم پزشکی | 1400/07/04

الکی منتظر نمون بری اونجا هم یک دستیار مادرتو معاینه میکنه

captcha
= reload
اسمعیل | دکتر افشین لطفی - چشم پزشکی | 1397/09/11

نوبت دهی اینترنتی ایشون کی فعال میشه یا باید حضورا بیایم چجوریه ؟

captcha
= reload
مینا | دکتر علی اصغر حقیقت - چشم پزشکی | 1397/09/11

از هر لحاظ ی متخصص عالی هم اخلاق هم وجدان کاری هم احترام ب مریض یک الگوی خوب از یه دکتر خوب

captcha
= reload
مینا | دکتر علی اصغر حقیقت - چشم پزشکی | 1397/09/11

ی دکتر خوب ک بر خلاف اکثر دکترا که حرفای مریض نشنیده تشخیص میدن به حرف مریضا گوش میده و واقعا احترام میزاره در کل ی دکتر عالی عالی

captcha
= reload
سیامک | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1397/09/10

خودش خیلی دکتر خوب هستش واقعا ولی منشیش بدرد نمیخوره اخلاقش با مردم خیلی بده

captcha
= reload
فاطمه | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1399/09/05

سلام کی میدونه علامت اطلاع رسانی رو که میزنیم به چه نحوی به ما پیام اطلاع رسانی میاد؟

captcha
= reload
ژوانا | دکتر دیما عندلیب - چشم پزشکی | 1399/10/24

ای خدا چطور میتونیم نوبت بگیرم یه خدا شناس نیست مارو راهنماییی کنه

captcha
= reload
سمیه | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1397/09/07

سلام ممنون اقای دکتر یک هفته هست عمل prk کردن خیلی خیلی راضی ام هم ازنظر عمل هم ازنظر اخلاق دکتر عالی هستن

captcha
= reload
اسماعیل | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1400/10/20

سلام خانوم می‌بخشین که مزاحم شدم من رفتم یه دکتر دیگه میگه قرنیه چشمات نازک هستش نمیشه عمل لیزیک کرد بعد هر چی میپرسم آیا قرنیه چشمام برا عمل لازک و prk هم جواب نمیده چیزی نمیگه انگار چیزی به اسم لازک نشنیده میشه راهنمایی کنی منو ممنون میشم

captcha
= reload
هانیه | دکتر علی اصغر حقیقت - چشم پزشکی | 1397/09/05

از نظر بنده در مورد چشم پزشک میتونم بگم که فوف العاده هستند وکاملا به حرفهای مریض گوش میدهند وبه همه توصیه میکنم که دکتر حقیقت رو انتخاب کنند.

captcha
= reload
مهدی | دکتر محمدعلی امین سبحانی - چشم پزشکی | 1397/09/03

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر سبحانی من مهدی پوراحمد فرزند زهرا کرباسی القلندیس هستم ، شما دو چشم مادرم را عمل کردید، خواستم از این طریق ، از زحمات شما و همکاران محترمتان کمال تشکر را داشته باشم و از خداوند متعال برای همه شما بهترینها را آرزومندم

captcha
= reload
حمید | دکتر نادر اکرمی افشار - چشم پزشکی | 1397/08/27

سلام باتشکرازاقای دکتربابت عمل جشم والده محترم بنده خداشماوخانواده محترمتان رادرپناه خودحفظ نماید۰ویک سوال ازخدمت حضرتعالی جناب اقای دکترجنابعالی عمل لیزرجشم راصلاح میدانیدیاخیر؟سن بیمار۳۴وشماره جشم نیز۵/۲و۵/۴است باتشکروسپاس

captcha
= reload
آمنه | دکتر نادر اکرمی افشار - چشم پزشکی | 1397/10/29

سلام می خواستم بدانم آقای دکتر افشار چشمهایم که آستیت ماهیت داره عمل جراحی بکنه خوب بشه متشکرم

captcha
= reload