کلینیک چشم پزشکی مهر تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱۳۵۱۰۸۱۱۱۱

 آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

خدمات

موقعیت روی نقشه

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱51081500

ساعات کاری: ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ الی ۲۱

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

اینستاگرام: mehreyecenter@

 

خدمات پاراکلینیکی:

*عکس برداری چشم

*oct

*آنژیوگرافی 

*توپوگرافی 

*پریمتری 

*بیومتری 

*بی اسکن

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک چشم پزشکی مهر بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 89 از 90 (مجموع: 892 نظر)
حسن | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1396/09/13

باعرض سلام به سروربزرگ استاداخلاق ادب

captcha
= reload
الهه | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1396/09/11

واقعا پزشک بسیار عالی و درجه یکی هستند

captcha
= reload
محمود | دکتر آراز محمدزاده - چشم پزشکی | 1396/09/07

از زحمات سرمایه گران سنگ منطقه نهایت تشکر و قدردانی را دارم

captcha
= reload
سجاد | دکتر آراز محمدزاده - چشم پزشکی | 1397/01/30

واقعا دکتر خوبیه هم از لحاظ کار هم از لحاظ اخلاق همیشه موفق ومعید باشه و قطار زندگیش در ریلهای خوشبختی به حرکت در اید

captcha
= reload
فاطمه | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1396/08/24

باسلام از نظر اخلاق چکار واقعا عالیه از همیشه پشت پناهش باشه

captcha
= reload
فاطمه | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1396/08/29

باسلام آقا دکتر واقعا دستتون درد نکنه خدا همیشه پشت پناهتون باشه

captcha
= reload
جواد | دکتر آراز محمدزاده - چشم پزشکی | 1396/08/19

خوش اخلاق و با دقت و پیگیر در کارشون هستن. آرزوی سلامتی و موفقیت براشون دارم

captcha
= reload
مسعود | دکتر آراز محمدزاده - چشم پزشکی | 1396/08/11

با عرض سلام وضمن خسته نباشید من 27 مهر عمل شدم درسته اوایل فکر میکردم این تاری با منه و واقعا اعصاب شده بود امام رفته رفته دیدم داره بهتره میشه میخواستم از دکتر محمد زاده تشکر کنم و بگم واقعا کارش خوبه و کاملا تو کارشون دقیقان امیداوم همیشه موفق باشن و سربلند با تشکر

captcha
= reload
مهدیه | دکتر حمید موید - چشم پزشکی | 1396/08/03

بسم الله الرحمن الرحیم با سلام ممنون از حسن خلق و حوصله ای که در معاینه و مشاوره به خرج میدهید... دعاگویتان هستم

captcha
= reload
هادی | دکتر حمید موید - چشم پزشکی | 1397/05/01

سلام اقای دکتر خسته نباشین ببخشین مزاحم اوقاتتون شدم میخواستم ادرس مطب شخصی تونو بفرمایین واینکه عصرها در مطب حضور دارین؟؟

captcha
= reload
گل بست | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1396/08/01

باسلام چندین مریض به آقای دکتر معرفی کردیم که واقعا هم تواخلاق وهم توکارشون عالی هستند

captcha
= reload
سید خانم | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1396/07/30

باسلام وقت بخیر آقای دکتر هم از لحاظ اخلاق هم از از لحاظ تجربه واقعا دکتر نمونه ای هستن تو کل ایران.

captcha
= reload
عشرت | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1396/06/25

سلام از نظر اخلاق و رفتار با بیماران خیلی عالیه وکارش حرف نداره

captcha
= reload