کلینیک چشم پزشکی مهر تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱۳۵۱۰۸۱۱۱۱

 آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

خدمات

موقعیت روی نقشه

 تاریخ تاسیس: ۱۳۶۹

 تلفن: ۰۴۱51081500

ساعات کاری: ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ الی ۲۱

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان طالقانی، مابین مصلی و ۱۷ شهریور

اینستاگرام: mehreyecenter@

 

خدمات پاراکلینیکی:

*عکس برداری چشم

*oct

*آنژیوگرافی 

*توپوگرافی 

*پریمتری 

*بیومتری 

*بی اسکن

 

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک چشم پزشکی مهر بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 9 از 90 (مجموع: 892 نظر)
یونس | دکتر محمدرضا صدقی پور - چشم پزشکی | 1401/11/16

هزینه لازک رو میفرمایید؟

captcha
= reload
سیمین | دکتر محمدرضا صدقی پور - چشم پزشکی | 1402/01/17

هزینه آب مروارید لیزیک، لازیک و لنز رو بفرمایید

captcha
= reload
فرزانه | دکتر فرهاد نجف زاده - چشم پزشکی | 1401/11/12

سلام، آقای دکتر خسته نباشین. هزینه عمل لیزیک چشم در بیمارستان چقدر میشه؟ ممنون میشم جواب بدین

captcha
= reload
فرنکیس | دکتر فرهاد نجف زاده - چشم پزشکی | 1401/11/10

خیلی عالی

captcha
= reload
مهناز | دکتر پیمان پوررضا - چشم پزشکی | 1401/11/08

با سلام، واقعا دکتر کاربلد و با اخلاقی هستن. امید وارم تنشون همیشه سالم باشه

captcha
= reload
شمسی | دکتر افشین لطفی - چشم پزشکی | 1401/11/06

سلام، وقت بخیر. من روز چهارشنبه برای اولین بار پیش ایشون رفتم و قبل از رفتن هم همه نظرات این صفحه را مطالعه کرده بودم ولی کاملا با دکتری خوش اخلاق و مهربون و دلسوز و کاملا ماهر و چیره دست و کاربلد در تخصص خود، روبرو شدم و این باعث افتخار من است که در استان ما دکتران مشهور و ماهری مثل ایشون به طبابت مشغول می باشند. موفق و پیروز باشید آقای دکتر عزیز و ارجمند .

captcha
= reload
ایشل | دکتر بهنام غفارزاده اقدم - چشم پزشکی | 1401/11/05

سلام، شبتون بخیر. آقای دکتر من در 5 سالگی (1389) چاقو به چشم چپم خورد، رنگ چشمم از قهوه ای به سیاه تبدیل شد و دیدم خیلی پایین آمد از 10 به -1 تبدیل شد و در تبریز چون بخیه ی بزرگی به چشمم زدن یه خال پایین چشمم هست. و چشم راستتم که سالمه هر روز شمارش پایین میاد. 3 بار در نیکوکاری و 4 بار در فارابی تهران که آخرینش استرابیسم سال 96 بود. دکتر معالجم آقای وکیلی هستند، الان 18 سالمه. گفتن بعد کنکور برم جراحی. اسم شما رو در تبریز زیاد شنیدم میخوام بپرسم اگه پیوند قرنیه یا گذاشتن لنز داخل چشمی بزارن کاملا ار نظر زیبایی درست میشه یا چه جراحی دیگه پیشنهاد میدین؟ ممنونم اگه جواب بدین

captcha
= reload
فاطمه | دکتر کمال نصیری پرتوی - چشم پزشکی | 1401/11/04

با سلام، آقای دکتر مادر بنده چشمشون چند وقتی هست که آب سیاه آورده، یک چشمش بیناییش رو کامل از دست داده، چشم دیگه اش هم عمل کردن، دریچه گذاشتن ولی روز به روز دیدش رو از دست میده. جای امیدواری هست بیاریم یک بار هم شما ببینین؟

captcha
= reload
سامان | دکتر منوچهر اسماعیلی - چشم پزشکی | 1401/11/04

سلام دکتر، عمل فشار چشم انجام می دین؟

captcha
= reload
سمانه | دکتر محمدعلی امین سبحانی - چشم پزشکی | 1401/11/03

دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستن.🌹🙏🙏

captcha
= reload
سجاد | دکتر منوچهر اسماعیلی - چشم پزشکی | 1401/10/30

سلام، ببخشید آیا تو بیمارستان عمل لیزیک انجام میدن یا نه؟

captcha
= reload