دکتر بابک قالیباف تبریز

 ۱۵ سال تجربه

 تلفن: ۰۴۱۳۶۵۹۸۲۲۶

 آذربايجان شرقي، تبريز، چايکنار، پايين تر از پارک مسافر، جنب اداره بهزيستي، مجتمع ۲۲، طبقه پنجم

حوزه های تخصصی
موقعیت روی نقشه


 {{row.like+0 | toPersianDigit}}

{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}

{{row.doc.doc_type_caption}}

متخصص: {{sp.sp_name}}

فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}

فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}

حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}

مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}

زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}

محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}

توضیحات مرکز

وبسایت پزشک: http://www.drbgh.ir

🍏 عضو انجمن ریه کودکان اروپا ERS

در صورت تمایل به اخذ نوبت اینترنتی از طریق موبایل، جهت سهولت استفاده میتوانید بوسیله اپلیکیشن ShafaDoc اقدام نمایید. (دریافت اپلیکیشن)

                      

 

 

 

 

 

شفاداک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک:
shafadoc

 

 

 

 

 

 

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر بابک قالیباف بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 2 از 3 (مجموع: 28 نظر)
آیناز | دکتر بابک قالیباف - کودکان | 1399/11/29

با سلام آقای قالیباف واقعآبینظیرن، هم از لحاظ اخلاق هم طبابت، جون آینازم رو مدیونشم، اگه بگن یه دکتر تو کل ایران هست به نظر من اون دکترقالیبافه، واقعاخسته نباشید ورزقان روستای آقبلاغ سفلی.آیناز اسدزاده

captcha
= reload
امیر علی | دکتر بابک قالیباف - کودکان | 1399/10/30

عالی از هر نظر

captcha
= reload
سولماز | دکتر بابک قالیباف - کودکان | 1399/10/30

با سلام و خسته نباشید آقای دکتر قالیباف واقعا خیلی خیلی دکتر خوبی هستن و تشخیص ایشان فوق العاده است بهترین دکتر ریه و کودکان در تبریز هستند من از زحمات ایشان کمال تشکر و دارم مامان دنیز سبزی هستم🌹🌹

captcha
= reload
نیکان | دکتر بابک قالیباف - کودکان | 1399/07/28

جا داره همینجا از تمام زحمات اقای دکتر و همچنین خانوم دکتر تشکر کنم واقعا نمونه هستن در کارشون طوریکه من خودمم که میرم پیششون حالم خوب میشه پسر 4 ماهه من تا دکترشو میبینه شروع میکنه به خندیدن / آقای دکتر از افتخارات شهرمون هستین .

captcha
= reload
علی اصغر | دکتر بابک قالیباف - کودکان | 1399/01/10

اقای دکتر قالیباف دکتر خیلی مجرب و خوش اخلاقی هستن خیلی به پسرم کمک کردن من از درمان ایشان خیلی ممنونم ومنشی اقای دکتر خانم حیدری خیلی با بچه ها خوش برخورد است من از زحماتشان کمال تشکر را دارم من مادر علی اصغر اسماعیلی هستم

captcha
= reload
بهنام | دکتر بابک قالیباف - کودکان | 1399/07/17

سلام اگر دکتری میشناسید که واقعا الرژی را درمان کند برام خبر بدید .۱۳سال است الرژی دارم زندگیمو جهنم کرده ممنون

captcha
= reload
الیار | دکتر بابک قالیباف - کودکان | 1398/11/19

خدا عوضشون بده. پسر یک سالم ذات الریه گرفته بود تحت نظر ایشون 5 روز بستری شد و الان هم خیلی حالش خوب و سرحاله شکر خدا. خیلی ازشون ممنونم.

captcha
= reload
فهیمه | دکتر بابک قالیباف - کودکان | 1398/10/23

سلام،، واقعا دکتر بی نظیری هستن

captcha
= reload
لیلا | دکتر بابک قالیباف - کودکان | 1398/10/14

سالها پیش دکتر پسرم بودن ایشون. فوق العاده خوش برخورد و مودب موفق باشند

captcha
= reload
علی | دکتر بابک قالیباف - کودکان | 1398/09/15

پزشک مؤدب حاذق وآشنا به روانشناسی کودک و لاکچری البته اگر درب مطب معاینه رو ببندن و حریم خصوصی مریض رو رعایت کنن عالی میشه

captcha
= reload
بهزاد | دکتر بابک قالیباف - کودکان | 1398/09/05

شاید باورتون نشه ولی پسر چهار سالم واسه دیدن دکتر قالیباف همیشه مشتاقه.جوری که بعضا که حتی حالشم خوبه، میگه بریم پیش دکتر قالیباف.فقط به خاطر برخورد روانشناسانه عالی و صد البته نسخه عالی که مثلا تا الان هیچوقت برای ما ، آنتی بیوتیک ننوشتند حتی با اصرار خود ما.تشخیصشون حرف نداره.اون برچسبی که آخرسر به پسرم میدند هم دست کمی از اون تشخیص درستشون نداره.به طور کل، بهترین پزشک کودکان در شهرم تبریز

captcha
= reload