دکتر صدیقه قاسمیان ارومیه

 ۲۰ سال تجربه

 تلفن: ۰۹۲۰۰۶۹۹۶۲۰

 آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان حسنی، روبروی بیمارستان زنان و زایمان کوثر، ساختمان نوبل، طبقه نهم، واحد ۱۹

حوزه های تخصصی
موقعیت روی نقشه


 {{row.like+0 | toPersianDigit}}

{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}

{{row.doc.doc_type_caption}}

متخصص: {{sp.sp_name}}

فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}

فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}

حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}

مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}

زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}

محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}

توضیحات مرکز

شفاداک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک:
shafadoc

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر صدیقه قاسمیان بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 1 از 2 (مجموع: 18 نظر)
معصومه | دکتر صدیقه قاسمیان - زنان و زایمان | 1404/11/28

واقعا خیلی دکتر خوبی است. خیلی از خانم دکتر راضی هستم.

captcha
= reload
مریم | دکتر صدیقه قاسمیان - زنان و زایمان | 1403/08/23

چرا کسی از بیماریش و درمانش نمیگه، همش از اخلاق میگین چرا؟

captcha
= reload
ملکه | دکتر صدیقه قاسمیان - زنان و زایمان | 1403/06/07

سلام خدمت دکتر قاسمیان، ما میتونیم آنلاین با شما ارتباط برقرار بکنیم ؟

captcha
= reload
اعظم | دکتر صدیقه قاسمیان - زنان و زایمان | 1403/03/10

سلام، خانم دکتر یکه، همتا نداره، خیلی خوش اخلاق و با حوصله و با شخصیت. باعث افتخار ما هستین. اینقدر دلسوز هستین، برای بیمارهاتون ارزش قائل میشید. الهی سایه خدا رو سرنون باشه. از بلاها بدور باشین

captcha
= reload
راضیه | دکتر صدیقه قاسمیان - زنان و زایمان | 1402/11/16

سلام، واقعا دکتر خوبی هستن، خدا ازش راضی باشه. مطب خانم دکتر خیابان حسنی، ساختمان لقمان حکیم ۳، طبقه ۹

captcha
= reload
فهیم | دکتر صدیقه قاسمیان - زنان و زایمان | 1402/05/10

بهترین دکتر، خوش اخلاق ترین، با حوصله ترین، برین مطبشون یک ساعت میری اتاق خانم دکتر بیرون نمیای از بس به فکر مریض هاشون هستن. هرچی بگی با حوصله جوابتون رو میدن. نامبر 1 

captcha
= reload
رقیه | دکتر صدیقه قاسمیان - زنان و زایمان | 1402/02/07

سلام، خسته نباشین. ببخشید خانم دکتر چند شنبه بیمارستان هستند؟ من خیلی راضی هستم

captcha
= reload
عثمان | دکتر صدیقه قاسمیان - زنان و زایمان | 1401/10/05

سلام، واقعا دکتر عالی، واقعا نامبر وان. من و بچه هام خیلی راضی هستیم، خدا هم راضی باشه انشاالله

captcha
= reload
خدیجه | دکتر صدیقه قاسمیان - زنان و زایمان | 1401/09/08

سلام، چند شنبه ها تو بیمارستان هستند؟

captcha
= reload
الینا | دکتر صدیقه قاسمیان - زنان و زایمان | 1401/08/13

مطب خانم دکتر کجاست؟

captcha
= reload