بیمارستان الزهرا تبریز
تلفن: ۰۴۱۳۵۵۳۹۱۶۰
آذربايجان شرقي، تبريز، خيابان ارتش جنوبي، چهارراه باغشمال
معرفی مرکز آموزشی درمانی
مرکز آموزشی درمانی و غربالگری الزهرا (س) بهعنوان یکی از مراکز ارجاعی زنان و مامایی و ارائهدهندهی خدمات پیشگیری، تشخیصی، درمانی و باز توانی برای زنان و نوزادان در منطقه شمال غرب کشور بشمار میرود که بهصورت هیئتامنایی اداره میشود. این مرکز در ۴ شاخه زنان، انكولوژی، پریناتولوژی و نوزادان ارائه خدمت مینماید.
این مرکز در سال ۱۳۵۱ با زمینی به مساحت ۸۵۱۸.۶ مترمربع و سطح زیربنای ۳۷۹۹.۱ مترمربع با ۱۵۰ تخت ثابت، ۱۲۷ تخت فعال و ۶ اتاق عمل درزمینهٔ زنان، مامایی احداث گردید. ساختمان جدید مرکز در آذرماه سال ۱۳۸۴ با ۶ طبقه و سطح زیربنای ۵۴۰۰ مترمربع توسط جمعیت خیریه نوبر تبریز با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی تبریز احداث و تحویل این مرکز گردید که هماکنون با ۱۶۱ تخت ثابت، ۱۶۰ تخت فعال و ۵ اتاق عمل ارائه خدمت مینماید.
این مركز تاكنون در ۴ زیرشاخهی انكولوژی، پریناتولوژی، نازایی و اوروگاینوکولوژی ارائه خدمت نموده است. لازم به ذكر است کلنگانی ساختمان شماره ۳ یا ساختمان غربالگری در سال ۱۳۸۶، توسط جناب آقای حاج كریم مردانی آذر و با تولیت جمعیت خیریه نوبر انجام گرفت. شروع پروژه توسط خیّر بزرگوار جناب آقای حاج كریم مردانی آذر بوده كه پس از اتمام اسكلت پروژه توسط خیّر بزرگوار جناب آقای حاج یعقوب صادق نوبری و با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی تبریز تكمیل گردید. با استعانت از ذات مقدس حضرت احدیت این بندرها سال ۱۳۹۳ به مساحت حدود ۱۰.۰۰۰ مترمربع باهدف غربالگری در جهت توسعه مركز آموزشی و درمانی الزهرا (س) به بهرهبرداری رسید.
این مجموعه شامل ۸ طبقه به شرح زیر است:
- طبقه زیرزمین این مجموعه به خدمات بخش تصویربرداری شامل سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی، سیتیاسكن وام آر آی اختصاصیافته است.
- طبقه همكف شامل واحدهای پذیرش، ترخیص، درمانگاه، خونگیری و واحدهای جواب دهی پاراكلینیک است.
- طبقه اول شامل بخش مراقبت ویژه نوزادان با ۴۱ تخت و بخش حاملگی پرخطر با ۲۵ تخت است.
- طبقه دوم بخش آزمایشگاه و دو اتاق عمل را در خود جایداده است.
- طبقه سوم، بخش سزارین و مامایی ۲ با ۱۹ تخت بستری و بخش سزارین و مامایی ۳ با ۲۱ تخت بستری را شامل میشود.
- طبقه چهارم تحت عنوان بخش جراحی ۲ با ۱۹ تخت و بخش جراحی ۳ با ۲۱ تخت بستری راهاندازی گردیده است.
- طبقه پنجم بخش انكولوژی زنان با ۲۸ تخت بستری و ۱۵ تخت سرپایی شیمیدرمانی را شامل بوده كه هماکنون نیز بخش شیمیدرمانی سرپایی از مورخه ۱۳۹۳/۹/۲۹ در حال ارائه خدمت به هموطنان عزیز است.
- و نهایتاً طبقه ششم به واحد تغذیه و سلف مركزی كاركنان اختصاصیافته است.-
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان الزهرا بنویسید.
پزشک خوبی نیستن
پزشکی که ساعت ⏰ 11.30 دقیقه تشریف بیاره بیمارستان کی به جراحی میرسه کی ویزیت میکنه
دقیقا موافقم.
سلام کسی میدونه هزینه سزارین این دکتر چنده؟
من مریم سربازی هستم امروز مرخص شدم باخاطره ی خوش برای یک عمر از خانم دکتر.من مشکل میوم خیلی بزرگ داشتم چون دوتا بچه دارم معمولا دکترهای دیگه سعی در حفظ رحم نمیکنن کلا صورت مساله رو حل میکنن ولی خانم دکتر همون لحظه اول گفت کاری نداره فیبرومت رو ورمیدارم و رحمت هم حفظ میشه یه دکتر تمام عیار هست با اخلاق صبر و حوصله ی بسیار،بسیاااااار حاذق. پزشکهایی با تبحر ایشون مطمینا اگه خصوصی کار کنن حقوق یکماه دولتیشون رو یک روزه در میارن ولی مطمینن همچین پزشکهایی پزشکهای واقعی هستند. من از مرندم شاید نتونم بیام و از نزدیک تشکر کنم ولی برای یک عمر دعاگوشون هستم متشکرم که خاطره ی خوب ازسلامتی برام ساختن و متشکرم از کادر دلسوز و وظیفه شناس بخش آنکولوژی و بهیار بخش بخش خانم سودابه طالبی دلسوز و بسیار مسیول و مهربان من همراه نداشتم خواهرانه تو شیفت غیر کاری همراه و دلسوزم بودند حیف که همچین نیرویی ،به عنوان جایگزین هستن شنیدم که یکی از دغدغه هاشون استخدام و ثبات شغلی هست.
واقعا دکترعالی وخیلی باسوادوباتجربه هستن ۱۰ تا دکترفوق تخصص خصوصی رفتم همه گفتن فیبروم بایدهمراه رحم دربیادولی به ایشون مراجعه کردم ایشون باکمال خوش رویی ومهربانی گفتن هیچ نیازی نیست رحم دربیادوبادقت تمام فقط فیبروم رو درآوردن.وکارشون حرف نداره.هرچی ازایشون بگم بازم هم کمه .ممنونم خانم دکتر عزیز❤❤❤❤❤
خانم دکتر مطب ادرسش میخواستم
سلام خانوم دکتر کدوم روزا تو بیمارستان اسدی هستین؟؟؟ وچرا نمیشه با اینترنت شماره برداشت؟؟
سلام ممنون خانم دکتر که با حوصله وقت میگذارید برنامه هایتان فوق العاده کاربردی هست و متشکرم در تجویز نسخه هایتان به فکر بودجه و جیب مردم هستید.
با سلام، تشخیصی فوق العاده داشتند و انسانی با ادب و بزرگوار بودند.
خیلی دکتر خوبی ✌✌✌
ممنون از خانم دکتر عالی هستن