معرفی مرکز آموزشی درمانی

مرکز آموزشی درمانی و غربالگری الزهرا (س) به‌عنوان یکی از مراکز ارجاعی زنان و مامایی و ارائه‌دهنده‌ی خدمات پیشگیری، تشخیصی، درمانی و باز توانی برای زنان و نوزادان در منطقه شمال غرب کشور بشمار می‌رود که به‌صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شود. این مرکز در ۴ شاخه زنان، انكولوژی، پریناتولوژی و نوزادان ارائه خدمت می‌نماید.

این مرکز در سال ۱۳۵۱ با زمینی به مساحت ۸۵۱۸.۶ مترمربع و سطح زیربنای ۳۷۹۹.۱ مترمربع با ۱۵۰ تخت ثابت، ۱۲۷ تخت فعال و ۶ اتاق عمل درزمینهٔ زنان، مامایی احداث گردید. ساختمان جدید مرکز در آذرماه سال ۱۳۸۴ با ۶ طبقه و سطح زیربنای ۵۴۰۰ مترمربع توسط جمعیت خیریه نوبر تبریز با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی تبریز احداث و تحویل این مرکز گردید که هم‌اکنون با ۱۶۱ تخت ثابت، ۱۶۰ تخت فعال و ۵ اتاق عمل ارائه خدمت می‌نماید.

این مركز تاكنون در ۴ زیرشاخه‌ی انكولوژی، پریناتولوژی، نازایی و اوروگاینوکولوژی ارائه خدمت نموده است. لازم به ذكر است کلنگانی ساختمان شماره ۳ یا ساختمان غربالگری در سال ۱۳۸۶، توسط جناب آقای حاج كریم مردانی آذر و با تولیت جمعیت خیریه نوبر انجام گرفت. شروع پروژه توسط خیّر بزرگوار جناب آقای حاج كریم مردانی آذر بوده كه پس از اتمام اسكلت پروژه توسط خیّر بزرگوار جناب آقای حاج یعقوب صادق نوبری و با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی تبریز تكمیل گردید. با استعانت از ذات مقدس حضرت احدیت این بندرها سال ۱۳۹۳ به مساحت حدود ۱۰.۰۰۰ مترمربع باهدف غربالگری در جهت توسعه مركز آموزشی و درمانی الزهرا (س) به بهره‌برداری رسید.

 

 این مجموعه شامل ۸ طبقه به شرح زیر است:

  • طبقه زیرزمین این مجموعه به خدمات بخش تصویربرداری شامل سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی، سی‌تی‌اسكن وام آر آی اختصاص‌یافته است.
  • طبقه همكف شامل واحدهای پذیرش، ترخیص،‌ درمانگاه، خون‌گیری و واحدهای جواب دهی پاراكلینیک است.
  • طبقه اول شامل بخش مراقبت ویژه نوزادان با ۴۱ تخت و بخش حاملگی پرخطر با ۲۵ تخت است.
  • طبقه دوم بخش آزمایشگاه و دو اتاق عمل را در خود جای‌داده است.
  • طبقه سوم، بخش سزارین و مامایی ۲ با ۱۹ تخت بستری و بخش سزارین و مامایی ۳ با ۲۱ تخت بستری را شامل می‌شود.
  • طبقه چهارم تحت عنوان بخش جراحی ۲ با ۱۹ تخت و بخش جراحی ۳ با ۲۱ تخت بستری راه‌اندازی گردیده است.
  • طبقه پنجم بخش انكولوژی زنان با ۲۸ تخت بستری و ۱۵ تخت سرپایی شیمی‌درمانی را شامل بوده كه هم‌اکنون نیز بخش شیمی‌درمانی سرپایی از مورخه ۱۳۹۳/۹/۲۹ در حال ارائه خدمت به هم‌وطنان عزیز است.
  • و نهایتاً طبقه ششم به واحد تغذیه و سلف مركزی كاركنان اختصاص‌یافته است.-
{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان الزهرا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 52 از 103 (مجموع: 1022 نظر)
امیر محمد | دکتر لیلا علیزاده - داخلی | 1400/02/17

دکتر باشخصیت وبااخلاق که مادرم ازش خیلی تعریف میکنه

captcha
= reload
صغری | دکتر منیژه سیاح ملی - زنان و زایمان | 1400/02/15

خیلی خیلی دکتر خوبی هستن

captcha
= reload
حسین | دکتر پروین مصطفی قره باغی - زنان و زایمان | 1400/02/15

شنبه دوشنبه ساعت چند هستن؟

captcha
= reload
فتانه | دکتر مهدی بابایی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1400/02/11

سلام,لطفا به دکترها بگویدباارباب رجوع ها خوب رفتارکنن,و برای مریض ها وقت بگذارن, ممنون

captcha
= reload
زینب | دکتر پروین حکیمی - زنان و زایمان | 1400/02/08

سلام خانم دکتر کارشون حرف نداره

captcha
= reload
نادیا | دکتر ساناز موسوی - زنان و زایمان | 1400/02/07

خدا خیرشون بده ،،منم دو سال پیش عمل فیبروم داشتم که بقیه چندین دکتر رفتم اولی گفت رحم و احتمالا تخمدانها در بیاد .چقدر دکترا رفتم اخرش خانم دکتر اینقدر خوب حرف زدن اروم شدم وعملم روانجام دادن دوسال قبل فقط نگرانم که میتونم باردار بشم آیا با عمل فیبروم رحمم مشکلی نداره آیا

captcha
= reload
رزا | دکتر فاطمه پورتیمورفرد تبریزی - تغذیه | 1400/02/04

خانم دکتر باحوصله و خوش اخلاقی هستند. رژیم هاشون عالیه. من و خانواده ام از رژیم های تجویزی ایشون نتیجه گرفتیم و راضی هستیم.

captcha
= reload
سمیه | دکتر فاطمه پورتیمورفرد تبریزی - تغذیه | 1400/02/04

خیلی راضی ام از ایشون. خانم دکتر بسیار باسواد و مسلط به علم روز هستند.

captcha
= reload
مجید | دکتر فاطمه پورتیمورفرد تبریزی - تغذیه | 1400/02/04

سلام. رژیم های غذایی که خانم دکتر طی دوره های مختلف برای بیماری مادرم تجویز کردند بسیار عالی بود.ازشون ممنون وسپاسگزارم

captcha
= reload
سیده سارا | دکتر شمسی عباسعلیزاده - زنان و زایمان | 1400/02/02

چند نفر همزمان ویزیت کردن رو نپسندیدم ... هر مریضی حرف خصوصی داره و موذب به بیانش ...کاش خانم دکتر با این اخلاق خوب ،به مراجعه کننده ها ارزش بدن ...ارزش به مریض این نیست ...😔

captcha
= reload