بیمارستان الزهرا تبریز
تلفن: ۰۴۱۳۵۵۳۹۱۶۰
آذربايجان شرقي، تبريز، خيابان ارتش جنوبي، چهارراه باغشمال
معرفی مرکز آموزشی درمانی
مرکز آموزشی درمانی و غربالگری الزهرا (س) بهعنوان یکی از مراکز ارجاعی زنان و مامایی و ارائهدهندهی خدمات پیشگیری، تشخیصی، درمانی و باز توانی برای زنان و نوزادان در منطقه شمال غرب کشور بشمار میرود که بهصورت هیئتامنایی اداره میشود. این مرکز در ۴ شاخه زنان، انكولوژی، پریناتولوژی و نوزادان ارائه خدمت مینماید.
این مرکز در سال ۱۳۵۱ با زمینی به مساحت ۸۵۱۸.۶ مترمربع و سطح زیربنای ۳۷۹۹.۱ مترمربع با ۱۵۰ تخت ثابت، ۱۲۷ تخت فعال و ۶ اتاق عمل درزمینهٔ زنان، مامایی احداث گردید. ساختمان جدید مرکز در آذرماه سال ۱۳۸۴ با ۶ طبقه و سطح زیربنای ۵۴۰۰ مترمربع توسط جمعیت خیریه نوبر تبریز با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی تبریز احداث و تحویل این مرکز گردید که هماکنون با ۱۶۱ تخت ثابت، ۱۶۰ تخت فعال و ۵ اتاق عمل ارائه خدمت مینماید.
این مركز تاكنون در ۴ زیرشاخهی انكولوژی، پریناتولوژی، نازایی و اوروگاینوکولوژی ارائه خدمت نموده است. لازم به ذكر است کلنگانی ساختمان شماره ۳ یا ساختمان غربالگری در سال ۱۳۸۶، توسط جناب آقای حاج كریم مردانی آذر و با تولیت جمعیت خیریه نوبر انجام گرفت. شروع پروژه توسط خیّر بزرگوار جناب آقای حاج كریم مردانی آذر بوده كه پس از اتمام اسكلت پروژه توسط خیّر بزرگوار جناب آقای حاج یعقوب صادق نوبری و با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی تبریز تكمیل گردید. با استعانت از ذات مقدس حضرت احدیت این بندرها سال ۱۳۹۳ به مساحت حدود ۱۰.۰۰۰ مترمربع باهدف غربالگری در جهت توسعه مركز آموزشی و درمانی الزهرا (س) به بهرهبرداری رسید.
این مجموعه شامل ۸ طبقه به شرح زیر است:
- طبقه زیرزمین این مجموعه به خدمات بخش تصویربرداری شامل سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی، سیتیاسكن وام آر آی اختصاصیافته است.
- طبقه همكف شامل واحدهای پذیرش، ترخیص، درمانگاه، خونگیری و واحدهای جواب دهی پاراكلینیک است.
- طبقه اول شامل بخش مراقبت ویژه نوزادان با ۴۱ تخت و بخش حاملگی پرخطر با ۲۵ تخت است.
- طبقه دوم بخش آزمایشگاه و دو اتاق عمل را در خود جایداده است.
- طبقه سوم، بخش سزارین و مامایی ۲ با ۱۹ تخت بستری و بخش سزارین و مامایی ۳ با ۲۱ تخت بستری را شامل میشود.
- طبقه چهارم تحت عنوان بخش جراحی ۲ با ۱۹ تخت و بخش جراحی ۳ با ۲۱ تخت بستری راهاندازی گردیده است.
- طبقه پنجم بخش انكولوژی زنان با ۲۸ تخت بستری و ۱۵ تخت سرپایی شیمیدرمانی را شامل بوده كه هماکنون نیز بخش شیمیدرمانی سرپایی از مورخه ۱۳۹۳/۹/۲۹ در حال ارائه خدمت به هموطنان عزیز است.
- و نهایتاً طبقه ششم به واحد تغذیه و سلف مركزی كاركنان اختصاصیافته است.-
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان الزهرا بنویسید.
ما مریض خانم دکتر بودیم...یک بار که جواب آزمایش برده بودیم هنوز خانم دکتر مطب نیامده بودند منشی از ما پول ویزیت گرفت و جواب آزمایشم نگاه کرد و گفت چیزی نیست میتونین برین...یعنی ما رو منشی ویزیت کرد...و چون مطب مدیریت نداشت دیگه اونجا نرفتیم...
سلاممیخواستمببینمچهطوریوقتبگیریم نوبتدهیاینترنتیکهغیرفعالهالانمنچیکاکنم چهطورینوبتبگیرملطفالطفالطفا... خواهشمیکنماگهکسیمیدونهکمککنه
زنگبزن ۱۱۸شماره مطبشوبده بهت وقت بگیرازشون.پشت بیمارستان الزهراساختمان میلاد هست
ببخشید بعد سن ۱۸ سالگی امکان بلند شدن قد وجود داره؟
سلام خانم دکتر خستنه باشید سوالی داشتم خدمت ایا عمل تیرویید کتومی برای اقایون ناباروری میاره
سلام قد تا ۲۲ سالگی افزایش می یابد و بعد افت میکند
سلام خسته نباشید من پارسال تشکیل پرونده دادم شوهر و خودم هیچ مشکلی نداریم دکتر کلی آزمایش عکس رنگی نوشت برام آمپول دور ناف ترزیق کردم چند بار اونم واسه بارداری جواب نداد خانوم دکتر گفتن باید IUI بشی حالا من از پارسال به دلیل مشکلاتی نتونستم مراجعه کنم میخواستم بدونم حالا اگه من بخوام بیام باید روز سوم پریود مراجعه کنم یا چه جوری باید بیام لطفا راهنماییم کنید.ممنون
سلام کولونوسکوپی هم انجام میدن تو بیمارستان ؟
اره هم بیمارستان مدنی هم امام رضا
سلام لطفا اگرکسی هست که خانم دکتر عملش کرده جواب بده،آیاخانم دکترخودشون عمل هارو انجام میدن یارزیدنتها؟جواب بدیدخواهشا ممنون میشم
بهترین دکتر آی وی اف تو تبریز کدوم دکتره؟
مونده کدومدکترجواب بگیری.۳تادوست من ازفرزدی جواب گرفته.۲تافامیلم ازشباهنگ.یکیش ازموسی پور.همکاراممازدانایی.من خودمم ۴ماه رفتمفرزدی جواب نگرفتم به علت ویزیت بالانمیتونمهی برم
سلام من برای سه شنبه وقت گرفتم نوشته سه شنبه 7ونیم وقت داده به نظر تون دیر برسم مشکل هست ؟
من موندم چرا دکتر تو مطب خودش برای هر مریض کم کمش یک ربع وقت می زاره ولی تو درمانگاه کمتر از ۵ دقیقه خیلی عجله داره آدم سوالش از یادش می ره مگه پول نمی گیره درسته از بیمار کم می گیره ولی بقیه را از دولت میگیره مثلا چی می شه یک ساعت زیاد تو درمانگاه بمونه
همینطوره متاسفانه منم از اخلاقشون خوشم نیامد
آره واقعا همینطوره
دقیقا
واقعا دکتر خیلی خوبی هستن وخیلی خوش اخلاق